Blog
Életemben nem voltam Jászberényben 33 éves koromig, de az utóbbi fél évben sikerült harmadszor is eljutnom. Most hétvégén volt a 145-146 topictalálkozó, és sok-sok élménnyel tértünk haza. Néhány kép:
Beált a főtengelyem ezért asztalon dübögnek a lóerők sajna ::((Remélhetőleg pár hónap múlva kész lesz!
Vezérlés+vízpumpa+fékbetétek+féktárcsák+olaj+szűrők+munkadíj
Ma elfolyt egy jelentősebb mennyiségű olaj a motorból a földre. Tréler lett a vége. 10720 km. Az Alfa assistance adott egy Zafirát cserébe. Végülis azt irják a garancia füzetben, hogy azonos kategúriájú autó jár. Nem tudtam, hogy ennyire drágák ezek a zafirkák....
2007. 12. 04-én hoztam el a gépet a kereskedőtől. Előtte persze átnézettem egy Fiat szalonban. Mikor mentünk vele néha le-lefulladt. A szervízben (miután meghajtottuk) azt mondták, nem találtak semmit. Ezek után kifizettem és rá pár napra elhozhattam. Vissza mentem vele Győrbe és mehetett a meló tovább (igaz boldogabban jártam már be a céghez). Pénteken aztán mikor lehetett haza menni, marha nehezen indult el. Nagy nehezen csak elindultam, de Győr belvárosában egy piros lámpa után meghalt. Lefoglaltam magamnak szépen a belső sávot.
Felhívtam az egyik munkatársamat, hogy vontasson el az Alfa szervízbe, ami nagy élmény volt mert minden elment, még a szervó is (de most legalább tudom, hogy hova kell becsavarni a vontatószemet). Így a hétvégét a szervízben töltötte. Hétfőn szóltak, hogy generátorcsere...
Na bumm. Választhattam, hogy már egy javított generátort tesznek be (85000-ért), vagy újjat (néhány 100000-ért)... A szívroham után az olcsóbbik variációt választottam. Miután könnyes búcsut vettem a 90 000 ft-omtól beültem a gépbe. Na akkor jött a köv. hideg zuhany: ahány kereszteződésnél megálltam, lefulladt. Kész rémálom volt eljutni a szállásig. Azóta azért már javult a helyzet, de holnap viszem vissza, hogy kiderítsék mi a "kehéje". jobb esetben a vezérlésmódosító a hibás és remélhetőleg csak meg kell tisztítani. De majd holnap minden kiderül...
tegnap megkaptam, s így ma felkerültek a pirelli sottozero winter 210 téligumik alufelnistől a gépsárkányra
Piri nyénnye segit!
-4db lengökar csere
-spéci szilentek
-vezszij csere
-balos félteng gumiharang csere
-bal elsö fékcsö csere
Elkezdett akadni a kuplungom szóval mentem a szervízbe és jól megnézték. A diagnózis: kuplung főhenger ha jól mondom. Pénteki nap sikerült csak bemennem és Menyussal megtárgyaltuk, hogy csak jövőhét szerda, szóval jöhetett a "földönfutás" vasárnap BP-re :( Hétfőn felhívtam a szervízt más ügyben. Hát nem is hittem el: a megbeszélt időpont ellenére Menyus nekilátott kicserélni a dolgokat és még Vasárnap is dolgozott a kocsin, h aznapra készen legyen nekem. De csak hétfőn tudta befejezni. Útközben kiderült, hogy munka henger is tropa és a csövek is szóval az is csere. Valami idióta, aki előzőleg szerelte a kocsit a munkahenger tömítését fordítva rakta össze meg ilyen apróságok. Tudnék mit mondani ennek a kontár embernek az biztos. Ráadásul valószínű ahonnan vettem a kocsit, észre vették mert jó alaposan meg volt grafit zsírozva az egész mindenség...elég tré hozzáállás, de annyira meg sem lepődtem igazából.Jah és a gázolaj órám i ki lett cserélve!!
A lényeg, hogy ismét csak köszönetet tudok mondani drága jó Alfás szerelőmnek Menyusnak és csapatának!!Aki Eger és környékén Alfázik az bizalommal forduljon hozzájuk! Ha kell tudok elérhetőséget adni is!!!
Újabb kopott alkatrészek kerültek a kukába és szép frissek a kicsikébe :D..Bal első felső lengőkar kormáyn gömbfej és egy új termosztát így már végre jó a hőfok. Le lett cserélve a hűtőfolyadék is kb mert elég sok elment a termosztát ütlegelésnél.
Feltettük az autóra az új szelepsapkákat!Reméljük nem lopják le!