Blog
Volt egy kis baleset is, meg amúgy is szebbíteni akartam a dögöt.
A hátsó löklap le lett teljesen simítva, ki lett falazva a koptató csík, meg a két prizma is.
Próbaképp a csomagtérajtó is le lett simítva, egyelőre tetszik, aztán lehet, hogy visszakapja a jelet.
Kapott egy pár Pilot gyártmányú, GTA-style küszöböt, ami üvegszál és egy nagy kalap xar. El kellett vágni őket vagy 5 helyen, hol 13, hol meg "csak" 6 mm kellet beletoldani.
De amitől igazán ütős lett a verda, az az első GTA lökhárító. A két koptató csík ebből is ki lett falazva, szvsz így szép igazán.
Mostmár csak fel kéne tenni a nyári kerekeket :)




Bal első kp.zár csere a mai napon.(gariba, Csiki-Bege autóháznál)
Na tessék! Megint kinyírtam. Most változatosság kedvéért a job 1 esett ki. És most már csak 30al mentem kb... De remélem ma megint kész lesz.
Aztán most már muszáj lesz fényeztetni, mert nagyon ramatyul néz ki...
A kocsiba került egy kisebb poroltó készülék a tüzesetek elkerülése és megfékezése céljából.
A csomagtartóban kapott helyet a zárszerkezet alatt a hátfalon....
Barátnőm szüleitől kaptam ajándékba egy Momo váltógombot....Neki is álltam fel eszkábálni a helyére de ha már másik váltógomb akkor kicsit röviditettem a váltó rudazaton is.Elég jól sikerült...Meg vagyok magammal elégedve...:D A váltórud kb 5 cmrel lett rövidebb, kicsit sportosabb és férfiasabb.(keményebben kell váltani):D Képek később.


Fékpofa csere elöl :)
már csak 1 tárcsát kell szereznem valahonnan. . .
A párom Stockholmban dolgozik egy ideje és ezeket a képeket küldte nekem a minap. A képek minőségéért elnézést de telefonnal van készítve.




Takarító készlet és szagosító a Homasitából a tavaszi megújuláshoz :)
Ismételten, de talán utoljára jártunk Zolinál (0420) úgy, hogy az Alfa nélkül jöttünk el. A mai nap visszakerült az utastérbe minden, illetve a csomagtartóba is. Gondolok itt -a csomagtérben- a kárpitra, a vezetékekre (lámpák, ABS, mélyláda, stb.), az utastérben ugyancsak a kárpitra, az ajtóborításokra, ülésekre, hangszórókra, belső világításra, vezetékezésre stb. A kárpit mindenhol ki lett tisztítva, csillog villog az autó belülről, mert egyébként még a fényezőnél összeszedett festékport itta magába. Mire odaértünk (14:00) a motortérben már bent pihent az új hűtőrendszer (klíma-, víz- és hűtőventillátor) illetve az összes folyadéktartály. Janika és a bnője volt a felelős a belső tisztaságért és a rendért. Zoli a HI-FI-t szerelte a vasba és a munkát irányította. Volt egy harmadik autószerelő srác is, aki az első futóművön ügyködött. Mire mi odaértünk , már az új kormányösszekötő axiális rúd és a gömbfej figyelt vissza a bal első kerékjáratból. A nyári felni és gumigarnitúra is a műhelyben pihent már, és várta, hogy mikor kerül fel ismét a paripára. Látványos volt mostmár az előrelépés, hagytam is ott egy kis pénzt, előlegnek, illetve utólagosan az új gőrgő miatt. A sony fejegység díszesen mutatott az autó belterében, hátába csatlakoztatva minden mélynyomóhoz szükséges vezetékkel. A képeken túl sok minden előrelépés nem látszik még, de egy hét múlva már remélhetőleg 100%-os fotókat tudok mutatni a szekérről.
[Költségeim: 40.000Ft előleg, meg utólag a Zoli által beszerzett cuccokra. Jövőhéten remélhetőleg elszámolunk.]


0
613
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV