Blog
Szombaton kegyetlenül meggyűlöltem az autó hülye vicceit.
Pár hete kiégett a bal első helyzetjelző. Gondoltam, majd veszek égőt a benzinkúton a következő tankolásnál. A kúton nem volt. Hazafelé megálltam egy másikon, ott sem volt. A fékszervízzel és a hűtőventillátor javításával egyidőben (lásd előző post) meg is vásároltam a Hella H6W halogén helyzetjelző izzót, miután 600 forint fölötti ára volt, ezért csak egy darabot. Kicseréltem szombat este, és az a meglepetés ért, hogy nem aludt el a visszajelző a műszerfalon. Lekapcsoltam a tompítottat, kiszálltam, és azt hittem hogy ez valami vicc. A bal oldali (új Hella) vidáman világított, ellenben a jobb oldali is kiégett. Alig egy-két hétre rá.
Nagyon begurultam. Szerencsére Vácon a Meteorban 1532 forintért kaptam KÉT darab helyzetjelző izzót. A másik ment az égőkészletbe. Most pöpec. Kérdés meddig, ámbár a használt égők is működtek 50.000 km-en, (azaz jó ezer üzemórán) át, most cseréltem őket először. Ami meglepő, hogy szinte egyszerre mentek tönkre.
Tegnap a kecske testem alatt eltört a vezetőoldali ülés. Állítólag 156 típushiba, nem igazán szereti a 100+ kilós emberkéket magán... A jelenség az, hogy az ülésmagasság emelőjét használva csak az ülés bal oldala reagál, a jobb oldal csak úgy lifeg, hallani, ahogy a teleszkóp dolgozik. Balos kanyarban elég szar a feeling, ill. az egész ülés ferdén áll.
Mára a probléma megoldva - hegesztéssel. Ez a szerencsésebbik eset, ha nem így törik, az egész ülés alsó részét cserélni kell pl. bontottra, ami járhat akár 20K Ft. költséggel is.
Na eddig bírta a gyári hűtő meg az előtétek, ja és az 1 éves termosztát. Az egész hazafele a horvát autópályán kezdődöt, még jó hogy haza hozot minket köszike.



Nem találtak olyan hengerfejet, amit "nyugodt szívvel" beletettek volna az autómba. Így az eredeti hengerfej került javítás alá. Nagyjából két hét és újra befogva a ménes, további vágtákra készen! ;)) (ma levették a gipszet a kezemről)
Elég gyengén fújt a ventim,a pollenszűrőre gyanakodtam.És igazam lett,egy lightosabb homokozó volt benne.Megvettem az újat,azzal nincs is gond.Viszont cserélnem kell a gumit is,ami a szélvédő és a műa2nyag takaró közt van.Viszont az 4e HUF.Azért ez durva.
Sikerült Olaszból szerezni a "beszerzőimnek" ezt a kis műanyag darabot.
Nem tuning és extra,de jobban mutat így a feneke... ;D
A képen csak a helye van üresen, bekeretezve.

A nyári gumik,"amik az AWS felnin vannak rajt", nem megfelelően koptak... Belső fele jobban kopott és már hangja is van... Megpróbáltuk orvosolni a problematikát!
Picit pontatlan ugyan a szintjelző, de én akkor is magasnak gondolom a fogyasztást, ami 10-11 L-re jött ki. Már megvettem az új benzinszűrőt is, meglátjuk attól javul-e ha nem akkor lambdaszonda a következő
08.27 lecseréltem a motorolajat, a szervoolajat, fékolajat, a hűtőt áttisztítottam és kapott fagyállót, új pollenszűrőt, levegőszűrőt, olajszűrőt, új fékbetétet, klíma szárítószűrőt, ill. a rendszer is át lett tisztítva, feltöltve.
4 új gumi is ment rá, már csak a gyári dísztárcsák kellenének.
1
604
Fórum
Friss topicok
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Alfa reklám
- MiTo
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV