Blog
Győrben a Rieglernél szervízeltettem az autót. Olaj, olajszűrő,fékolaj, gázolajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő csere. Átnézték és megelégedéssel nyugtáztam hogy tökéletes állapotban van az autó :)
na kérem ma megvolt a gyertyacsere is ,200.000 kilométernél,champion 40.000 kilométeres gyertyák.
Hétfőn a Szabó Pisti kicserélte a fékolajat.Hát az 1 liter valóban nem elég.
Valamivel több mint 1,5 liter kellet bele ahoz hogy a teljes rendszerben levő olaj is le legyen cserélve.Igy korrekt a dolgo.Pénzt ne mkért érte de adtam neki 2000 ft ot.
Rövidesen megy a 120 e km es szervire szintén oda. Kilátsban van fékbetét csere vezérmű,és bordás szíj csere.Olajcsere. Más nem mert jónak tűnik a gép.
3443 km összesen! :-) 7,03 - 8,8 l-es átlagfogyasztás, attól függően, hogy milyen utakon autóztunk... Időközben elértük a 40.000. közösen elsprintelt km-t. :-)
visszamenőleg beirom h szombaton kicseréltük a féktárcsákat meg betéteket. jobbelső fékmunkahenger(jobbanmondva a féknyereg) most is szorul, azt Bárdiból bekell szerezni.
lesz majd öjömébódottá
A biztonság kedvéért ki lett cserélve a komplett vezérlés.
Gázolajszűrő és levegőszűrő csere
Kapott két gátlót előre Monroe Reflex-et. 15ezer / db
Sport féktárcsák + FERODO betétek és Tutella Extréme DOT4 fékfolyadék, került ma a gépre-gépbe.-)
A fék 56932Ftba került.
110'850km 2007. Július 06
Múlt héten megérkezett a tetőmonitor 12,1" méretben.
A beszerléshez kicsit szét kelett kapni beülről az autót.
Ferkó barátom hathatós segítségével, végül is megoldottuk a beszerelést.
Tetőmonitor a helyén és müködik.
Aztán bevezettük a mélynyomó erősítőjének a vezetékeit is, majd helyére került a mélynyomó az erősító és a kondi.
Most már van dübörgés is mozizás közben :-)