Blog
A múltkor nekiálltam a szelepfedél takarításának, és valamilyen szinten meg is csináltam, de nem voltam elégedett a végeredménnyel. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy leveszem, és megpróbálok finomítani még a dolgon. Most másfajta tisztítószert használtam, és úgy tűnik, hatásos volt, mert a mostani eredmény már rendben van. :-)
A múltkori gumi bigyó eltávolítás után a patentek a hátsó szárny alján nagyon kiálltak. Másnak szépen belesimult a szárnyba, nekem valahogy nem igazán, és zavart is, pedig nem volt egy feltűnő helyen. De úgy döntöttem, hogy azokkal kell valamit kezdeni. Leszereltem a szárnyat, kiszedegettem a patentokat, de így meg a lyukak zavartak. Jobb ötletem nem volt, mint hogy mindegyik lyukra egy kis fekete szigetelő szalagot ragasztottam. Azt nem mondom, hogy így tökéletes, de a látvány jobb. És mivel az eldugottsága miatt így aztán végképp nem feltűnő, egy ideig biztos így marad. Esetleg majd egyszer, ha újra kell fényezni a szárnyat, akkor lesznek végleg eltüntetve, addig pedig marad ez a megoldás.
Mint ahogy a 'gátlók+stab csere+statisztika' blogomban olvasható is volt, a kormányműből valahonnan csöpög az olaj (bal oldalon). Eddig ezt nem lehetett látni, de most már (0601) jókora folt van a kartervédő lemezen.. ahogy Gergőék megjósolták. Ennek is utána kell járni legközelebb rendesen, hogy mi okozhatja. De azt hiszem erre már csak akkor kerül sor, mikor az új lengőkarokkal és a lassan készülő hátsó gátlókkal együtt elviszem hozzájuk az autót. Remélem minden rendben lesz addig is.
Na hát számba vettem, miket kell megoldani még az autón.
A jobb első elektr ablak csak jobb oldalról megy oder vagy csak bal oldalról egyszerre mindkettő nem.
Ablakmosó nem megy.
Balos zár nem nyít zár de forog, valszeg el van törve a müanyag belül vagy csak szétugrott.
Nem világít a balos ködlámpa.
A motorgenerálhoz képest ezek már elenyésző dolgok...
Természetesen alig volt már benzin a kocsiban a betöltő-kiszerelés előtt, egyből tankolni kellett mennem az "új szerelékkel" :-p
A szűkítő miatt jobban oda kell figyelni a pisztolyra, ez rendben is lenne, csak fennállt a veszély, hogy a jó pozitúránál meg pont széttolom a tessék-lássék összeillesztett elemeket. Szóval észnél kellett lenni - azért minimális pocsolással megoldottam...
Időközben szépen rendbetettem a hátsó ajtógumit. Felrakáskor már arra figyeltem, hogy illeszkedjen a két vége és próbáltam azt a fél-egy centi "lazaságot" szétosztani a kanyarok közt - utánaszámolva nem is olyan sok belógást eredményez ívenként... Felrakva megtakarítottam a látható részeket is, van egy rövidebb szakasz, ahol szeret újra kifehéredni, de még így is fényévekkel jobb a hatás az összefestett, vagy akár az összefestettből hígítóval kihozható legjobb eredménytől. Az egyszerűség kedvéért hívhatjuk nyugodtan tökéletesnek! :-)
Közben kiderült, hogy a mellettünk lévő kis kárpitboltban várakozásom ellenére - pár éve 1-2 maradék anyagból választhattam - komoly a felhozatal, ideje lesz az eredetileg sofőr-"Rekszit" megnyúzni és kialakítani egy belsőtér-koncepciót, annál is inkább, mivel az ajtóburkolatokra már a "közeljövőben" sor kerülhet! :-p
no. jobb első ajtó hősi halált halt:( keritésből visszamaradt vasbeton csonk 40 centi magas rákanyarodtam kvára nem láttam. küszöb leugrott azt fényezni kell ajtót saját halottamnak tekintem, utódját Marklar kollega segítségével intézem már holnap. szal go Érd. de akkor már a hiányzó dobbetétekbe is invesztálunk az se árt ha van..
Voltam hétvégén a kárpitosnál is.
Beszarás milyen fasza lesz a plafon, meg az egész belül ablaktól felfelé.Nem a ronda szürkeség lesz, hanem fekete bőr mindenütt.
A plafon meg fekete alkantara.
És van újrabőrözött kormányom is!:D
Már nagyon várom, hogy neki tudjak állni a kocsi összeszerelésének, de mivel nem vagyok kis hazánkban, nem megy.:(
A mindenit! Most nézem mikor kellett kimennem. Még egy hónapig kint kell lennem.
Az autó megvásárlása Surcitól!
151555km