Blog
Mióta megvettem az autót, azóta idegesített a régi tulaj telefontartójának "alapja", így hát most nekiestem és eltávolítottam. A művelet nem volt éppen egyszerű (főleg ilyen amatőrnek mint én), de sikerült megoldanom. Szerintem megérte a fáradságot.
Mikoron a tulajdonomba került, át esett egy átvizsgáláson. Ki lett cserélve az olaj és olajszűrő, üzemanyagszűrő.
2006.07.27. 107000km. Első féktárcsák+fékbetétek+fékcsövek cseréje megtörtént. Plussz egy futómű állítás.
2006.10.06. 108500km. Hűtő kimosása, víz lecserélése télire.
2007.01.10. 110000km. Kormányszervó cső csere+olaj cseréje, Lee75 segítségével.
2007.06.08. 114000km. Hátsó lengők cseréje kajaba márkára (még a gyári volt benne), Punishernél, akciósan 23000,- Ft!
2007.06.20. 115000km. Komplett vezérmű csere (vezérműszíj, görgö, stb.), vezérlés beállítás, + olajcsere és szűrőcsere, a Large Autónál, Halásztelken (nagyon-nagyon korrektek és szakértők, ajánlom mindenkinek). 57.000,- Ft!!!!!!!!
2007.06.22. 115300km. Felkerültek a Whiteskull barátomtól kapott könnyűfém felnik, + rá 80%-os használt gummák, valamint volt egy futóműmérés/állítás. Felnik: 1ü. finom borér+ egy jó beszélgetésért+örök hálám:), gummák: 4000,-/db, szerelés+futómű: 12000,-FT a XI. ker. Villányi út 8. szám alatti Gumiszervízben.
Nemsokára műszaki vizsga. Addig még fékek ellenörzése, világítás beállítása, meg egy-két apróság.
Újabb cinkréteg egy enyhe felületi csiszolás után. Megint fog állni egy hetet, és majd kap egy 3. réteget is...
Pénteken lelopták a surmók a szelepsapikat,4 ből 3 db-ot.Mindjárt vettem másikat mert bosszantó és csúnya ha nincs semmi rajta.
Tegnap 19:00 órától a Campona parkolójának középső szintjén találkoztunk a Cartársakkal. Ahogy Ystuc fogalmazott volt móka, kacagás, mustra!:) Mikor már jól kinézelődtük magunkat beültünk a Leroy kávézóba, ahol szinte csak mi voltunk. Később GEORGE és Szilvi is megérkezett, de csak beköszöntek és siettek haza a zűd csodával, mert korán indultak Szerbiába az Alfa talira. Nagyon jól éreztük magunkat, remélem mihamarabb megint összeülünk egy kávéra:))
Ma tankoltam. Mikor el akartam indulni, akkor se kép se hang nem volt az autóban :(
A motort sem pörgette. Kihívtam az Autó Klubot. A diagnózis: az akksi kuka. Mindenre gondoltam, de erre nem, mert előtte 2 perccel még pöccre indult. Hát ez van. Kaptam kölcsön akksit a szerelőmtől, jövőhét elején megy hozzá, addigra szerez új akksit és a stab rudat is cseréltetem, ha már ott van.