Blog

>> SzervizTresor // Alfa 146 1.6 TS Special Edition // 2007-07-17

Kicseréltem a műszerfalizzókat, az összeset. Most már gyönyörű zölden világít.

 
>> Tuning és extraMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2007-07-16

Sikerült lefújnom a féknyergeket és a hátsó lámpákát! Nem kis fáradság árán!! Pfff

 
>> EgyébSatti // Alfa 166 2.0 TS // 2007-07-16

A mai napon elvittem BP-re az új gazdinak a gépet,a srác valószínűleg fog is itt regisztrálni.

 

A fojtószelep alján lévő vízjárat el volt tömődve (vízkővel) ezért nem tudott szabadultni a levegő a rendszerből. Kipucoltuk. :)

>> SzervizGrando // Alfa 166 3.0 V6 24V // 2007-07-16

Kiókumláltuk az 5000-es fordulatnál jelentkező megtorpanás okát, és elérkezett az idő, hogy kicseréljük minden Alfás rémálmát, a lambda-LMM duót á la robert bosch. A lambdánál próbálkoztunk az univerzális szondával is, de mondanom sem kell, hogy sikertelenül. Sőt! Rosszabbul funkcionált, mint a haldokló, belustult régi szonda. Úgyhogy jöhetett a gyárilag megadott drágább típus. A légtömegmérő esetében csak a betétet cseréltük, műanyag csövekért nem dobálunk tízezreket (irgum-burgum). A siker teljes! A gép szalad, nyomul, mint egy fékevesztett vadkan - erről Zrínyi apánk, vagy a szintén szerencsétlenül járt Imre herceg biztosan többet tudnának mesélni, de ez most itt mellékszál... :)))
Szóval nincs megtorpanás 5000-nél, nincs hidegen harákolás, csak nyomaték van, meg teljesítmény, meg gyorsulás egészen a 7000-es tiltásig. Ez hiányzott eddig! Mostmár 6000-nél ötödikben keni a gyári 225 km/h végsebességet is (amit természetesen csak elméletben számoltam ki, és a fénykép sem az enyém ;))). Atom-király-vaddisznógejzír-dög! V6 rulez! :)))))
Ismét nagy köszönet illeti Hari Maestro-t!! ;))))

 
>> SzervizGTVili // Alfa Spider / GTV GTV 2.0 TS // 2007-07-16

Végre megint van klíma!....ma végre elmentem megnézetni a klímát.Hála istennek úgy néz ki hogy "csak" a gáz szökött el belőle.A Két Moha Bt-nél voltam Csömörön.Nagyon korrekt a srác.Kb 40 perc alatt lenyomáspróbázta,levákuumozta,feltöltötte...sőt még meg is festette,hogy a későbbi hibakeresést megkönnyítse.Viszont úgy néz ki hogy a hűtőventillátorom kapcsolója vacakol...hol kapcsol,hol nem...odafele végig paráztam hogy felforr a víz...hazafele meg alig volt 70fokos a víz...

 
>> SzervizMobil // Alfa 75 2.0 TDI Cool :) // 2007-07-16

Hátsó szélvédő cserélve, rendesen, szakszerűen berakva.

Egyre többet szívtam mert fékezés közben alapjáraton egyre sűrűbben leállt a gép.
És piszok szarul is indult melegen is , hidegen is.
hosszas vizsgálat után megoldódott a probléma. Az AC tetején az öt csavarból 4 volt meg és azok is éppenhogy nem estek ki. Valszeg nemkis mennyiségű levegőt szipkázott be a mocsok+Figi barátom jótanácsát követve beraktam egy szelepet a pumpa és a tank közé. Most Pöccre indul és sosem áll le:)))

 
>> Tuning és extraMobil // Alfa 75 2.0 TDI Cool :) // 2007-07-16

Felkerültek a színrefújt lökhárítók, a maszk és a küszöbspoilerek.
Hátsó szélvédő kicserélve, fűtőszálak javítva.
Nagyon csecse lett.
Még hátravan a polírozás és az első fékek szinezése. Gondolkodom egy neonszetten :))))
Ja és új törésmentes ködlámpák!!! Sajna arany foncsoros..

 
>> Tuning és extraBenGa // Alfa 145 1.6 TS // 2007-07-16

Előtte nem hittem el, de tényleg nagy szívás... de végre bennt van az automata klíma!

 

Alsó fagydugó megadta magát. Elfolyt a hűtővíz, így nem csoda, hogy pikk-pakk felmelegedett a motor.
Csere. És ha már ott van matatás, akkor a hűtőrendszer gumi csövei is le és visszakerülnek, miután megtörtént a vízkő mentesítés a csatlakozásoknál.
Sok volt az előgyújtás. Beállítatott.
Szakadt féltengely gumiharang cseréje