Blog
Komolyabb kanyarodáskor volt hangja a szervónak és az olaj is a min. szinten állt és sötétbarna színű volt. Mivel nem volt módom a teljes cserére, ezért kiszívtam-feltöltöttem 3x. Mobil 1 olaj került bele. Megszűnt a kellemetlen hang. Majd a vezérlés cseréjekor, vagy a köv olajcsere alkalmával kicseréltetem. 2L olaj nagy részét elhasználtam.
A nyárigumikat költségkímélő módon Dunakilitin a Darázs szervízben centíroztattam. Ők csak a felhasznált súlyok függvényében állapítják meg az árat. Csak egy súly kellett. Győrben 500-800Ft / kerék + a súlyok.
Egy szerelő haveromnál megcsináltuk az első olajcserét. Az olajat a Formula3000-től rendeltem, a többit ő szerezte be.
A légszűrő cserével nem kicsit szívtunk. Valamelyik előző cserénél sikeresen beszakítottak egy csavart, így csak 2 fogta össze a légszűrőházat. Ez így nem jó -> szereljü ki és tegyük rendbe. Csakhogy a 2 lehetőség van kiszedni. Leveszem a lököst, vagy lefele. A klíma csövei és a vízcső útban volt. A vízcsövet megbontottuk, leeresztettük a vizet, így sikerült nagy nehezen kivenni. Eztán még 1 órát játszottunk mire a műanyagba öntött csavart kifúrtuk. Károkozás nélkül sikerült. Összerakni már nem volt nehéz.
Pollenszűrő, légszűrő, olajszűrő, Bosch Aerotwin ablaktörlő, 5L Selenia 20K AR olaj.
Utólag tudom, hogy a pollenszűrőt nem kellett volna cserélni, elég lett volna a klímatisztításkor.



Valamelyik előző tulaj kiiktatta a gyári riasztót, és szereltetett bele egy Caesar típusút, némi spec. immobilizerrel fűszerezve. Az egyik távirányító nem működött. A környéken 2 komoly autóvillamosságist ismerek akik foglalkoznak riasztókkal. Mindketten azt mondták nem ismerik a típust.A távirányító kellett az immo kikapcsolásához, és mivel csak 1 működött, nagy bajban lettem volna ha azzal az 1 kulccsal történik valami.Inkább kicseréltettem egy újra. Egy Spal került bele, ami nek 3 gombos távirányítója. Előkészítettek a későbbi elektronikus csomagtérnyitást. Mosonmagyaróváron a Németh Krisztián csinálta a cserét.
A kipufogódob belseje szét volt rohadva, ezt már megállapítottuk a kereskedésben is.
Bedobtam a fórumba, hogy ajánljanak olyan helyet ahol jót készítenek. Kaptam is tippeket, de végül is Ronnie-tól vettem meg korrekt áron. Proex által meghekkelt gyári 2.5V6 hátsódob.
Marcal 2-n a Kipufogószervízben szereltettem fel. Kicsit faragni kellett, de nem volt vészes.

Novemberben felkerültek az első ajtókra a légterelők. Satuna egyenesen a a fűzfői gyárból.