Blog
Mint kiderült a lendkerékházam törött el.
Szerzetem másikat, de az is eltörött.
A következő előbb elrepedt, továbbrepedt, s csak aztán törött el.
Aztán jöt a tél, és ennek utána kellett nézni!
A gyorsulási verseny után kb egy héttel a Clubbal ellátogattunk a szomszédos Greinbachba, hogy megnézük a kinti sportautóklub versenyét.
Minden gyönyörű volt, de hazafelé az M7-esen egy 180-as gázelvételnél valami igyonyat csattanás jött a váltó felől és rázott, mint az isennyila!


Az autó a törés után itt debütált újra, és rögtön meg is nyerte a:
Gyorsulás 2500 ccm-es kategóriát, valamint
A '80-as évek Alfáinak szépségversenyét.
Előbinek kupa és AGIP kártya, utóbbinak egy Sonax csomag volt a jutalma.
És ennek örültem vala.;-)




Tekintve, hogy a balesetben megsérültek a felniket ki kellett görgőztetnem.
Érden találtam megfelelő műhelyt, ahol elfogadható áron dolgoztak és ha már ott volt, fel is políroztattam a peremeket, meg felrakattam az Unirolyalokat.
Az eredmény annyira jó let, hogy Gergő barátom és Lobot is oda vitte políroztatni a felniket (ők ráadásul telipolírra!), és azóta az mber nem vállal polírt.:-)
Vettem szép króm szelepsapikat, króm csavarokat, és kerékőrt is.

Bár a töréshez nem sok köze van, de úgy esett, hogy az ebay.com-on rábukkantam egy klímaboxra Californiában, és olyan bohóc áron kínálták, hogy nem lehettett otthagyni, így azzal is gazdagodtam.:-D
A téli pihenő alatt az alábbi dolgokat javítottam cseréltem:
A vált kapott egy sperrdifit (!)
Váltótartóbakok
Hátsó hardy
Olaj
Eősített hátsó rugó (fastcar ajándéka)
ANSA hátsódob
Plusz egyéb vackok amire nem emlékszem.
Felkerült a szögegyenes lökhárító is, így tavaszra az autó úgy nézett ki, mint a képeken látható. Az erősített rugó miatt a feneke igen magasra került!
Egy dolog nem érkezett még meg, a 4 új gumim.




Sikerült, megvan!
Tavaszra fent is lesz.
Az téli konzerválás előtt elvittem az autót lakatoshoz.
Az első sárvédő tetején előbukkant két pörsenés, és lyukas volt az akksitálca.
Az Üllői út végén lévő Honda szervíz egy Alfás kollégánk volt munkahelye. Tekintve, hogy annak idején a piros TS GTV-t itt lakatolták, az én hátsó sárvédőíveim is itt készültek (lakat+fény), most is ide vittem.
Az elemek lakatolása 3x10.000, a két fény 2x25.000 ft volt.
Álomszép lett, külön kép nincs erről a mozzanatról.
Az Alfa Romeo Club hagyományos gyorsulási versenyét a fóti Coránál rendeztük meg.
Szerencsémre a 2500 ccm-es kategória nem vonultatott fel az én GTV-mnél erősebb autót így nyertem, yeee!
A kupa mellé remek kis AGIP üzemanyagkártya is járt.;-)
Ez talán az üzemanyagon kívül pénzbe nem került, viszont hozozz a konyhára emlkeim szerint 25.000 forintot.
Sajnos gumikra egyelőre nincs pénz, és különben is jön a tél, amikor letámasztom az autót. A lefékezés okozta profilmélységet sok aszfltonpörgéssel korrigáltam (értsd utánkoptattam a gumit.) :-D




Az autó olyan puttó volt lökhárító nélkül. Szerencsére fastcar a segítségemre sietett és kölcsönadott egyet.;-)
Így már kezdett autóéhoz hasonlítani az orra.:-)
A soproni tali kíváló volt.
Sajnos másnap munkába menet egy Opel furgon kivágott elém index nélkül az M3-ason. A hiba csak az volt, hogy én épp 200-zal mentem, és az incidens folytán állóra kellett fékeznem a kerekeimet.:-( A 4x1 tenyérnyi gumiréten hamar füstté vált, és sokat rontott a menetkomforton. Ez hamarosan 4 gumi beszerzését fogja elengedhetetlenné tenni, ami 205/45R 16 méretben nem lesz olcsó mulatság.




1
512
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- AlfaCity 2025 - július ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV