Blog
Egy szegedi Alfás gyerek lassan fél éve tartozik 20 ropival. Ma felhívtam, erre a haverja veszi fel, mondván, hogy egy hete vette a kártyát, de nagyon nem is erőlködött a hazudozással, eléggé kilógott a lóláb...Borzasztó, hogy milyen jellemtelen férgek vannak ebben az országban. Többet ér neki 20E Ft, mint a becsülete. Az eszem megáll...
Miután megvásároltam álmaim autóját, felkerestem vele a Csörgő Autószervizet Várpalotán. Kicseréltem illetve cseréltettem a szűrőket, olajat, vezérműszíjat a hozzá tartozó mindennel, és az ékszíjat is, valami csapággyal egyetemben. Jó volt látni, hogy olyan ember nyúl az autóhoz aki ért is hozzá, és tudja mit csinál. Nagyon profik és nagyon tudják mit csinálnak. Ismerősöm ajánlotta őket, de ilyen pozitív élménybe még nem volt részem szervizzel kapcsolatban. Még egy lambdaszondát kell cserélnem, amit meg is rendeltem, remélem hamar meg fog jönni, mert az alapjáratom néha ingadozik, és egy kicsit /na jó nagyon/ zavar. Csöri szerint ez miatt is lehet. Remélem igaza lesz.
kuplung olaj csere 2007.12.12.
hűtőfolyadék csere 2007.12.12.
munkadíj
első két fékbetétcsere 13.000Ft - 2008.12.30.
Sikerült megkapni a Kárászytól a két első lengéscsillapítómat. Teljesen fel lett újítva. Csak a külseje maradt meg. Az is megváltozott: kapott új, menetes nyakat, és lefújták. A belsejében új tengely van új szelepekkel. A szaki szerint egy az egyben Koni sport.

Hat kedves cartarsak, az alabbi megallapitasokat kell tennem:
Nagyon allat. Imadom.
Fek: szeintem meg a 330mm-es Brembo is kicsi/nem jo ra, mert csunyan 200 folottrol (termeszetesen nemetorszagben) eroset fekezve bemelegszik, rangat. Nem ertem, a 47-es ugyanezt csinalta, azt hittem ez jobb lesz. 200 alatt minden ok. Kerdezem en, egy 200 lovas autora miert nem lehet olyan feket tenni, ami 200 folott is jo?
Az auto normalis használatnal 10-10.5 littyot ker. Ha hozzateszem, hogy egy hidmerlegen, ugy, hogy benne ultem, 1880kg, 200 paci es automata, akkor nem rossz. Aki fogyasztasi rekordot akar donteni, ne ilyet vegyen.
Miutan Bo eljott a Kelet-Pestbol, azutan adtak at. Az alabbi dolgokat vettem eszre 10k alatt: valami allat lekente a muszerfalat vmi takonnyal, amitol nem nagyon, de fenylik. Az a muszerfal, aminek az a lenyege, hogy matt legyen. Kezet tornem el. A gyari szonyegnek nincs meg a lerogzito pontja, amit nem is ertek (szonyegen van, padlon nincs). A visszavalto gomb a kormanyon kontakt hibas.
Hat ez, olyan mint egyik-masik holgyemeny, vannak gondjai, de megorulsz erte...
5000-s fordulat környékén kiköpte a jobboldali szimmeringet, elfüstölt némi kenőanyagot. Ezt az olajgőzfelhőből vettem észre, amit húzott, tiszta F1 váltó effektus. Nem lepett meg, mert korábban a vezetőoldalival tett ugyanígy. Elég furcsán könnyen járt ki-be a szimmering, szóval csereérett. Átmenetileg beragasztottuk, aztán majd garázsban kicserélődik az új.
na, egy ilyet kapott a cimbi, jutányos áron:) 40Ft-ért is láttam máshol ugyanilyet, csak ott adtak hozzá egy gigás pendrv-ot. Na és?:) Akinek kell a "régi" pioneer, az szóljon! megegyezünk



