Blog
Sokszor felmerül, hogy milyen módszerrel a legegyszerűbb berakni a szűrőt. Én megoldottam :) persze azóta módosítottam, és nincsen ragasztószalaggal megerősítve a toldás, hanem oda is flkerült egy awab bilincs.
amit tudni érdemes:
-ezek a teljesítményt nem emelik érezhetően
-3-5000km-enként illik kitakarítani
-brutális hangot ad a motoroknak
-van akinek tönkretette az LMM-jét (szerintem hülyeség)
-nekem benn van ebben 30,000 óta, a hondában benn volt majdnem 60K-t, igaz télire ki szoktam venni.
-az én javaslatom az, hogy a legnagyobbat kell megvenni, mert annak lesz szép hangja.

Tegnap kinn jártam doki164Q4-nél, és felszereltük /azaz ő, mert én csak a szám tátottam/ a színhelyes bronz első díszléceket. Lucrezia most már szépen néz ki :)
A szerelés már csak azért is volt megnyugtató, mert tudtam, hogy törve volt az eleje, de azt nem, hogy mennyire. Amit láttunk, az alapjén semmi komoly nem történhetett, szerkezetileg teljesen ép, gyári állapotú, valószínűleg csak a lökhárító, a lámpák és a gépháztető sérülhetett, illetve valamennyire a bal első doblemez. Rozsdának nyoma sincs sehol.
Viszont egyelőre nem tudtuk megszerelni a kesztyűtartó zárat, ahhozalkatrész kell majd, de legalább láttuk, mi a helyzet.
Motorháztartó teleszkóp csere. Szívósornál a gumik repedezettek voltak, kicserélve. Rádiótakaró fedél pótolva.
Szelephézagállítás, szelepfedél tömítés csere, gyujtáskábel csere utángyártottról gyárira, észrevehetően jobb és nem is húz át! Szal gagyit nem érdemes bele venni. A képen az előző tömítés nyomai felfedezhetők nyomokban... azt a piros bizbaszt mind tömítésnek szánták.

2db GoodYear Eagle F1 GSD3-as 235/45 ZR17-es gumit vásároltam újonnan.
Házhoz szállítva 57980 HUF,2500 HUF-ért fel is kerültek a hátsó kerekekre,
Pakson a birka-udvarban.
JÓL TARTJA AZ UTAT!!! ;-)


Az első szőnyegek szarrá mocskolódtak, muszáj volt már cserélni, így beruháztam erősen...
Jellemző, hogy nem lehet kapni csak első szőnyegeket, hanem meg kell venni a hátsókat is készletben, pedig azoknak kutya bajuk, olyannyira, hogy azok még az 5 évvel ezelőttiek, újszerű állapotban, még az előző készletből. Most már van hátsó 4 darab tartalékban...
Szóval:
Ma Csörinél jártam szervizen Várpalotán 49200km-nél.Ki lett cserélve a vezérműszíj a feszítőgörgő a balansz-szíj és a vezetőgörgője, a hosszbordásszíj.Kapott új első fékbetétet és tárcsákat, új hátsó fékbetétet, új fékfolyadékot és fagyállót. A fékfolyadék valószínüleg még sosem volt volt cserélve az évek alatt,így már nagyon ráfért.Ki lett cserélve a jobb első alsó lámpatest is,mert törött volt(már így vettem).
Kiderült,hogy a termosztátom sem az igazi,de az majd csak később lesz cserélve.
A hátsó zörgésem nem a futóműtől jön,hanem valahonnan a kalaptartó környékéről.Még utána kell járnom,hogy pontosan mi zörög ott és rögzítenem.
Találtam két képet, amelyek a 2008-as esztergomi AlfaCity-t reklámozták plakát formájukban. Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki nem látta. Szerintem jól sikerültek, mint maga a rendezvény is. Már várom a következőt, hogy mi is az Alfánkkal vehessünk részt rajta.


Utoljára Januárban ültem az Americában. Öcsi (Bányai) jóvoltából 3 hónapot a 33-asával vészeltem át. Nem hátul hajtott, de imádtam vele autózni. :) Köszönet mégegyszer érte unokatesómnak. ;)
Utána kb. 3 hétig anyum Zastaváját nyúztam. Na itt már akadtak tanulni valók:
Először is, az autó gázpedálja digitális: Vagy nyomod, vagy nem nyomod.
Nincs köztes állapot. Nem akarok kitérni a részletekre, de tegnap visszaültem belőle a 75-ösömbe, és nem akartam ráismerni az autómra. Egyszerűen elfelejtettem vezetni. :) Nagyon szokatlan volt. Még most is szokom. Hihetetlen, mennyire el lehet szokni egy autótól. Ma nagytakarítást szervezek benne :) A hangját azért őrizgettem a tudatomban, de nem lehet ezt megszokni...Fel voltam rá készülve, mégis mikor a fordulat a 3000 felé kúszott, felállt a hátamon az össze szál szőr... Köszönhetően Beke mester teljes rendszerének, amit azóta jónéhány alfás barátom megcsodált.
Mivel nem egy csendes darab ( 'hadd hallják ha érkezel!' -/ Beke Imre / ;), kapott egy középdobot. A legkisebb, legjelentéktelenebb középdob, amit valaha láttam. A hangerő nem csökkent decibelekben mérhetően. :D
De most nem érdekel ez, inkább élvezem a hangját.
1
536
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth