Blog
Tegnap este 18:00 órától volt randink a kedves Cartársakkal. Nagyon fini volt a vacsi és nagyon jól éreztük magunkat. Legközelebb is el fogunk menni az biztos!:)
Ma volt egy olajcsere az autón 88.000 km-nél. Ezúttal Selénia Racing olajat kapott. 4,5 liter ment bele az 5 literből. A leeresztő csavarnál szivárgott az olaj, ezért a menetre tekertünk teflon szalagot.
Az olajat 14.700 Ft-ért vettem az olajszűrőt pedig 1.485-ért (Ricambi) az Elaforgtól még a Selénia Rallye-n.
Vasárnap ki akartam cserélni a levegőszűrőt, de feleslegesnek tartottam, mert a régi is elég tisztának tűnik még.
Tegnap kész lettek a GTA look fényszóróim. Vasárnap szedtem ki őket az autóból. Egyik ismerősöm melegítette körbe hőlégfúvóval és szedte szét őket. A festést egyik haveromra bíztam, ő szebben tud fújni, mint én. Hétfőn már raktuk is őssze őket, de csak tegnap kerültek vissza a helyükre.
Az egyik lámpa alsó patentja el volt törve már mióta megvettem az autót. Korábban próbáltam már ragasztani, de nem lett az igazi. Sajnos ugyanilyet csak jövő hétre tudtak volna hozni, így beértem a Fiat Cinquecento hasonló patentjával, eltérés szinte semmi a kettő között.
Ma szétkaptuk az Ateccal a gépet, mivel folyatott a hűtő.Szomorúan konstatáltuk hogy új hűtő kell bele.GEORGE mindjárt a segítségemre sietett, és Willy is be lett vonva az ügybe, így holnap meg lesz az új hűtő :).
Annyi embernél láttam már blog-ot, hogy kedvet kaptam hozzá.... Tegnap elhoztam a gépet a szervizből. Sikerült 178 ezer Ft ért felújítani az első futóművet, meg a nyelestengely szimmeringet. Mit ne mondjak eléggé szíven ütött a végösszeg, de mit lehet tenni. A problémám mindössze annyi, hogy most nem tudom mennyivel megyek, és még az olajnyomás jelzőm sem műxik. Lesz még mit javítgatni a hétvégén....de a futómű az kifogástalan lett :)
Szelep sapik valakinek megtetszett... Mind a négy Alfás volt... Nagyon tudok örülni az ilyen tirpák parasztoknak...
Végre elérkezett az igazság pillanata! A kötelező olaj- és szűrőcserék mellett, Hari ellenőrizte a szíjakat-görgőket és a gyertyákat is. A generátorszíjat cseréltük, a vezérműszíj és barátai megfelelő állapotban vannak, a gyertyák szintén. A fékek is elvannak még.
Cseréltük a levegőszűrőt, az olajszűrőt, a pollenszűrőt, és a motorolajat. Kapott egy adag prolongot is - ártani nem árt, és hátha még jobban érzi majd magát az a sportos Alfa-szív. ;))) A verérműszíjburkolatot cserélni kell. A próbaút is megvolt, motor, váltó, futómű rendben. A szokásos xarság az LMM-lambdaszonda párossal viszont gyanítható. Hiába, a szervizforgalom a legfontosabb! :(( Qrva elektronikai ketyerék! Dehát erre számítottam, amikor új típusra váltottam.
Lecsaptam Gyurma Speedline felgéire! Újra sokkullős gurigákon szaladunk, akárcsak a 164-essel, csak most 17 coll a méret. Új állapotú felnik alig használt gumikkal. Épülünk, szépülünk! :)))
Az átszereléskor Gyurma pótkerekei kapcsán fény derült a TS- és a V6-felnik közötti különbségre is. Kis féknyereg-bazi féknyereg. Asszem nem ő az első, aki ebbe belesétált, tehette fel a gépére a szélesítőgyűrűket... ;)))
Jövő héten jön olaszbol az uj kormánymü +2 sárvédö,motorháztetö,már igyekszek beszerezni a kasznifelujitáshoz a cuccokat.....
Na megvan a felújított stabrudam :) Csöndes lett az autó. A munkadíjat kissé magasnak érzem most. 15e volt. A csere után természertesen futóműbeállítás is volt, hogy ne kóvályogjunk.
Benne figyel az új akksi is: 74 Ah Eagle. Sosem hallottam még róla, de rá van írva, hogy for Alfa Romeo meg Ferrari. Akkor rossz már nem lehet :-)