Blog
Hahooo!!! Megjártam fél európát, megtettem 5400 km-t,átlag 7.0 L fogyasztással. Nagyrészt autópályán, ott 160-nal. Marha jó volt vele menni, abszolult nem volt fárasztó, semmi baj nem történt. Egyszer leért a kartervédő ,de semmi gáz, meg kiégett a jobb oldali helyzetjelző. Persze nem egyszerre vezettem le.1.megálló Velence kb 700 km2 nap pihi.,Aztán 2. Marselle,az is kb 700 km,2 napot ott pihi,majd Barcelóna a 3.Az is 700 km. Ott 10 nap,majd vissza.Szent Tropez,600 km,majd Monte Carlo 150 km.Aztán Maranello 500 km,Utána Wörti tó 650 km, 2nap pihi,majd irány haza 650 km.Élménygazdag,ingedús környezet.Az autó meg csodás volt!!!Olaszoknál néha megdicsértem,hogy jól viselkedik, meg kérdeztem tőle, hogy hogy érzi magát otthon!! (-: .380 L gázolaj,kb 150 E autópálya költség.)
74000 KM.2008 Junius.Hármasom karcos,kicsit recseg,tehát szinkrongyűrű csere.Váltó ki, alkatrészt kéne, de nincs sehol, de megrendelhető, a váltó persze szétszedve.Türelem.Olaszok szabadságolásukat kezdik meg. Kb 2 hét, de lehet hogy több. Pánik! Szerencsére bontóba van 1 db. Ára 150000 Ft. De lyukas a ház,egyébként keveset futott, jó állapotú. Rizikófaktor óriási,de kell! Hát megvettem.Szerelő összerakta, elkészült. Jobb lett, de nem tökéletes. A 3.jobb lett ugyan,de nem tökéletes,a 4.viszont kicsit karcos, és az 5. is.Úgyhogy nem vagyok elégedett!!Viszont a régi váltómat felújjítom(a 3. -at)és kész. Majd máskor. Mikor hazahoztam a Gépet,indítani akartam, NEM indul . Mivel az aksi már elég gyenge volt, másnap csere. 20000 FT. Betetem, de megint nem indul!!! Anyád!! Megint szerelő! Pfuuu!! Félnapos keresés után derült ki, hogy 1 vezeték el volt korrodálva.Ennyi,és már indul is!!5000 FT
75000 KM. 2008 Augusztus 17. Moto GP-böl hazamenet,Váci uton este 11 ora. Fekete alig látható 12 cm magas szilárd halmazállapotú akadályt reflexből megközöltem. Vesztemre! Kartervédő nem sokat ért,de a karterteknő kilyukadt,az olaj cirka 500 méteren belül elfolyt. Az autót haza kellet húzni. Másnap javítás. Elég rosszkor jött,mert 1 hét múlva spanyolba mentem volna vakációzni szerelmemmel. Ráadásul augusztus 20-án, szedán zárva a szerelőm, sőt 21-22.én meg szabin. Ugyhogy némi para volt. Már így is túl vállalta magát, heggesztő szabin. De szerencsére bontóba volt egy, így megoldódott a probléma, ráadásul extra idő alatt, már másnap. Így irány HISPÁNIA!!!!
Tudtam, hogy ez lesz. Mint egy hülyegyerek örülök magamnak. Pedig csak utcányit mentünk, hogy leparkoljunk egy Bitter CD mellé. Ami a mai szemmel egy igen ritka és vagány granturismo, még ha német is. De kit érdekel..
Szóval eddig azt hittem, hogy jó kocsim van. De ma rájöttem, hogy csak egy eltorzult, halvány másolata az igazi autóknak. Nyugi, a Tied is.
A derekamig ér, a hátsó kerék előtt ülök, kerekeket leblokkoló motorfék, felirat nélküli kapcsolók, V8, 5 liter. Kéne. Ghibli, 72ből.
Sajnos időszerű lett a jobb első,és a bal hátsó kerékagy csapágy cseréje:-(((((
Az ABS jeladó természetesen beletört...
Amíg megérkezik az új, ABS nélkül járok...
Most már ismét csendes a DÖG:-DDDD
A rossz hír viszont h lengőkart is cserélnem kell hamarosan...
184 500 km
Sajnos utólag kiderült h rossz hátsó kerékagyat adtak,ezért 100 felett ABS hibát jelzett a gép.Ki kellett cserélni a belevalóra..Ez 12500 volt plusszban...:-((((
Megkaptam Seriff barátomtól az oldalindexeket.(Már régóta nála volt,de eddig nem tudtunk találkozni....)
2008.09.27-én beépítésre kerültek narancssárga izzókkal...
Ja és ma átléptük az 54.000Km-t.
I. körben cseréljük:
- Felső lengőkarok (originale ricambi)
- Kormányösszekötő axiális csuklók
- Olaj (Sel WRD), olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő
- Szelepfedél tömítés
- Fagyálló (Tutela Paraflu 11)
A futómű már nagyon várta a beavatkozást. Lengőkarok kopogtak-nyüszögtek, axiális csuklók miatt "mászkált" az autó az úton + a gumik is rendellenesen kezdtek kopni.
A hűtőm megviccelt: elkezdett csöpögni. Kivettem. Nagy nehezen. Gondoltam megnézetem egy hűtőssel. Azt mondta, hibátlan a hűtő! Visszatettem. Most hibátlan, porszáraz az alja. Érdekes...
II. körben jön a vezérlés szett+vízpumpa, hosszbordás szett, generátor szíjtárcsa. Coming soon jövő hónapban.
Ezzel az autóval még valaki nagyon jól fog járni...már minden ki van cserélve rajta.:)))
A jobb első keréknél hiányzott egy védőburkolat + volt egy légszűrőcsere...
Találtam itt a hirdetések között egy tök jó váltógombot nagyon jó áron, így hát megvettem.
A bendixem kezdte megadni magát, az autó Csöri mesternél kötött ki megint, aki hozott egy bontott önindítót és az került bele. Tökéletesen működik.
2
588