Blog
januárban következett a következő szervíz. most a jeladok döglöttek meg felsőhold pont, hőfok, butykös tengely jeladok mondták fel a szolgáltatást,nem is csodálkozom hogy megdöglöttek mert BOSCH. még volt termosztát csere meg első fékbetét csere. Az alkatrészekért köszönet az agostyáni olasz autó bontónak.
Szeptemberben vásároltam az autót már akkor mondták hogy a selespeed vezérlőjét már javitották. A javítás nem volt sikeres kb-1-hónapot bírt ki és meg ált a vezérlője(szivattyu) Tatabányán a fiat szalonba megrendeltem az alaktrészt elég gyorsan 1-nap alatt már meg is érkezett csak ők nem válalták a beszerelést :((( elvittem a régi szerelőmhöz aki az elöző kocsimat csinálta ő beválta hogy kicseréli de mondta hogy még nem csinált ilyet, de nagyon jó munkát csinált és azóta is működik a vezérlő.
-Bal első lengőkar,
-Kézifék bowdenek mindkét oldal,
-Keresztstabilizátor szilentek,
-Jobb első helyzetjelző izzó
-------------------------------------
94.000,- Ft.
Elaforgnál vettem hátsó ablaktörlő gumit, és az Alfissimo legújabb számát (az előzőt pedig ajándékba kaptam - köszönöm :D )
Meló odakinn.
Az első képen a központi gyár előtt (Dunaforrás 25 km!)
A másodikon a szállás Freiburg és Strassburg között félúton.
A harmadikon egy freiburgi kilátó parkolójában.
Majd úton valahol...




Végre megcsináltuk a kuplungot!
Kicseréltük a szerkezetet,a tárcsát,a kinyomócsapágyat és a lendkereket!
Biztos ami biztos,a váltó felőli főtengelyszimmeringből is újat tettünk be nehogy két hónap múlva meg azért kelljen levenni a váltót:)!A váltó is kapott finom friss olajat:)!
Az eredmény szinte tökéletes:nagyon finom,puha lett a kuplungpedál,abszolút rángatásmentesen indul a gép és a pedál is feljebb fog!Még a fokozatokat is könnyebben veszi!
Igaz,kicsit sokba került,de úgy érzem megérte:)))!
Mivel megint vinnyogott a vezérlés felől, mint egy villamos, újfent meg lett bontva, a változatosság kedvéért most a vezető görgő adta meg magát. Szerencsére ez is garanciális, ezért pénzbe nem került, csak bosszúságba. Ha már szervízben volt kicseréltettem a motorolajat, mivel közeledett az aktualitása, kapott új ablaktörlőket, illetve egy kicsit talán elhamarkodottan vissza kapta a nyári kerekeit ( így sokkal szebb :))
Talán most végre pont kerül a régóta húzódó problémámra.Kiderült h nem is a mot.vezérlőm a szar,hanem a kb 9 hónapja belerakott bontott alapjárati motor okozta a zavart a kicsikémnél.Ez számomra elég hihetetlen volt,de a saját szememmel láttam a változást a gyári új beszerelése után.Ez mind szép és jó lenne,ha nem derült volna ki a következő:a nem is olyan régen vett lambda szondát kicsinálta ez a sz@r:-((((( Cserélhetem ki újra azt is.Ez már tényleg idegesítő.Más ennyi pénzt biztos nem költene a kocsijára mint én.Lehet h nem vagyok teljesen normális.Holnap reggel bele lesz rakva a l.szonda,és akkor végre (elvileg)hibátlan lesz az autóm.Hát úgy legyen.Már nem csak a pénzem,hanem a türelmem is kezd elfogyni...
Ma reggel be lett rakva a l.szonda.És először mióta nálam van az autó HIBÁTLAN(172000km)!!!Az összes paramétere tökéletes,mindent megnéztünk(lambda szabályzástól a befecskendezési időig).HURRÁ:-)))))))
Ja,biztos a sors fintora,ma van RÓMEÓ napja...
