Blog
Előműszaki hibalista.
-Első ködlámpa nem világít
-Bal hátsó tolatólámpa nem világít
-Rendszámtábla világítás nem működik
-Bal hátsó kézifék 54%-kal gyengébb
-Bal hátsó fékmunkahenger folyat
Át lett íratva a nevemre
Ma lecserélésre kerültek a gyári mécsesek a fényszórókban. Asszem így jobban látni sötétben! És nem utolsó sorban jól néz ki! :)

08.01.
Komplett futómű állítás. A hátsóra ráfért, mert nagyon dőlt.
Fura és elég idegesítő nyüszögő szilent hang okozója a hátsó futóműből meglett! Egy szilent ami szerencsére nem a lengőkarhoz tartozik,mert annak a cseréje igen cak költséges lenne. Ha minden jól alakúl akkor az állítás miatt ez a jelenség is megszünt egyenlőre némi WD-40 rásegítésével. Valószinüleg a rossz beállítás miatt + terhelést kaphatott és ennek következtében nyüszögött.
A stabilizátor rúd szilentjét nem cseréltettem ki, mert a hidat le kell hozzá engedni és erre nem maradt elég időnk.
08.07
Banditól vásárolt futóműből a fontosabb (az enyémbe már rossz) alkatrészek cseréje:
-mindtkét lengőkar
-kisebb stabilizátor rudak
Továbbá most már ki lett cserélve a stab.rúd szilentje is
Kézifékbowdenek be voltak rohadva. Azt is most cserélték ki ha már le volt bontva a hátúlja.
A szép kis fekete gép, már fel is kerűlhetett a tortámra, amit a szegedi találkozón a vacsin kaptam. Nagyon jól nézett ki és nagyon finom is volt!



Reggel 8:00. Gyors mosakodás, mert koszos ugyan nem volt a vas, de nagyon poros volt és a matt, még mattabnak látszódott :) 9-kor begurultam a vizsgabázisra, leraktam a vasat. Vártam a fejlemeényeket, majd 3-kor jött a telefon, hogy megkapta a kicsike az újabb 2 év szigorítottat! :)))
Az első idei Alfa tali amire Alfával érkeztem!:-))Nagyon tetszett hogy ilyen sok Alfa gyűlt össze!Ha tehetem jövőre is ott leszek!:-))



2007.07.28. Szeged Alfa Party. Az első találkozóm ahova eljutottam, megismerkedtem sok jó alfás emberkével, és közelebbi barátságot kötöttem griff cartársunkkal és kedves párjával. Most végeztem a videó összevágásával és a képeket látva még mindig a szombati nap hatása alatt vagyok.
Egy délután a pályán elkezdett csúnyán szólni a szervó. Felhívtam Csöri mestert, első ráhallásra szivattyúcsere. Összehoztuk az időpontot, elvittem hozzá a kocsit, és otthagytam.Végül úgy néz ki elég volt az olajat kicserélni. Ha már szervízben volt, akkor már ki lett ütve a légzsákhiba is (ez már a 2. eset volt, hogy egyszer csak égve maradt a lámpa).
A költség tartalmazza az utiköltséget is.
Ugyan későn érkeztünk, és kb. 1 óra ottartózkodás után indultunk is tovább déli szomszédainkhoz, de azért jól éreztük magunkat!



Régen volt szervízben az autó, volt pár apróság:
- féltengely gumi elkopott, cserélve,
- olajcsere + szűrő,
- fékolajcsere,
- klíma töltés (+ zöld gáz, hogy ha szivárogna, lássuk, hogy hol),
- csomagtartó gumikéder (iszonyatosan rongyos volt),
- motormosás,
- xenon beépítve,
- munkadíj.