Blog
A budapesti tűzijáték megfigyelésén felül, elmentünk Kiskunlacházára nézelődni. A kategória besorolási szabályok miatt nem lett volna semmi esély még egy győzelemre sem, ezért nem indultam el a versenyen. A szervezők meghívták még a Maserati klubbot is... :))




George barátom kötelező felhívására az alfa megvétele után 2 hónappal elmentünk az alfa magyarországi Mekkájába Esztergomba. Lenyűgözött a sok járgány és jól éreztük magunkat. Felkerült a kígyó és a C oszlopra az ALFA ROMEO felírat.
Hazafelé úton egy utasom lazázott és kiült a hátsó ablakba - fotózni és integetni...




Cinkes korróziógátló alapozó festék (trinát) került a küszöbre, kenéssel. 2 réteg már fenn van, még megy 1, aztán gitt, mattfekete, majd fekete rücsi lesz a sorrend. A gonosz szpoilert többet nem rakom fel. Majd ki lesz fújva valami üregvédővel, vagy trafóolajjal. Nagy ügybuzgalmamban ki is porszívóztam, szóval most megtisztultunk. A szerszámokat és alkatrészeket is kiselejteztem, hogy csak az úton szükségesek legyenek benne. Máris egy negyeddel nagyobb a csomagtér. Kis RO55 a csomagtérbe fel lett ecsetelve, mert apró rozsdafoltok keze betette a lábát. Hamarosan helyre kis kocsi leszünk, szebb lesz, mint mikor megvettem.



Olaj és olajszűrő csere. Természetesen gyári Selenia Alfa olajat kapott a drágaság.
Első fékbetétcsere, ha majd ez a garnnitura elkopik akkor tárcsa csere is lesz rajta.
09.06-ra végre sikerült befejezni a futómű felújítását.
A gyári lengőkarokban és csonkállványokaban lévő GE szemek, és a kisebb stabilizátor rudakan a szilentek kerültek felújításra.
Most már keményen és feszesen fogja az utat.

... méghozzá Ő. Akiről 10 éve álmodtam, és mindig tudtam hogy majd egyszer... Nos, itt van, és nem tudok betelni vele. Még csak ismerkedünk, de egyszerűen csodálatos!
És Őt is egy barátom mutatta be. És nemhogy bemutatta, hanem rengeteget tett (és még mindig tesz) azért, hogy a megismerkedésünk minél egyszerűbb és problémamentesebb legyen... giovanni, köszönöm! Nagyon sokkal tartozom Neked ezért.
(Mivel most ennyire agyatlanul elfogult vagyok, mindenki figyelmébe ajánlom BeeGee elemzését, két bejegyzéssel korábbról.)
Az erdőt frissen áztatta az eső, de a fák között már a nap sütött a párán át. A falu végéből egysávos út visz föl a dombtetőn lévő átjátszó állomáshoz. A 10 perc / gombaszedő népsűrűség ideális terepet ad, hogy kipróbáljuk az első diffit.
Sok helyen pocsolya, sárátfolyás és apró szemű zuzalék tarkította az utat, meglepetés kátyú azonban sehol. A jelőlt útvonalat 30-120 közötti tempóval sikerült abszolválni. Szűk visszafordítók kettesben rükverchanggal, közepes ívek hármasban kavicssercegéssel. Közös bennük a nagy gáz, ugyanis ekkor úgy tépi be maga alá az aszfaltot az autó, mintha nem érdekelné, hogy éppen jobbról, vagy netán balról jön a ív - kiegyenesíti. Az ASR bekapcsolva maradt, de az erőltetett hegymenet alatt egyszer sem szólt be, mindent megoldott nélküle a futómű és a torsen.
Egy benzin motor üvöltése és egy hosszabb kettes erősen hiányzott, de így is jött az adrenalin - hang nélkül. Mintegy tájfutó fujtatása és kavicscsikorgása a hajrában.


2
512
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV