Blog
Sikeresen besikerült építenem a Xenon-t.Valamint kapott a nagyvad elöl-hátul LEDes izzókat: index,hejzetjelzö,féklámpa,rendszámvill.
Csak egy megfigyelés: termosztát csere óta észrevehetően halkabban, szebben jár a motor, élénkebben reagál gázadásra.
Egy kicsi 45A-es aksi volt a gépben ami gyengének bizonyult a hideg beálltával ezért vettem bele egy 55A-est.
124 450 km. Ismét töltöttem utána motorolajat, kb. fél litert. A két literes dobozzal elvileg kihúzhatom olajcseréig.
124 450 km Végre kicseréltem a gyertyákat. Elég kopottak voltak, de szép színűek és egyformák. A menettulajdonságokban nem érzek különbséget.
kb. 123 000 km Xenont szereltem a tompítottba, a lámpákat kipucoltam.
kb. 122 000 km Felszereltem a téli kerekeket. Acélfelnin jó állapotú gumik.
kb. 119 000 km Beleöntöttem a motorba a cserekor kimaradt olajat. Lecseréltem a szervóolajat. Kicseréltem a szelepdekni tömítést.
Kicsit lemaradtam magamtól. Nyár vége felé hűtőt cseréltem, az eredeti szivárogni kezdett. Bontóban vettem valamilyen TD Lanciáét, 10000-ért. Csere közben rájöttem, hogy hiába próbáltam a régit átmosni, a két hűtő közt vastagon állt a kosz. A fagyállót kicseréltem. Kicseréltem az ültetőrugókat használt gyárira. Azon kívül, hogy rosszabbul néz ki, esetleg nagyon jó úton, nagyon gyors tempónál lenne rosszabb. Annál a terhelésnél, és azokon az utakon, ahol mi használjuk, sokkal rosszabb volt az ültetőkkel.