Blog

>> SzervizGabi146 // Alfa 146 1.4 16V Twin Spark // 2008-03-17

Február végén begördültem zöldkártyára az egyik műhelybe. Miután rárakták a müszert az autóra, alig hittem a szememnek, kb 100-szoros volt az összes határérték. lefagytam!! Másnap lambdaszonda csere. Hála istennek, helyre állt a "rend". THX Veréb szervíz.

 
>> Tuning és extraGabi146 // Alfa 146 1.4 16V Twin Spark // 2009-06-10

Végre sikerült beruháznom a hifi-be. Íme:
Fej: Blaupunkt Daytona Mp26
Erősítő: Blaupunkt GTA 2 Special MK II 2/1 Channel 400W
Láda: Blaupunkt GTB 1200 750W!!!
Szól, mint állat.....
Köszönet illeti Világosi Ákost a gyors, precíz installálásért:)

 
>> Egyébpityke // Alfa Alfetta 1.6 // 2008-03-17

alakul a vas már ugy 90 %-ban kész : )

tegnap beledobtuk az üléseket......
orát cserélgettem,de egyiken sem jo a ford mérö : (
a dobbetét lemezek is rajt vannak.....
az egyik lámpa szétesett megragasztottuk.......
csomagtérzár kellene : (

a héten probaut : )))

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-03-16

Marklar cartársnak köszönhetően:

- Első lökös
- Lyukas zárhíd
- Bal első index
- Maszk
- Szélvédőkédergumi
- Indítómotor

 
>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2008-03-16

- Kuplung munkahenger felújító szett (csak a gumiharang miatt)
- Váltóbowden szilentek kiváltása danamitra

 
>> Egyébsprint83 // Alfa Alfasud Sprint 1.7 // 2008-03-16

Megvettem a 2 db toronycsapágyat, és a festés előtti kellék anyagokat (gitt, csiszoló papírok-korongok stb..)

>> SzervizJata // Alfa 145 1.9 JTD Ricco // 2008-03-16

187000km-nél megtörtént az olajcserém.Selénia WRD 5W-40 és gyári olajszüröt kapott a kisvas. Meg kell adni neki amit kér:)

>> EgyébJata // Alfa 145 1.9 JTD Ricco // 2008-03-16

3 délelötti munka után sikeresen beüzemeltem a riasztót.A gyárit nem találtam és nem is müködik ugyhogy lett a vasba egy másik.Elég sok funkcioja van és az érzékenységét is lehet állítani. Rendesen kikellett rámolnom a gép belsejét...

 
>> AutóápolásAndorka // Alfa 33 905A1 // 2008-03-16

Ma elővettem a kocsit, hogy felrakjam a nyári gumikat. A téli felni szokás szerint jól rászorult a felnire, megint gumikalapácsal kellett leverni a rohadékokat. A guminyomást is ellenőriztem, nem volt nagy különbség a felrakott kerekeken. A téli gumikat elrakás előtt körbenéztem, a kavicsokat kiszedegettem a hornyokból. Megnézegettem a kasztni alját is, hogy mi újság odalent. A tank alján kis benzinfolt vigyorgott, sajnos egy tűhegynyi lukon csöpögött a benzin... Ideiglenesen befoltoztam, majd meglátjuk meddig tart. Lehet kéne venni bontott tankot, vagy ezt meghegesztetni.
A jobb első ajtó sem nyílt rendesen belülről, de most lebontottam a borítást és befújtam jól olajos sprével a zárszerkezetet. Ma már tudtam nyitni az ajtót. Kicsit be volt öregedve a zár.

 
>> Tuning és extraPetya (ex 164 v6 TBI) // Alfa 164 Super 2.0 v6 TBI // 2008-03-16

Minden fabetét lecserélve krómra.