Blog
Végre elérkezett az igazság pillanata! A kötelező olaj- és szűrőcserék mellett, Hari ellenőrizte a szíjakat-görgőket és a gyertyákat is. A generátorszíjat cseréltük, a vezérműszíj és barátai megfelelő állapotban vannak, a gyertyák szintén. A fékek is elvannak még.
Cseréltük a levegőszűrőt, az olajszűrőt, a pollenszűrőt, és a motorolajat. Kapott egy adag prolongot is - ártani nem árt, és hátha még jobban érzi majd magát az a sportos Alfa-szív. ;))) A verérműszíjburkolatot cserélni kell. A próbaút is megvolt, motor, váltó, futómű rendben. A szokásos xarság az LMM-lambdaszonda párossal viszont gyanítható. Hiába, a szervizforgalom a legfontosabb! :(( Qrva elektronikai ketyerék! Dehát erre számítottam, amikor új típusra váltottam.

Lecsaptam Gyurma Speedline felgéire! Újra sokkullős gurigákon szaladunk, akárcsak a 164-essel, csak most 17 coll a méret. Új állapotú felnik alig használt gumikkal. Épülünk, szépülünk! :)))
Az átszereléskor Gyurma pótkerekei kapcsán fény derült a TS- és a V6-felnik közötti különbségre is. Kis féknyereg-bazi féknyereg. Asszem nem ő az első, aki ebbe belesétált, tehette fel a gépére a szélesítőgyűrűket... ;)))




Jövő héten jön olaszbol az uj kormánymü +2 sárvédö,motorháztetö,már igyekszek beszerezni a kasznifelujitáshoz a cuccokat.....
Na megvan a felújított stabrudam :) Csöndes lett az autó. A munkadíjat kissé magasnak érzem most. 15e volt. A csere után természertesen futóműbeállítás is volt, hogy ne kóvályogjunk.
Benne figyel az új akksi is: 74 Ah Eagle. Sosem hallottam még róla, de rá van írva, hogy for Alfa Romeo meg Ferrari. Akkor rossz már nem lehet :-)
2007. március 20-án este nyélbe ütöttük végre! Megvan a régen vágyott új nagyvad! 2.5 V6 24V állat. "Kérlek! Modern! Kényelem! Főőleg!" :DD Hatalmas ugrás a 164-hez képest! Aznap egész este fel-alá furikáztunk vele a hegyen. Jó érzés! ;)))
Külön köszönet Charlie-nak és Ákinak az értő szemléért! ;)))



...és szétvágják a futóművet, de legalábbis a gumikat. Egy óra pesti furikázás úgy megnyomorgatta az abroncsokat, hogy el kellett vinnem centrírre. Pedig óvatos voltam. Nagyon rázkódott az autó a pályán visszafelé és ez engem iszonyúan zavar. Ki lett szépen súlyozva, de egy kis tojás maradt benne (mindben!). Ha már meg volt emelve, megrángattam a futóművet, de igazából semmi nem kottyan, egyelőre az jó.
ISTEN éltesse a Ferrari-t! Nyugodjék békébe továbbra is Enzo Ferrari. Az elmúlt 60 évet a mai napig tisztelet és szeretet övezi világszerte. :)
Kiválasztottam 4 olyan tipust, amik nekem kedvenceim. Megjegyzem, vannak még nagyon ismert tipusok, én ezeket céloztam meg. A filmekben is kiváló főszereplők voltak. De azért a többi típus is jó főszereplő. (430, 355, F-40, 308, Testarosa, stb)
1. A kezdet. Ferrari 166 1947-48.
2. Egy ismert szeretett modell. Ferrari 250 GTO '67. Több ismert film főszereplője. (Pl.:Meglógtam a Ferrarival.)
3. Szintén ismert modell. Ferrari 348tb. Több film főszereplője is '90-es évek.(Pl.: Beverly Hills-i zsaru 2.)
4. Napjaink CSúscmodellje: 2006- az ENZO.



