Blog
Fiat Boldizsár
Olaj, szürő, pollen, katalizátor átvizsgálás, levegő betétek cseréje.
A kipufogó tartó egyik gumibilincs elszakadt, így az zörgött. Garanciába kellett volna cserélniük, de kiszámlázták a kb. 2500 Ft-os munkát 12.000 Ft-ra.
Itt már kezdett elegem lenni a Boldizsárból..
Megint kiégett a tompított.
Eddig bírták az első fékek.
A Boldizsár csinálta ezt is, a megkérdezésem nélkül olcsóbb utángyártottat tettek bele, ami melegen hajlamos a dobolásra. És így sem volt olcsó..
Egyébként belső hűtésű tárcsa kell bele.
És igen, itt az előző :)
Ez a szerviz nagyszerviznek minősül. Hamar be lett járatva July..
Fiat Boldizsár, sokmindent cseréltek, de semmi rendkívülit, így nem részletezem.
Mivel nem sorba megyek, ez a következő ami a kezembe akadt :)
Valohol lesz egy 10 és egy 20.000 olajcsere is.
Ezt is a Fiat Boldizsár csinálta.
- Agip olaj (?)
- Szürő
- Leeresztőcsavar
+ munkadíj
2007.06.05. Ma megtörtént a nagy szervíz. Olajcsere (selenia), olajszürő, légszürő, pollenszürő, benzinszürő csere, 222828 kilométernél.
A számlák alapján megpróbálom felidézni, miken ment keresztük a kocsi..
Kezdődött egy tompítot izzócserével.
Magam sajnos nem tudom kicserélni, mert nincs nőgyógyász képzettségem.
Ma vettem még 1 liter fékolajat,mert állítólag nem elég 1 liter .A Szabó Pisti cseréli jövő héten.meglátom mennyi kell bele valójában.Azt mondta azért nem elég a liter mert a rendszerben eredetileg több van,és a teljes cserénél nem elég. Az második olaj annyiba került az autósboltban mint a kedvezménnyel kapott Ellaforgos,amit a Selénia rallyn rendeltem.
Egy autós szólt, hogy lapos a jobb hátsóm... szerencsére a közelben volt egy benzinkút, félreálltam és tényleg.... 0,5 volt a nyomás.... felfújtam, és mentem azonnal a gumishoz. Míg odaértem, nem eresztett le, de persze megtaláltuk a ludast, a képen látható csavart. Ha már ott voltam, ellenőriztettem a többi kereket is és centríroztattam az első kettőt.

A mai napon sikerült elvinni a GTV-t a műanyagos bácsihoz,hogy megigazítsa szépen az első spoilert,ami sajnos nem sikerült az én hibámból,mert lusta voltam az üres kasztnit elvontatni hozzá.Tanultam belőle.(ebből is)Nagyon örülni fogok,ha már duruzsol a nagy NORD az orrban.Akkor ugyanis végre elfelejthetjük a vontatgatást,és a barátom Berlingója is fellélegezhet,hogy nem kell rángatni állandóan sem őt,sem a kocsit.Nem mellékesen még sosem mondott nemet.Ezúton is köszönöm neki a megfizethetetlen segítséget,amit már 3 éve nyújt,bárhol,bármikor.Köszi PETI!Szóval a mai vontatás sem ment izgalom nélkül,mindíg összeakarnak törni az idióták.Az út max 5 percet vett igénybe.Egyszer szembejöttek a kis utcánkban,nem akartak elengedni.Másodszor kikanyarodtak elénk,de már felkészültem,mert láttam,hogy turista.Ezt is megúsztuk,pedig a Berlingo mögül nem sokat látni a laposvasból.Legközelebb teszek fel képet a fa RECARO-mról,igen vicces,oldal,és bármilyen tartása nulla.De legalább sámli,és a kanyarban recseg,így nem alszom el rajta.Szóval hívnak,ha kész a spoiler,akkor megint mehetek festéket venni,na az igen izgalmas lessz,mert gyöngyház.Igen könnyű elnézni.Nemsokára beszélnem kell a kárpitossal is,hogy mondjon egy kellemes összeget.Nem tudom,hogy nem fog-e fájni.Komplett tetőkárpit,A oszlop kárpit,műszerfal.Bézs színű bőrből,ha minden igaz.Semmiképpen nem akarok műbőrt.Remélem legközelebb beszámolhatok a passzos spoilerről,a sikeres színkeverésről,a kacatok fényezéséről,s talán a kárpitozásról is.
