Blog
Ki is ő valójában?Az első és legfontosabb,nem lehet egyszerűen tárgyként kezelni.Személyisége van,érthetően beszél,gesztikulál is,amikor lehullik róla valami,ezzel jelzni,hogy finomabb bánás módot igényel.Én vigyázok rá és ő vigyáz rám.
Még csak 10éves de egy igazi Nő a szó legszorosabb értelmében. Gyönyörű,imádni való,jó vele megjelenni az utcán,ugyanakkor tud hisztis is lenni,vannak apró hibái,de ezekkel együtt kell őt imádni és lehet is. Ha foglalkozom vele meghálálja ha egy kicsit nem figyelek rá azt rögtön jelzi. Tökéletes összhangba élünk és közlekedünk. Minden rezdülését érzem,ő meg tudja,hogy mikor mit akarok. Folyamatosan gyüjti az elismerő pillantásokat,ilyenkor nagyon büszkén vonúl végig akárhol is legyen. Ha valaki közel kerűl hozzá,rögtön megszereti,nem tud ellenálni neki,mindenki megtalálja benne az izlésének megfelelő szépséget és azt ami miatt azt mondhatja,hogy eez igen! Megválni tőle lehetetlen..próbáltam már eladni,de képtelen vagyok oda adni bárkinek is a kulcsát,hogy tessék itt van vigyed a tied. Úgy néz ki,hogy tényleg örökre együtt maradunk..míg a rozsda el nem választ. Dorka nevet visel,Bo jóvoltából,hogy miért lett Dorka ezt inkább tőle kérdezzétek,mert már én sem emlékszem rá pedig levezette!:-))
A repedt hátsó lökhárító rendberakása. Első mozzanat, Zsé segítségével lökös leszerelés, Tiby-hez, majd utána Kriszhez szállítás.


A sajnálatos bal hátsó defektem miatt lecseréltem a két hátsó gumit.
Mivel jövő tavasszal nagyobbra akarok váltani felnistől, mindenestől, ezért
most az olcsó megoldás volt a lényeg.
Az eredmény egy pár Dayton D210-es guma, tokkal-vonóval 31000-ért.
Km óra állás: 61500.
Kapott 2 db izzót. Valami Ice Blue színű lenne elvileg, merthogy xenon gázzal van töltve.
Hát nem tudom, én annyi különbséget látok a másikhoz képest, hogy nem sárga, hanem fehéresebb, meg valamivel messzebbre világít.
Hamarosan xenon váltja majd.
Megrendeltem, végre megjött. Bosal-t vettem, utánakérdezgettem az oldalon és nem rossz állítólag. Csütörtökön rakjuk be.
Tegnap nekiálltam az első hardy tárcsa kicserélésének. Azt hittem kb. 20 perces meló lesz. Egészen addig, amíg alá nem másztam a kocsinak. Döbbenet mit le nem kell szedni, hogy hozzáférjünk ahhoz a szarhoz. :))))
Na az első nap ezzel nagyjából el is telt.
Ma Robi tanácsait követve elértem addig, hogy ki tudtam operálni az egész kardán hóbelebancot. Ez azért volt jó, mert így rájöttem, hogy a középső és a hátsó hardy tárcsát is ki kell cserélni. :)))
Műveleti sorrend:
- első, középső kipufogódob leszedése
- váltórudazat lekötése (vigyázat olaj van benne! Én nem tudtam. :)))))))) )
- középső csapágyház lecsavarozása
- hátsó Hardy tárcsából átmenő csavarok kiszedése
- dedion első 6 csavarjának kiszedése
- első hardy tárcsa elérhető 3 csavarjának kiszedése
- a harang csavarjainak kiszedése
- Első lépésként lefeszítettem a dediont, és így kibuktattam a hátsó hardyt a kuplung felé eső csillagból.
- Utána lefelé feszítve a motort az egész kardánt kihúztam hátrafelé
Bemérve... s minden OK! :) A katalizátor viszont nem teljesen tökéletes... így hamarosan cserére szorul. Hibakódok is ki lettek olvasva, s semmi hiba nem volt! :)
Párkapcsolatban éltünk. Szerettem. Szerelmes voltam belé, és ő viszontszeretett: boldogok voltunk. Ismertem kívül-belül, tudtam mit szeret és mit nem; hallottam a hangján, éreztem a mozdulatain ha baj volt. A kis hibáit is elfogadtam... de alig volt ilyen. Ha valaki bántotta, ölni tudtam volna. Ha véletlenül én bántottam, kínzó lelkiismeretfurdalásom volt, és mindent megtettem hogy kiengeszteljem.
Hűséges és megbízható volt: megkapott tőlem mindent, és én megkaptam tőle mindent. Büszkén közlekedtünk együtt, begyűjtöttük az elismerő pillanásokat, és sokat, nagyon sokat mókáztunk; néha elfogadtuk a kihívást, máskor fölényesen megmosolyogtuk a próbálkozókat... Imádtam ahogy a bemelegedett boxer harcosan, de finoman morog, és néha izgatottan meg-megrázza a karosszériát...
Mintha hús-vér ember, egy igazi nő lett volna... pedig ő csak egy autó. Hiányozni fog.