Blog
Blokk hátfal és karburátor talpak felújítása korongozással, majd 2 réteg cinkbevonattal. (Később, összeszerelés előtt még 1 réteg cink bevonat kerül rájuk.)
Szombaton nyaralás közben rámjött a szerelhetnék, úgyhogy mivel magaménak tudhattam az utsó8 db Goldne lodge gyertyát amit szerezni lehetett Bp-en, szépen nekiálltam egy-két sör és érdeklődő haveri tekintet mellett kicserélgetni a előbb említett alkatrészeket... ez kb komótos tempóban 20 percet vett igénybe. A munka befejeztével mivel konstatáltam, hogy még 3 sör után is kurva jól tudok autót szerelni, ugrottam egy seggest a medencébe :))
Hosszasan nyújtózkodtam ma reggel fél kilenc felé az ágyban.Jó volt még egy kis ideig az ébrenlét és az álom határvidékén leledzeni.Aztán győzött a napsugár és kinyitottam a szemem.Hétfő reggel révén elképzeltem,hogy mások már órák óta dolgoznak és elkezdtem őket sajnálni.Én viszont nem szándékoztam a mai napot bármiféle munkavégzéssel eltölteni.Nagy meleg révén valami hűvös után vágyakoztam.Úgy döntöttem,hogy a mai nap különösen alkalmas a Rám-szakadék felkeresésére.Így hát felkerekedtünk a kedvesemmel,akit nem volt nehéz rábeszélni és megcéloztuk a visegrádi hegységet.Azonnali hatállyal eltévedtünk,mivel rossz útra keveredtünk így a B-terv lépett érvénybe,így nem lentről felfelé másztuk meg a nyiladékot,hanem fentről lefelé de legalább nem kellett előzgetni senkit,mert mindenki szembe jött.Az elméletem viszont megdőlt,miszerint hétfőn mindenki dolgozik.Legalább százan jöttek szemből.A szakadék lenyűgöző volt most is,bár kicsit sajnáltam,hogy a láncokat lecserélték létrára,így hát nem tudtam csimpaszkodni.Túránk végeztével a dömösi Szőkeforrás étteremben oldottuk meg az energia-utánpótlást.Legközelebb januárban térünk vissza,hátha akkor kevesen lesznek.
Szomszéd városban zajló sörfesztivál meglátogatása volt a mai program.Szerencsére sikerült sofőrt szerezni,úgyhogy megízlelhettem a sárga nedűt.
Megpróbálom nagyjából összesíteni:
- kötlező szervíz 15.000
- 2x levertem az olajteknőt 2x olajcsere + 1 teknő 35.000
- 2 db GTV rugó hátra 10.000
- 2 kerékcsapágy (SKF) 40.000
- 4 lengéscsillapító 60.000
- kötelező szervíz 15.000
- szimmeringek 8.000
- főtengely csapágyak 15.000
- 2 külső tükör 25.000
- LMM 25.000
- Vez.mód 25.000
- Lambdaszonda 13.000
Ezután már csak szokásos dolgok, találkozók, stb történtek, használtam az autót nap mint nap, végül év vége felé úgy döntöttem manjen a háztól. Úgy beleéltem magam hogy tényleg eladtam 2007 elején. Azóta is bánom..:(
Lacháza után elindultunk a jól megérdmelt pihenés felé, ZAZ 156+párja, Tommasso 147, és jómagam párommal. Mivel Vince 33-asa feladta őt Vittorio a 145-el elvontatta Pestre. Hozzánk beültek az ő barátnőik. Szépen elkonvojoztunk a Balatonpartra, szereztünk szállást, és épp elkezdődött volna a pihi amikor...
Csörgött a telefon, Vittorio volt az, megállat a 145 is Pest után pár km-el. Nem volt mit tenni kb 20:30 lehett, elindultam menteni. Nagy szolgálatot tett a pár napja beszerlt xenon. A 200-as tempó és ez a fény mindnekit leküldött előlem az útról. Hamar odaértünk. Ez volt a szerencse. Pár perce tanakodtunk a kocsi felett amikor megjött a híres vihar. Utána BP-re érve láttuk mi történt. Nem semmi volt mindenhol letört ágak, stb. Pláne csúcsforgalom, egy öröm volt végighúzni a városon. De a kocsi derekasan helytállt, volt egy pár necces helyzet. A végére elszakadt a kötél is... 1 órába telt mire újra rögzíteni tudtuk az átszabott lökhárító miatt..
A Paulovics műhelybe került a kocsi, ott még megcsodáltuk Hadada Úr Q4 kocsiját. Kb. 2 óra volt mire a Balcsira visszaértünk. Egy élmény volt..:)
Ez egy jó program, főleg mert a társasággal utána mindig lemegyünk egy pár napra a Balcsira.
Csak 2-t gyorsultam, a legjobb időm 16.394 lett. Szerintem ezt kell tudnia ennek az autónak. Bár a rajtokat mindkét esetben elrontottam lehet azzal még javítható lehetett volan az idő.
Elkapott egy igen költséges hobbi, a zene az autóba...
Rossz volt amikor szét kellett szedni, nagyon szerettem.
Összetevők:
Alpine CDA 9855R
Impact PG65S első szett
Phoenix Gold Octane mélysugárzó 2db
Egyedi szabású ládák
Impact 1F kondi
Impact LK 654 4 csatornás erősítő
Impact LK 602 2 csatornás erősítő
Ez egy teljesen aktív rendszernek lett kitalálva, tehát minden csatronát külön erősítő hajtott, keresztváltók nem voltak, mindent a fejegységről lehtett állítani (vágási meredekség, stb).Igazából egyszerűbbnek indult, de aztán elkapott a gépszíj, természetesen lett volna még mit tökéletesíteni rajta.