Blog
Az első együtt töltött 3000 km-el elértem a 120 ezret. Problémamentesen hál istennek. Kap is egy xenon-t a héten, amiért ilyen jól viselkedik, meg persze azért is, hogy lássak.

November 22-én járt volna le az autó műszaki vizsgája, így be kellett jelentkezni erre a kényszerű feladatra. Azért hogy minden tökéletes legyen a vizsga előtt még kicseréltettem a hátsó kereszt kitámasztó szilentjét. Vizsga előtt még pont kiégett a jobb első helyzetjelző így azt is cserélte a szerelőm. A vizsga 25.000 Ft volt a szervizelés 12.000

rég irogattam, időközben (cirka egy év alatt) SEMMI különleges nem történt, az autó pöpec :)). most 83ezer lett benne, kicsit tartottam a vezérműszíj elérésétől, így gondoltam megadok a gépnek minden jót, amire csak igényt tarthat.
- 5 l Selenia 20K
- Magnetti Marelli vízpumpa
- vezérműszíj szett
- levegőszűrő
- olajszűrű
...minden egyenesen Torinoból ;) így lett a ceh 59.ezer HUF, ami nem kevés, de még mindig olcsóbb, mint a helyi fiatnál, aki 110 + áfával kecsegtetett... :S
Célszerszám hiján a szűrőket és a az olajat tudtam csak magam cserélni, ma egy fagyállófeltöltés és a szíjcsere a szolnoki Ring-nél történt viszont, csekély 28 ezerért. De legalább segítőkészek és rendesek, át is vizsgálták az autót, minden rendben szerencsére, az első féktárcsák viszont csereérettek (ezt tudtam már) és a hátsó keresztlengőkaroknak sem ártana egy kis pofozás..
Mivel ezek még nem égetően szükségesek, nem nyúltak hozzá, viszont a hangja és a motor reakciója gyönyörű lett, azt mondom megérte a sok utánajárás, plusz hivatalos szervízben történt az átvizsgálás, ez megnyugtatta a lelkem kicsit.
Akárki akármit mond, ez egy nagyon jó autó, telitalálat... imádom...
Valószínüleg a mai nap volt az idei évben az utolsó, amit szabadtéri autóápolásra lehet fordítani. Ki is használtam a ragyogó napsütést és a + fokokat, lemostam, kitakarítottam a gépet.
Ma beszereztem a téli felnit, használtan, karcmentes 16" Selespeed típusú. Nemtom hogy fog állni, de jó áron volt :)

Ma lecseréltettem a nyári gumikat. Olyan bénán emelték fel az autót, hogy a bal első sérvédő kicsit megroggyant... kösszépen!
Mai napon (1118) megérkeztek a hiányzó/hiányos apró műanyag alkatrészeim helyett az új, ép dolgok:) Köszönet érte András bácsinak :) Ilyenek pl.: ködlámpa 'keret'. bh belső világítás az ajtó fölé, belső visszapillantó tükör, aminek ép a lebillentő füle:), küszöb díszlécek, csomagtartó hátfal műanyag, vonószem takaró, motortér burkolat, csavarok, patentok, stb.




131760 km, 2008. november 18.
Reggel felébredtem és majdnem leestem az ágyról - 4 napja még 18 fokot mutatott a hőmérő, ma reggel pedig 3,5 nulla alatt. Ideje felgyorsítani az eseményeket. Mivel Ákos barátom a www.arspneu.sk cégben főnökösködik, sikerült soron kívül felrakatni a még szinte új Bridgestone Blizzak LM25 gumikat a Banditól vásárolt OZ Superturismo felnikre. A kiképzés miatt picit nagyobbnak látszanak az új felnik, remélem sok km-t lehúzunk majd együtt...
gumi felrakás 50 Sk / gumi
centrirozás 61 Sk / felni
Zn súly 180 Sk
mosás 30 Sk / felni
szelepcsere 30 Sk / felni




Mivel holnaptól mínuszokat mondanak, ezért muszáj volt ma felfrissíteni a gépet friss fagyállóval, De legalább a fagyálló cserén is túl vagyunk:-)))
4
506
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV