Blog

Hazafele tartva Mestre-nél az A4en füst keletkezett lábaim közt... :) Mint kiderült valamely ex tulajnál a szellőztető venti és a jobb e-ablak közös tápkábele csupán összesodrásra, forrasztásra nem került... Persze idővel ez azért elfárad és elkezdett melegedni. Mivel ráadásul ez csatlakozás a padlókárpithoz is hozzáért, nagy szerencsénk volt, h csak egy kis füsttel megúsztuk...
Mindenesetre inkább összeforraszottuk, nem mintha nem bíznék a korábbi tulajok szakértelmében... ;)

>> Tuning és extradpetrenyi // Alfa 146 ts 16v // 2009-10-08

Ma készen lett a kocsi körbefóliázása:-)
www.llumar.hu-nak köszönhetően!!

 
>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2009-10-08

Nagyszerviz a motortérben, cserélve:
- vezérműszíj, feszítő és vezetőgörgő
- hosszbordásszíj, feszítőgörgő
- vízpumpa
- vezérlésmódosító
- gyertyák (100e km-ek)
- olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő
- szelepfedéltömítés és egy első stab pálca

>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2009-10-08

Műszerfal közép konzol világítás probléma lépet fel.-{Fűtéskapcsoló tekerentyü világítása megszünt létezni:-{De ezzel nem is volt akkora gond de mikor meg tudtam mibe fáj egy szaros kis izzó be is haltam rögtön!Akkór jött a kreativitás és 2000- helyett kb 200-ból meg meg is oldottam és szó szerint lőn világosság:-}

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-10-08

Mai napon (1008) elvittem az autót, hogy megcsináltassam az új zöldkártyát. A művelet 7300 jó magyar forintba és kb. fél órámba került Sződligeten, krecsi cartárs segítségével.

[Költségeim: a zk-nál]

Tegnap beinditottam volna alfikát,Pöcc-röff-gondoltam én,ahogy szokot indulni,mivel az 55-ös szétszedve,igy valamivel közlekedni kell.
Rá kelett döbbennem,hogy nincs benya a gépben,na sebaj,elö a csövet,az 55-ösben van bőven szivjuk le.Nem volt jó ötlet,bár némi tapasztalat még rémlett fiatalabb koromból,de azért piszkosul megszivtam,a lehelletem most is olyan lehet mint süsünek náthásan,egyes kabuli sejtek dollár ezreket adnának érte.
Miután rendesen kiokádtam magam,sikerült kikönyörögni,kb 2 litert a tankból,zutty bele alfikába.....és nem indul.
Na jó,gyertyák,gyujtáselosztó,stb a szokásos társasjátékok,kidobáltam az összes gyertyát,alfika szive rögtön verni kezdett,tiszta safhausen lett.
Ég és föld!!Finom hintázás,puha kuplung,és kurva lomha járás igazolta,hogy ez mégis csak egy családi luxusvas,és nem egy bika.
De, imádom!!

 
>> Tuning és extraImyx // Alfa 155 1.8 TS 16V // 2009-10-07

Hátulra beszerelésre kerültek a Bilstein sport gátlók, thx Buksinak, és Longmannnek a beszerzésért! :-).

 
>> SzervizRolcho // Alfa 156 1.6 TS // 2009-10-07

Volt egy hétvégi utam Pécsre. Indulásnál visszafele egy számomra ismeretlen lámpa gyulladt ki a műszerfalon. Na, szépen vagyunk. Az első hosszú út és már hibalámpa! De kézikönyv elő és csak az első helyzetjelző égett ki. Arra is rá kellet jönnöm, hogy utána kell néznem néhány alkatrész árának, mert sikerült vennem H6W izzót, de 2000 forintom bánta.

>> Szervizbagoly // Alfa 156 1.9 JTD // 2009-10-08

Tegnapelőtt megérkezett a fék T+B szett köszönet Ferkének.Ma nekiláttam a cserének ,kicsit nehézkesen indult mivel beáltak a csavarok és csak nagy küzdelmek árán tudtam kiszedni őket! A betétkopásjelző el volt szakadva így nem jelezte a vas,hogy már cserére érettek a betétek! Ami azt illeti életveszélyes volt a vas! Ha már szétszedtem gondoltam nyomok egy kis optikai tuningot és szinre fújtam a féknyergeket!

 

Kivonattam iddeiglenesen a forgalombol jövő áprilisig.
Jövőre megprobálom megkötni rá a youngtimer biztositást és akkor vége ennek a kivonatosdinak. : )