Blog
Kb két éve, mikor először huzamosabb ideig (értsd. 3 napig) jártam egy jóbarátom V6 TB GTV-jével, maradandó élményeket okozott. Két napja felfrissültek az emlékek. Egy másik jóbarátom vett ugyanattól egy újabb GTV-t. Kétliteres-turbós véhatos aresi blokkal.
Utolsó emlékeim szerint a GTV egy tepsi seggü hatalmas tank, amiből alig látni ki, de szupersportautókat idézően üvölt. Annyira "szarok-a-világra" autó, hogy nem lehet mást, csak rajongani érte. Az ülés rámkényszeríti a nyegle, kényelmetlen pozíciót. A kormányt az ölembe húzom. 100-al csorogva karomat a felhúzott bal lábamra téve lógatom ki az ablakon.
Ez az autó szellős. Ki lehet belőle látni. Vékonyak az oszlopok, hátranyúlva elérem a tető végét. Méghogy tank.. Minden emberléptékű. Az ülés, a műszerfal. Az illatok, a zajok. Természetes. Tudod, hogy Te vezetsz.
Mintha Bruce Willist kérnéd meg, hogy csapja le a legyet.
count M barátom, gratulálok! Vigyázz rá, mert ez az autó védett faj, a kihalás szélén..

ki hitte volna, műszerfal csere, egesz könnyu volt :D aszittem az uj muszerfal van ramaty allapotban,de miutan kivettuk az enyemet,rakellett jojjek, h csak a minosegi börözés tartotta egyben :D mostmár faszás
A hétvégén a Syma csarnokban megrendezett Tuningkiállításon vettünk részt kisautómmal. Jó buli volt. :-)




1 órás munkával valahogy kibontottam a légszűrőmet, és behelyeztem egy friss, tiszta példányt. Érezhetően jobban veszi a motor a levegőt. Gazdagabb lettem egypár horzsolással, és egy méhcsípéssel a nyakamon.
2007.06.23-30. között volt a nászutunk Opatijában. Oda már közösen mentünk, mivel kedvesem megkapta az éves vízumot. Opatija egy tipikus fürdőváros a fiataloknak kevés szórakozási lehetőséggel - szerencsére a nagyobb szállodáknál élőzene van, ami kellemessé tette az estéket (Admiral Casino). A tengerpart/strand sziklás és betonos viszont nagyon tiszta.




Aki a plitvicei tavakhoz megy, javaslom a 2. leghosszabb turista utat, de menjen el a legnagyobb vízeséshez is -plusz kb. 100m oda-vissza. Érdemes az egyik helyi szállodában este pihenni, majd egy egészséges mennyiségű reggeli után 1 üveg (magyar) ásványvízzel elindulni a nagy túrára. Mi kb. 5 órán keresztül tipegtünk kb. 11-12 km-t. A látvány nagyon megérte! Majd, ha a trónörökös nagyobb lesz (kb. 5 év múlva), akkor ismét elmegyünk oda.




2006. 06. 10-24 között voltunk Rovinjban és környékén, valamint meglátogattuk a plitvicei tavakat is. Ott történt meg az eljegyzése az asszonykának.
Én egyedül mentem le Rovinjba (mivel az asszonynak vízum kellene Magyarországba való belépéshez) a kedvesem ott várt a szállodában. Ő charter géppel érkezett meg Pulára Moszkvából. Az idő kíváló volt, nem volt nagy hőség és a tenger is nagyon kellemes hőfokú volt.
Kirándulást tettünk:Pulára és a strandolást a szomszédos kis faluban Vrsar-ban oldottuk meg. Nagy tórát tettünk a plitvicei tavakhoz ld. a kövektkező blogot.




Tegnap voltunk a gyöngyösi találkozón. Remek volt! :)
Ezúton köszönjük a szervezést és a szíves vendéglátást! Jövőre ismét tiszteletünket szeretnénk tenni :)
Pár fotó:
http://alfa.pomm.hu

Na végre elkészült tegnap a lökhárítóm, csilli-villi. Szebb, mint újkorában. Nagyon szép munkát végzett a fényező, árnyalatnyi különbség sincs közte (ami azért különleges, mert nem lett összepolírozva).

Reggel megbontottuk a vezetőoldali küszöböt is. Aztán 5 perc múlva le. Helyenként rosszabb volt mint a túloldal, ami eléggé meglepő. Tettenértem a nagy cégek (bocskay) "drágademegériazárátminőségbiztosított" típusú karosszériajavítási technologiáját. A bal hátsó emelőbak alá be volt heggesztve, feltételezem egy lyuk helyére egy fémtiszta!!! lemez, ami a belső küszöb függőleges éle felől fémtiszta is maradt, pedig már 3 éve történt az emelőbak "javítás" és alvázvédelem típusú 80ezres munka. De az alsó lapja a behegesztett lemeznek már rozsdás volt (nem tudom hogy kezelhették le, de mivel festve sem volt, nyilván sehogy) A régi lemez pedig, amihez a foltot rakták szét volt rohadva. A megoldás tehát teljesen ugyanaz lett, mint a jobb oldalon, Az emelőbak fölé 30 centis zártszelvény a szélesebbik lapján fekve, erre keresztben a a tartópillér a keskenyebb oldalán.
A képeken már csak a külső küszöb elem, tehát az eredmény látszik, mert a masinát otthon hagytam. De teljesen ugyanaz lett, mint a túloldal, csak pár centiben tér el a zártszelvények hossza. Az emelőbak pedig szintén két egymásbatolt vascső összeheggesztve. Mondtam már, hogy a tankok jópofa járművek?:)




0
570
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Forma-1
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV