Blog
Állitható alap 150LE-215LE ig/környezetre ártalmas/Csak gyorsulásra ajánlott/
Nyomatékra 320NM-420NM/ig
Jelenleg 185LE-380NM van állitva .
km:3267
Likvidálva 2007.11.28. km:11751
Eladva:30.000,- / 2007.12.20 /
Végre megoldódni látszik a probléma,amely az autóvásárlás óta fennállt,miszerint harmadnyi tanknál rángat a motor gyorsításkor,valamint indításkor nehezen indult.Yoyo és Ari barátom 4 órás melóval kipucolták a benzintankot,amelyben nem kevés dzsuva volt,kavicsok meg minden továbbá kicserélték a benzinszűrőt meg a benzinpumpát.Köszönet nekik!Az már nyílvánvaló,hogy most pöccre indul,most már csak arra vagyok kiváncsi,hogy üres tanknál hogyan muzsikál.Eddig mindig tele tankkal közlekedtem,nem láttam a varázsszemet.
Ma levizsgáztunk!!! :DDD Mivel szombat van ezért a MOzaik utcában mindenki lazára vette a figurát. Alig ellenőriztek le valamit, mindenki azzal volt elfoglalva, hogy szép a motortere és tényleg nincs tuningolva? Meg szép a fehér felnivel...
Méretek.
Hosszúság: 4489 mm
Szélesség: 1763 mm
Magasság: 1355(V6), 1362 (JTS), 1366(JTD) mm
Tömeg: 1320 (JTS), 1355(JTD), 1410(V6) kg
Nyomtáv,elő/hátull: 1524 mm, 1510 mm
Tengelytáv. 2596 mm
Fordulókör: 11,5 m
Kerék/gumi: 205/55 ZR 16-225/45 ZR 17 (Gyári ajánlás!)
Csomagtartó:320 L
Tank: 63L
Volt idő mikor rajzolta. 1996-2002. Remélem még lesz hozzá kedvem.
1. Szivi
2. Séta
3. Bikini a parton
4. Őszi álmok
1000 km-ig 2500-as fordulatig
3000 km-ig 3000-es fordulat volt a határ.
2 hét alatt megvolt.
Jöhet a biztonsági olajcsere a Kelet-Pestnél.
(megnéztem alulról is a kocsit)
Elbeszélgettem a helyi szakival, és megnyugtatott hogy a nagy felnire (18" 40-es magassággal)tervezték a kocsi futóművét.
Számomra is meglepő volt mert sokkal keményebbre számítottam, úgyhogy hajlamos vagyok -totális "analfabétizmusom" támogatása mellett - hinni neki.
Új kedvencem ez is. (*****)
Motorok: soros 4 heng TS, V6, soros 4, 5 henger JTD
1.8 MPI 16v, 140 Le*****
1,9 JTS 16v, 160 Le
2.2 JTS 16v, 185 Le
3.2 V6 24 v, Q4 260 Le
1.9 JTDm-jet 8v, 120 Le
1.9 JTDm-jet 16v, 150 Le
2.4 JTDm-jet 20v, 210 Le*****
Váltók: 5 fok. manuál; (1.8 TS)
6 fok. robot-kézi, Selespeed; (2.2 JTS)
6 fok. manuál; (1.9 JTDm-jet 8v, 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6 )
6 fok. autómata (1.9 JTDm-jet 16v, 2.4 JTDm-jet 2.2 JTS, 3.2 V6)
Gyorsulás 0-100 km/h: 10,4-7 s
Végsebesség: 201km/h-240 km/h
Fogyasztás (vegye): 5,9L-11,5L
Felszereltség:: Impression; (1.8 TS),
Progression; (1.8 TS, 1.9 JTS, 1.9 JTDm-jet 8v, 16v),
Distinctiva; (1.9 JTS,2.2 JTS Sp.;2.2 JTS,1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
TI; (2.2 JTS Sp.; 2.2 JTS, 1.9 JTD 16v, 2.4 JTD 3.2 V6)
Alapár: 6.345.000 Ft.
Csúcsár: kb. 14.500.000 Ft.
Árak változhatnak!!!
Elkezdtem a 7végén polírozni az ótót. Nekiálltam a csomagtértetőnek, és szépen haladtam. Mivel a polírgép kicsit (nagyon) gagyi volt, így nem tulajdonítottam sokat annak, hogy zörög. Szépen haladok és észrevettem, hogy valami gabonaköröket karistol a fényezésbe. Az hittem, hogy a polírkorong az. Kiderűlt, hogy egy kis tartócsavar kitörött és befészkelte magát a polírozó anyag és az alatta levő szivacs közé. Amint meglesz a fizum veszek egy másik gépet, de most valami komolyabbat.