Blog
Sajnos a csodálatos pesti utakon megnyomódott a bal első, pedig nem gagyi felni. Igaz nem olasz, hanem germán, de megteszi:-) Kijavítva, és felcserélve a hátsók az elsőkkel(ugyebár elsőkerekes), centírozva, féltengely-bilincs kicseerélve.
2008. márciusában valóra vált egy tízéves álmom. Közel két hónapos keresés után sikerült megvennem őt.
Minden úgy volt ahogy a nagykönyvben meg van írva. Megláttam és megszerettem. Szép külső, szép belső. A tulaj vigyázott rá, elmondta mikor, mit csináltak rajta. Természetesen a feljegyzéseit továbbadta nekem. Pont ahogy az "Öreg Alfások" mondták.
Végre felmentek a gépre, a szép gyári alufelnik a nyári gumikkal, amiket majd pár ezer múlva le kell cseréljek, de most még jó, szépen megy vele az autó, nem zajos, és aminek még örültem, hogy a gyári alufelni szép állapotban van, jól is fut vele a kicsike. Így már sokkal jobban tetszik, mindjárt mást mutat a gép. Mikor megvettem 4 hónapja, már a téli kerekek voltak rajta, ezeket csak elhoztam, és azóta nem is láttam, de végre mostmár ezzel gurul a verda!
Ausztriában jártunk ma, ahol azt híresztelték hogy olcsók a lovak :)
A CHIPFACTORY-nál kezelésbe vették a ménest, a végeredmény: 177LE@394Nm, és egy vigyor, ami nem bír lejönni az arcomról :)))
Múlt héten fekrakattam Ronnie cartárs ex felniit. 17" DOTZ 215/45 Dunlop sp sport 9000 gomikkal. Fekete+polír. Nekem tetszik. 10000 volt a mozgókúpos csavar(a felni 5x100). 2000-ért centírozták.