Blog
Levettem a lököst mert nem tetszett ahogyan állt, aztán ha már lenn volt lefestettem alatta is alvázvédővel.

Olajcsere után egy nappal generátorszíj feszítő csapágy megszorult, leégett, széttörött.. Mindez menet közben - izgalmas volt szervó nélkül közlekedni.. Csapágy csere konzollal együtt..
10ezer km után olajcsere, szűrők..
4 új hangszóró, most már azért lehet zenét is hallgatni, normális mínőségben.. ;-)
Gyári CD-s rádió tettem bele.. valamivel, jobb mint mint a kazettás.. :-(
Cseréltem két motortartót, jobb hátsó lengőkar (pálca), hátulra fékbetéteket..
Amint megvettem az autót végrehajtottam egy nagyszervízt..
142000km-el vettem ,olaszbol hoztam be.
Kapott uj vezermuszijat , feszitot es gorgoket , uj fotengely ekszijtarcsat, uj fektarcsat es betetet elol, uj fekbeteteket hatul.
Nagyon egyben van a gep , szeretem , a szine miatt mindenki megfordul utanna az utcan, egyszeruen gyonyoru.

ha minden összejön addig,akkor indulok a kicsikével a yetron : )