Blog

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2008-10-10

A mai nap fél sikert hozott. Sikerült a hátsó nivomatos sport lengéscsillapítókat kicseréltetnem (mind a kettő elszállt, a jobb oldali még csak épp szivárgott, de a másik totál halott volt), a bal oldali féltengely belső gumiharang cserére nem került sor, mert a csukló is haldoklik. A két lengéscsillapítót 240 Euróért sikerült beszereznem, igaz fél éves kutatás után.

>> Tuning és extraLacUS // Alfa 75 America // 2008-10-11

Szóval nagy nehezen és csak féladagban de elkészült a krómozás.

 
>> EgyébSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2008-10-11

Csütörtökön szépen lemostam a drágámat, amit kellett leápoltam(gumik, műanyag elemek). Ma pedig sort kerítettem a fotózásra a 156-os naptárhoz .

>> SzervizFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2008-10-20

Idén már a 3. aksi adta meg magát a gépben, abból kettő zárlatos volt...az utolsó 2, 82 V-ra lemerült A gond remélem megvan, sajnos nem csukom le rendesen a csomagtartó fedelét és ez a nem kívánatos fogyasztó...
Könnyezik a hűtőm alja ezért sürgősen cserére szorul, de addigis van bent a kocsiban ioncserélt víz (előtte fagyállóval töltöttem fel) -remélem még a cseréig nem jön fagy!
20-án megvolt a hűtőcsere (hozzátartozó csövekkel együtt) és javításra került a jobbos elektromos ablak kapcsolója a bal oldali kezelőpulton.

 
>> SzervizRobi // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-10-11

Eredetvzsigáztattam, átirattam. Fölösleges pénzkidobás, az első negyedéves KGFB-vel együtt majdnem egy havi fizum. A nagy büdös semmiért. Szar helyre születtem.

Kezdem felfedezni, és orvosolni az autó hibáit.

1. Szét voltak repedve az injektorsor benzincsövei, folyt a benzin a motorra. Mázli, hogy nem került olyan helyre, ahol begyulladhatott volna. 2 db 8-as benzincsövet kicseréltem.

2. Dugóban 100 fok körül állt a hűtővíz hőmérséklet, leállítás után pár perccel fel is forrt. A problémát az 1. fokozat szétégett ellenállása okozta. Amíg nincs másik, ideiglenesen rövidre zártam, így kapcsol az 1. fokozat is, de teljes sebességgel.

3. Nem működött az olajnyomás mutató. Túrtam itthon egy bontott jeladót, beszereltem, most működik.

4. Bal első zárat nem lehetett kulccsal nyitni. Kicseréltem. Ha lesz egy kis időm, kicserélem a többit is, hogy csak 1 kulcs legyen a kulcstartón. :)

5. Hiányzott a tanksapka. Bontott gyárival pótoltam.

Még kezdenem kell majd valamit a kuplung hidraulikával, a gázbowdennel, az első lengőkarokkal, a toronycsapágyakkal, a szervoszivattyúval, a csattogó szelepekkel, a nyugtalan alapjárattal, és a motor kitámasztó bakkal. Egyelőre ennyi. Aztán majd úgyis kiderül még, hogy mihez kell hozzányúlni.

 
>> EgyébRobi // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-10-08

Megvettem az autót Gergő cartárstól. Kellemes volt az utam Pápáról haza Budapestre.

 
>> EseményBoss 2.4 // Alfa 156 2.4 JTD // 2008-10-10

Múlt kedden megrendeltem, az Alfa Szamosinál karter védőlemezt. Azt mondták csütörtök, esetleg péntek, meg hogy majd hívnak. Na azóta is hívnak!! Pedig már rohattúl kéne, meg különben is majd 2 hét telik majd el míg felrakják.

 
>> SzervizHardy // Alfa 156 1.6 16V // 2008-10-10

Ma megint Várpalotán jártunk Csörinél, hogy kicserélje a vezérlésmódosítót. Most egész normális hangja lett, és indulásnál nem hiszik azt, hogy diesel vagyok. Ki lett cserélve a szelepfedél tömítése is, mert kicsit el volt fáradva.

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2008-10-10

Ma felkerültek a téli gumik, a nyáriakat meg jó messzire hajíttattam. Talán ezek majd tapadni fognak esőben is. :)

 
>> SzervizDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2008-10-10

Ma voltam futóműállításon, mivel tartottam tőle, hogy a balesetemkor elmászhatott valami. Állítólag frankón beállították, szerintem meg elqrták, mivel azóta küzdenem kell az útonmaradásért. Szerintem elviszem máshova, ahol normálisan beállítják.