Blog

>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 155 2.5 V6 // 2007-06-04

Ma is voltunk Pécsett. Bonyhád környékén szakadt az eső majd ahogy jött, úgy ment. Pécsen 16:00 körül kezdett esni. Az autó tökéletesen működött!!!

 
>> SzervizFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-06-04

2007. május 31-én ki kellett cserélni a toronycsapágyakat. Közép állásból bármelyik irányba elforgatva a kormányt a motortérből kattogó hangot hallottam és ütötte is az autó elejét. Mondanom sem kell, hogy rendesen magam alá tettem, hogy mi lehet a gond. Szerencsére a haver megcsinálta. Azóta csak a motor hangját hallom. :)

>> SzervizGabi159 // Alfa 156 2,0 TS // 2007-06-04

Fékolaj.

Vettem a Selénián 1 liter fékolakjat ,azt mondták hogy az elég ,hát nem elég úgyhogy most kell szereznem olyan típust holnap reggelre

 
>> EgyébPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. május 19. Ez volt a Selénia Rally dátuma. Az előzőhez hasonlóan, most is Pécs és környékén lett megrendezve.
A Seléniás teszten sikerült nyernem egy modellautót, mely egy 1970-es Alfa Romeo 2000 Spider.

>> EgyébPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. március 31-én ott voltunk AlfaCityben, azaz a VII. Esztergomi Alfa Romeo találkozón. Ezúttal indultunk a tájékozódásin, helyezést nem értünk el, de ettől függetlenül nagyon tetszett :)

>> AutóápolásRicso // Alfa 145 1.6 Ts // 2007-06-03

Hétvégén a sikerült levakarnom a két hetes koszt. Szép csini lett, közbe jó apám készítette a kitűnő halászlét.
És miután befejeztem az autóápolást kívül- belül, 10 percre rá leszakadt az ég:-)) az élet szép, de legalább a halászlé finom volt.

 
>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. március 29-én lett cserélve az első szélvédőm. Még februárban repedt el, mikor a belső visszapillantó tükröt akartam levenni.
18.000 Ft volt a szélvédő, ami szintén Pilkington, mint a gyári, csak nincs benne az Alfa Romeo embléma. Igaz már az elsőzőben sem volt benne.
7.000 Ft-ért cserélték ki.

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007 februárjában lettek kicserélve a szíjak, feszítők és görgők. A munkát Csörire bíztam.
Ami ki lett cserélve: vezérműszíj, vezérműszíj feszítő, vezérműszíj vezető görgő, ballansz szíj és feszítője, hosszbordásszíj. A vízpumpát és a hosszbordásszíj feszítője nem lett cserélve.
Az alkatrészek ára 44.000 Ft, a munkadíj 12.000 Ft volt.
Ugyanekkor lett lecserélve a fékolaj is, ami 1.500 Forintomba került.
Csöri átnézte az autót, a felső lengőkarjaim enyhén kopognak, picit lóg az egyik kézifékkötelem, a lambdaszondám pedig néha-néha nem üzemszerűen működik. Ezek cseréje még várat magára

>> EgyébPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2006. december 30-án Teddy főszervezésével összegyűltünk várpalotán az évadzáró találkozónkra. A gyülekezés és egymás autóinak megnézése után elindultunk kocsikázni a Bakonyba, majd egy étteremben fejeztük be a napot.

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2006. szeptemberében volt egy-két izzócsere az autómon.
Az egyik a bal első helyzetjelző volt. A második autósboltban rendelésre tudtak hozni. Kétféle közül választhattam, az egyik egy normál 600 Ft-ért, a másik egy növelt élettartamú 2.000 Ft-ért. Az olcsóbbikat választottam.
Ugyanekkor kiégett egy izzóm a középkonzolban. Gondoltam kicserélem akkor már mind a hármat, ne kelljen rövid időn belül újból szétszednem a középkonzolt, ha egy másik is kiég. Autósboltok nem tudtak hozni bele izzót, így hát kimentem a Fiat szalonba. 2.016 Ft-ot mondtak darabjára. Így hát vettem inkább 3 db rizsszem izzót, ami összesen 200 Ft volt. Egyik haverom átforrasztotta őket és már jó is :)