Blog
2008.10.29.: megérkeztek a felniháztól a GTA replika felnijeim 17- es méretben, és rászerelve a Pirelli PZero Nero 225/45 ZR 17-es gumik. Feltettük a Katus gumiszervízben rögtön, és mentem is vele haza.
Azóta kb. 1000 km-t mentem vele. Tapasztalataim nagyon jók voltak. Ezen a gumin menni egy álom. Az autóm halkan, egyenesen megy, ha elengedem picit a kormányt. Kanyarsebesség is nagyobb, hát, elég sokkal. Esténként az autóm mellett ülök, és nézegetem, gyönyörködöm a szépségében. Nagyon örülök ennek a szép felninek és ennek a szuper gumikészletnek. Örülök, hogy teljesült ez az álmom.


Tegnap felkerültek ismét a téli kerekek. Erre ma hét ágra süt a Nap! :)
Mindegy, egy nehéz munkán túl vagyok. Ez is valami ...

Robinál kapott új hajtást mert a réginek elvolt törve a tőcsavarja. Zolinál leszedtük a fékeket...ez így kicsit egyszerű leírva, de valójában több nap csapkodás és kalapálás meg mindenféle szerszámok segítségével sem sikerült leoperálni a féknyergeket hátul. Végül aknára toltuk és pár helyes mozdulattal rögtön lekerültek a vas darabok. Ezek után kb 1hónapot áztak mindenféle maróvegyszerben, hogy a benne levő rozsda és dzsuva eltűnjön belőle. Légtelenítő csavar kifurkálása és pár csiszolgatás és tömítések cseréje után most újra vissza lehet rakni a helyükre. Már csak fékcsövet kell hozzá szereznem mert azok eltörtek a leszedésnél,mint a ropi, úgy szét voltak rohadva. Ha ezek megvannak már majdnem, hogy járó képes is lesz!
A motor ki-be és a kardán csere az Robinál történt meg ez úton is köszönöm neki a hathatós segítséget, Mareknak köszönet a kardánért!:-) Innen tréler vitte Zolihoz kispestre, most ott várja a szebb jövőt!





2008.11.08.-án került sor az első nagyszervízre, természetesen eAtis155 barátomhoz vittem a gépet. Ami cserélve lett: első féktárcsák+fékbetétek, hosszbordásszíj, (ezeket az előző tulaj megvette), továbbá hosszbordásszíj-feszítő, első stabkarok, termosztát, kormánymű gumiharang, kézifékkötelelek, fagyálló. Az alkatrészek (ismerősnek hála) 32.000-be voltak, a mukadíj pedig 10.000 volt ami szerintem elég korrekt. Mégegyszer köszi Atis! :-)

Felkerült a kartel, a vízpumpa, az AC pumpa, a gyújtáselosztó, valamint egyenlőre az új csavarok megérkezésééig csak ráakasztottam a hengerfejet.




Lecseréltük a váltó olajat. Volt még benne, nem néztük meg mennyi, de most a váltó vajpuhán működik :) Természetesen gyári Tuela került bele... THX Bandi!
A középsőrész műszerfalán kiégtek az izzók, hát nem volt egy könnyű művelet kicserélni őket, egy délutánom ráment :(




Új Debica Frigo2 gumik + szerelés átvizsgálás, hűtővíz fokmérés + téli szélvédőmosó feltöltés.
amikor rájött akkor rángatott a kicsike kapott új lambdát és minden okéjs lett:)
Az első lengőkarokon szilent csere! Az első ületető rugók cseréje mert el pattant a bal oldali. és kapott 4db Falken ZE 512 papucsot 215/40R16os méretben:)
0
577
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV