Blog
Miután megnéztük a lenyűgöző várost,megéhezvén betértünk a főtér egyik éttermébe,ahol rendkívül finom étekkel kínáltak,bár sokat kellett várni rá,mert elfelejtették a rendelést de nem estünk kétségbe,mivel az aranylón sárgálló Pilsner Urquell-t kortyolgattunk addig párás falú korsókból.




Arra ébredtünk ma reggel,hogy köd lepé el a tájat,eltakarván a bérci tetőt.Arra jutottunk teljes egyetértésben,hogy e fehér lepel akadályozván a kilátásban erősen csökkenti az élvezeti értékét az erdőben való gyaloglásnak,minekutána egyébként is.Így hát megszavaztuk a városnézést. Patinás városokban bővelkedik a környék.Lőcsére esett a választás,amit nem bántunk meg,bár a fehér asszonynak nyomát sem leltük,viszont nagyon hangulatos kis városban jelentős sétát tettünk,ahol nagy nyüzsgés volt és mivel nagyon frissek voltunk felsétáltunk egy hatalmas dombra,ahol is remekbe szabott templomra leltünk.




Visszatérve a földre jól esett megpihenni a restiben,ahol véletlenül az egyik kedvenc sörömet szolgálták fel.Nem feledkeztem el a vonatok megfigyeléséről sem.Este szokatlanul hamar,már 10 után lámpaoltás volt.Hiába,errefelé harapni lehet a levegőt és az igénybe vett láb is már pihenni akart.




Megjött a vízpumpa(8700). Még a villany szerelőm is matatott kicsit. Még jó,hogy erre nem költök!
El volt repedve az olajteknő ugy vettem ( valószínű felakadtak vele ).
2007.08.09. új ablaktörlő lapátokat kapott a gép (Champion)!Végre látok és nem marad csikos a szélvédő.Még pont időben jött meg a cucc utánna lett esős az idő :)
Gyorsan zajlanak itt az események :) 4 év kutatás és várakozás után, hirtelen meglett a rosso bőrbelső fulllosan. Egyenlőre még el sem hiszem... Talán azért, mert még nincs is nálam, de az üzlet megköttetett és ez a lényeg! :)))


2007. augusztus 29, 93.300 km
Negyedik fejezetéhez érkezett az autó kipofozása. Az előzőkben kozmetikai és hiánypótló beavatkozáskról írtam, míg az autó papírjait elintézem. Most viszont tényleges javítások és orvoslások vártak ránk, őszintén szólva nagyon tartottam az első nagy szerviztől.
Az első meglepetés a próbakör alatt ért, a hatalmas és rettenetes nyekergést kapásból ráfogták a felső lengőkarokra, a szétszedés után meg kiderült, hogy elég egy alapos zsírozás, nem szükséges még a csere.
A másik meglepetést a pollenszűrő és a levegőszűrő okozta, saját autóban még fele ilyen koszos szűrőt sem láttam soha. Brrrr. Az olajszűrő, gázolajszűrő cseréje, illetve a hozott olaj cseréje gyorsan megvolt, akárcsak a váltóolaj cseréje. Ha már kinn volt a pollenszűrő (még mindig nem értem, élő ember hogyan rakhatta a szűrőt ilyen helyre), kértem egy antibakteriális klímatisztitást is.
Kellemes meglepetést okozott az akku is, a kezdeti döglődésnek úgy látszik jót tett az állandó használat, mert a varázsszem vígan világít - zölden :)
Termosztat ügyben visszafogottak voltak a srácok, szerintük ez egy ilyen motor és a 70 fokos hőmérséket nem jelent okvetlenül cserét, ezért ezt a dolgot nyitva hagytuk, akárcsak a MAR állásban hangosan zümmögő ventillátort. Hűtőfolyadékot viszont cseréltünk (Paraflu).
Fékfolyadék ügyben ezúttal az Elaforg Kft. szponzorált Tutela TOP5 Extreme fékolajjal. A tárcsák már vállasodnak, de a 60%-os betétetek haláláig még kibírják.
Ha már az összes folyadék cserélve volt, cseréltük a szervófolyadékot is.
Az igényesebb műveletek közül a hosszbordásszíj + görgők cseréje, a vezérműszíj (Gates) + görgők + vízpumpa (Bugatti) csere tartott legtovább.
Az utolsó problémát - a villogó izzítás visszajelzőt - nem sikerült megoldani, rájöttük, hogy a 4. izzítógyertya halott, de a 2 típus közül ebbe az autóba a harmadik kell, amit estig nem sikerült beszerezni. Szombaton ezt is cseréltük, így remélem egy ideig nem kell szervizbe látogatnunk.



