Blog
Mostanában keveset használjuk az Alfát (csupnán 1-2 hetente) és közben beriasztva áll a garázsban. 1 hetet még általában kibír, de 2-t már nem, lemerül az aksi. Ezért vettem egy csepptöltőt, ami állandóan rajta van egy vízmentes csatlakozón keresztül, és szinten tartja az aksit. A csepptöltő a Homasitától való (500mA). Vízmentes csatlakozóra cseréltem a csipeszeket, és az autóba pedig beépítettem az aljzatot, egy vakdugóval. Biztosítékon keresztül van az aksira kötve. Azóta teljesen jó, mindig könnyen indul.




Normál izzó xenongázzal töltve, kék búrával. A fénye elég gyenge, viszont fehér, a xenon mellett sem látszik sárgának.
Ismét meglátogattam Csöri mestert, hogy adjon egy állandó értéket a vízhőfokomnak. Ez remekül sikerült egy termosztátcserével megoldani, illetve mivel hátulról kopógó hangot hallottam ez is meg lett vizsgálva, és rendelt két hátsó kutyacsontot, ha jól emlékszem. A jövő héten remélem ez is be lesz rakva. A munka minősége és szakszerűsége, ismét osztályon felüli volt.

Találtam igen olcsón egy gyönyörű szett 15"-os gyári 147 felnit. Nem lehetett kihagyni. Vagy téli lesz belőle, vagy cserekereskedelem áldozatává válik.:)


02.07-én szétszedtem a gépet.Kapott gyári vezérműszettet,vízpumpát,4db NGK izzitógíertyát. (186000km)
Valamint egy új flexibilis csövet a kipurendszer.
Még valamint belekerült a JVC El Chameleon fejegységem is és egy bal hátsó féklámpa izzót is cseréltem.




- Hőálló festékek (MOTIP sötétszürke)
- Cinkspray
- Féktisztító
- Masszív ragasztószalag a mosáshoz, festéshez
- Motorblokkmosó
