Blog
Optimális beállítások mellett mértem átlagfogyasztást a vason,épp kapóra jött a gyöngyösi tali a Mátrában,420km zártam a 1,5 nap alatt és hihetetlen de 6,5 lityi átlagfogyasztás jött ki,aminek betudható a szerpentinek és a meredek lejtők közötti difi,de elég pozitív csalódás! :-)))
Most így hagyom!
Végre sikerült szereznem gyári 2,4 váltóáttételt a vas alá,így most a benzines sorkerekek vannak és dízeles difi benne,érdekesen jött össze,de sikerült,és hát eléggé hosszú lett amit már 1 fokozatban is érezni,gyorsulásin nem marad sok esélyem viszont a fogyasztásom és a végáttételem nagyon pozitív lett!:-)
Juliusban: Fényszórómosókat kicseréltettem,10000 Ft, lökhárítót lefújattam, 25000, polírgéppel lepolíroztattam. Nagyon állat lett, 20000.bár így sem volt csúnya.
73000 Km. Jaaa! Szereztem EGR-t 5000-ért. Joo mi?! Már bent is van. :-)
Már biztos marha unalmas a kérdés, de hol vehetek fém karter védőt ?? 2.4 156-hoz. Már a tököm tele avval, hogy arra kell figyelni, hogy nehogy felakadjak, meg hogy nehogy elfollyon az olaj.
Ma az utolsó gyenge láncszem is javítva lett - nevezetesen a belső GL-szem - Lenkeyék végezték el a munkát. Ezután a teljeskörű retus után elvihettem végre futómű állításra... Éppen ideje volt már, hogy befejezett legyen a munka, nagyon untam már a szervízbe járást, meg hát az anyagi vonzata sem kevés egy ilyen teljes felújításnak... :(
A gyári állapotú sem lehet jobb/csendesebb ennél. :)
Lenkeyék IS megállapították, hogy kifejezetten jó állapotú a verdám - ő aztán látott már jó néhány 166-ot alulról/szétszedve.
Az eleje egész rendben van, átnézettem azt is. Az majd csak később lesz anyagi csőd okozója...
Áruló lettem! De van rá megfelelő magyarázatom. :)
Kicsit kitolódott az olajcserém, de a 20ezerbe így is simán belefértem. Nem lett úgyse gyilkolva az autó.
És most jön az árulás: Mivel kicsit csipegeti a gép az olajat (valahol folyik+szelepszár-szimering) ezért nem Seléniát kapott hanem arany Liqui-Moly 10W40-et. Állítólag ez is nagyon jó minőségű olaj, csak ezért mertem beleönteni.
Az olajon kívül természetesen az olajszűrő/légszűrő/pollenszűrő is cserélve lett.
Km: 199100
Néhány hét csiszolás, nameg egy kedves barátom áldozatos segítségével ez is kész van. Kb. augusztus eleje óta.
A tükröket meg a küszöböket sem hagytuk ki.
Visszaraktam a fóliás üvegeket az első oldalsó ajtókba. Már nem lesnek be és nincs haszongépjármű fílling....szívtam egy cseppet. A jobb oldali feket üvegnek nem volt meg a kis műanyag bigyesz, ami vezeti az ablakot függőlegesen. Hiánya miatt bebukott előre az üveg. Nem értem eddig hogy működött. Leszenvedtem a másikról ezt a műanyagot. Kb 30 óra volt. Plussz rátenni a másikra... :-S mikor kezdtem volna a bal oldalit, akkor vettem észre, hogy kihagytam a jobb oldaliból a szigetelést. :-) Mehetett megint itt a szétszedés. A bal oldalitól volt kaka, mert van egy csavar, ami se ki se be nem megy. De nem volt arra szükség. Megoldódott nélküle. Várom a rendőrbácsik véleményét. Sz@rokbele
2
481