Blog
km állás: 151526
Téligumi vétel/feltétel:14" Hankook Icebear 175/65 52000
Gyári elsőablaktörlőlapát feltétele 9400
A kedves iskolába ment megint és ugyanazon a helyen ahol is tavasszal elhagyta az első kereket,most ugyanoda parkolván,még egy métert tolatva szépen leesett a lökhárító.Egészen konkrétan leszakadt,letépve pajzsot,díszlécet,jelvényt.
Hát,tudtuk,hogy drótozva van,tavaly május óta jól tartotta magát.Eddig tartott.
Mindazonáltal hatás nem érte a lököst.Viszont jobb,ha nem jár a drágám iskolába ezután,mert még a végén nem marad semmi a kocsiból.
Etyekre látogattunk,ahol nagy mulatság volt:Megnyíltak a helyi pincék,ahol helyi borokat lehetett kóstolgatni és mindenféle finom étket kínáltak hozzá :)
Felét sem jártuk be a pincéknek,úgyhogy jövőre folytatjuk :)












Valvoline 10w60 racing olaj
gyári olajszűrő
olajteknő tömítés
Maklárnál jártam hogy beszerezzek néhány fontos dolgot:
Klíma Retrofithoz (R134-esítés)
- klíma kompresszor
- motortéri csövezés
- kímahűtő
Ha már ott voltam hoztam még:
-olajhűtő elé levegő elvezető műanyag
- "B" oszlop takaró műanyag
- Bal oldali biztonsági öv állító mechanika
- hátsó doblemezek belső takaró műanyagjai
- AC takaró műanyag
- lámpamosó
- csomagtérfedél
- fűtőradiátor
- V6 önindító
- AC relé takaró dobozka

Beépítésre kerültek az újonan szerzett alkatrészek.(kipuff dob,irányjelző kar)
Végre lehet beszélgetni is az autóban!!
:-D
Kellemes meglepetés volt a fogyasztás:8.5 l!!!!!!Egész jó,de lehet még lejjebb is vinni,de annyira megy.........!!!!!!!!!!
Időpont: 2009. október 11.
Helyszín: Kaposújlak repülőtere.
Ha úgy vesszük, nem is lett volna különleges dolog, hogy részt veszek a találkozón. Már évek óta járok Esztergomba, Kaposújlakra, a fényképeim a galériákban fellelhetők. De most ez mégis más.
Ez a negyedik kaposi találkozóm volt, de az első is egyben, ugyanis első alkalommal gördülhettem be Lia kerekein a parkolóba, és foglalhattam el a helyem:))
Reggel szokásos helyszínen, az M1M7 melletti Agip kút parkolójából indult a konvoj, mely ezúttal igen csekély létszámú volt. A korábbi 10+ autó helyett most csak 5-en mentünk együtt. De ez is élmény volt :)) Kicsit késtem, mert Lia fürdött még reggel, 20 perccel 8 után viszont indulhatott a csapat:)
Az M7-en még együtt, utána pedig az első előzgetős részen egyszercsak eltűntek a többiek, és ketten maradtunk. Nem könnyen, de végül sikerült felvezetés nélkül megérkezni.
Az élményt mindenki ismeri, akinek volt első találkozója, így nincs is értelme leírni:))
Több, mint 200 kép készült, nemsokára felkerülnek az ftp-re, hogy más is megtalálja magát :))remélem minden autó rákerült, ki kicsiben, ki nagyban :))
Jó volt nagyon, a gyűjteménybe 3 db Formula1-es 1:43-as autó került, melyből 2 világbajnok:) (1953 Ascari, 2002 Schumacher.) -> mellettük Gilles Villeneuve '82-es Ferrarija is helyet kapott (R.I.P.)
Szóval nagyon jó találkozó volt, nagyon szép időnk volt, remélem még sok ilyet átélünk Liával:))
Nos, a legutóbbi megfigyelésem alapján a következőkre jutottam:
1. Első megállapítás - csal az óra + 10 fokot.
A megállapítás bebizonyosodott többszöri megfigyelés szerint is 60 fokról indul az óra.. Így ha 90-et mutat akkor 890 fokos, ha 100-at akkor 90. No para.. :)
2. Második megállapítás - fogy a víz. (egyben a 3. megállapításra is válasz)
Péntek reggel megzavartam a kicsikét, hátha látok valamit. Láttam.. Jött a gőz, de mire felnyitottam a motortetőt, meg is szűnt..
Viszont csöpögött a víz, megkerestem hát honnan! Az egyik hengerfejről a termosztátba menő gumicső bilincse nem volt ráhúzva mert megugrott rajta a menet.. Kicseréltem, és lehúztam, meg persze a többit is. Elég lazák voltak. + észrevettem hogy a legtöbb utólagos vízcsövön hajszálrepedések vannak. Ennyit ezekről, muszáj lesz valami minőségibb vízcsőkészletet beszereznem.
Nos ezek után rátöltöttem egy kis vizet is, 100km-re belement 1,5 L víz. Utántöltöttem és reménykedtem hogy mostmár jobb lesz a helyzet.
Ezután megjártam BP-et, a belvárosban 1 órás dugóval, majd Érden rátöltöttem a vízre. 280km-re elfogyasztott 2 dl-t!!! Ez már jó!
Viszont azt is észrevettem hogy a fűtőradiátor engedi a vizet, pedig ez már a hekkelt verzió.. :(