Blog
A jobb első gumim defektes volt + ha már gumisnál jártam akkor kigörgőztettem az egyik kereket mert elég nagy ütést kapott valamikor. Centrírozáson is átesett az első kettő felni és most már nem ráz. Vettem a felnik közepébe szép kupakokat és alfás matricákat.
Sima ügy volt. Még hogy szar olasz chhh.... Kicsit le van ültetve az eleje nekem így csak a 2. helyen ment át mert nem bírtak felállni a fékpadra, de a lényeg hogy megvan :)
és most Happy van :)
Szeptember 18-án bekerült egy 6000K-s H.I.D. xenon szett,Eibach 4cm-es ültetőrugószett és egy jobb alsó lengőkar.
Valamint egy lefele hajlított króm kipuvéget.
249064-s óraállásnál újabb olajcsere. Ismét Agip került a motorba, Forlmula LL.
Amit a csere közben vettem észre:
-2es hengernél a kipufogó csatlakozásnál egy 20Forintos méretű koromfolt (kifúj a rohadék)
-vízpumpánál mintha eresztene a hűtőfolyadék
km állás:130421
-olajcsere (Selénia 20K) ;)
-olajszűrőcsere
-légszűrőcsere
-pollenszűrőcsere
>25.000
-gyertyacsere (8db)
>14.700
-1 db trafócsere
>29.000
-hengerfejmenet javítás (köszönet az olasz balfék szervizesnek aki ferdén hajtotta be a gyertyát a hengerfejbe)
>3.000
Végre sikerült időt szakítani a futómű felújítására Hari Maestrónál. Egy-két dolog már kissé elengedte magát a futóműben, de tekintve, hogy a gyári cuccokat szereltük ki, ez nem is csoda. Az eleje nyiszogott, a hátulja xar útfelületen kanyarban el-elriszálta az autó seggét, illetve az első fékek cseréjét sem halogattam tovább. Amit cseréltünk: első alsó és felső lengőkarok és kapcsolórudak, kormánymű gumiharangok, első féktárcsák és betétek, hátsó kapcsolórudak, illetve a csonkállvány szilentjei. A lengéscsillapítókat is újabbakra cseréltük. Na meg utána futóműbeállítás. Meg ződkaresz, mert pont eljött az ideje.
Most érződik, hogy nagyon egyben van a cucc. No nyikk, no risza. A féknyergek pedig kaptak némi esztétikai ápgrédet.
Úgyhogy szépek vagyunk és jók, ráadásul az egészet megkoronáztuk egy fergeteges talival Szarvason. :)))
Ismét ellátogattam Viharsarki barátaimhoz Szarvasra. pe-Ti és Hupikék cartárs nagyon kitett magáért! A tali nagyon tutira sikerült! :)))))
A gyülekező és közös autómustra után konvojban végignyomultunk a városon, a buli helyszínére. A szálláshelyek elfoglalása {és nagy ágynemű huzatkereső és pókírtó expedíció :))) } után közös fotózkodás az Alfákkal, majd buli ezerrel. Volt sütés (köszönet érte Hédinek és Viktornak), zene és tánc, no meg pálinka borsodi bivaly módra! :)))))
Itt is köszönet a csodalámpáért! Nagy meglepetést és örömet szereztek vele! Nagyon vigyázok rá, sokat jelent nekem!
Újra láthattam a kedves arcokat, bulizhattam a barátokkal és új barátokat is megismerhettem!
Úgy érzem második otthonra leltem nálatok! Jó volt Veletek! Köszönöm mindenkinek!
Elcsúsztam ZEG-en a vasutállomástól nem messze lévő jobbos utcába menet. Nekivágtam a padkának Ball elsővel 70-ről lassulva 40-re. Eltört a keresztartó ami a lengőkart tarja. Kerék 2 cm elment hátra. Felni mehet a levesbe dobálni maximum.
Meghegesztették. DE olyan jól sikerült a beállítás, hogy lézereshez nem is vittem el a futóművel.
KÖSZÖNET KORPAVÁRI SZERELŐ SRÁCOKNAK!!!
Képen lévő tört el.
1
521