Blog

>> SzervizFater (Norbi) // Alfa 155 1.7 TS // 2005-03-12

2005.
A vásárlást követően az esztergomi találkozón felkerültek az oldalsó irányjelzők fölé a kígyók és a kocsi "C" oszlopára az alfa romeo feliratok.

Enyhe "tuningot" kapott az autó, 4 felújított Speedline alufelni személyében új Pirelli P5000 gumikkal nyárra és télre egy fűthető ülőpárna személyében.

Zenei lehetőségek - motorhangja mellett - egy JVC cd-s rádió került beszerelésre

 
>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2007-06-18

Bővült a létszám:)

 
>> EgyébG-MANN🍀 // Alfa GT Q2 1.9 JTDm 16V // 2007-06-18

Négyen:)

 
>> SzervizNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-18

Megvétel után az első olajcsere a tatabányai Fiat Riegler szakszervízben történt. Na, ide ne vigye senki az Alfáját. Amit lehet, azt el lehet rontani, azt el is rontják. Csak egy olajcserére vittem be, de az olajleeresztő csavart úgy megtépték, hogy megszakították a menetet a teknőben. 3-4 hónapig folyamatosan csepegett az olajam. Nem is kértem tőlük mást. A következő utam a zöldkártyáztatásra vezetett, ahonnan elhajtottak, mert nagyon rossz értékei voltak szegény autónak. Egy Amorés cartárstól vettem baráti áron egy gyári Bosch lambdaszondát. Szerencsére nem volt nehéz kicserélni a régit, és másnap már rohantam is vissza egy új mérésre zöldkártya ügyben. Az értékek egyből kiválóak lettek, és meg is kaptam, még utoljára 2 évre. Ide venném a következő hónapban történő műszaki vizsgát is. Az összes probléma, egy pont a vizsga napja előtti bal első helyzetjelző kiégése volt. Szerencsére még ezt is sikerült a Bosch szervízben vennem, és bevarázsolnom a helyére. Ők vitték el az autót is, mert dolgoznom kellett, de hiba nélkül átment a KPM-es műszakin...

5l Selénia 20K for Alfa Romeo motorolaj: 15.500
Olajszűrő: 3.200
Olajcsere munkadíja: 7.000
Bosch lambdaszonda: 25.000
Helyzetjelző égő: 1.100
Zöldkártya: 7.000
Műszaki vizsga: 9.000

 
>> EgyébEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-06-17

Miután kicserélődött a derék fékolaj és ki lett próbálva fékezésileg blokkolva,azután Yoyo barátommal,aki elvégezte a műveletet,köszönet neki,szóval azután itt álltunk meg megvitatván az olajcsere rejtelmeit hosszan elemezve,és persze a világ dolgait is megbeszéltük:

>> SzervizEdyboy // Alfa 155 1.8TS8V // 2007-06-17

Selénia rally-n 0-ra minősített fékolajnak cseréje megérett mostanra.Csodálatos változás történt a fékezés,mint olyan eseménykor,miszerint kurva jó lett a fék.

>> Tuning és extraNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-17

A régi gyári 15"-os tojástartós felnik nem igazán tetszettek. Nem rosszak, de 15"-ban nem az igaziak. Főleg ültetés után látszott, hogy nagyobb kell ide. 17"-ban szerettem volna venni gyári felniket. A GTA felni volt az, ami nagyon tetszett, de ritka belőle az eladó. Rendelni lehet újat a szervízben 75.000 forint/darab áron. Sajnos ennyi pénzem nem volt rá, és mivel magyarország igen drága felniügyben, maradt az Ebay. Ott láttam meg a limitált szériás fehér 17"-os Speedline felniket. Egy ismerős segítségével szerencsére meg is nyertem a licitet, és 1 héten belül már nálam volt a felni. Nem újak, de szép szép állapotban vannak, és nem ütnek. Gumik voltak már hozzá 1 hetet futottak előtte. Bár nem 215/45/17, hanem 225/45/17, de azért nem vészes, és nem ér bele a sárvédőívbe sem. Ja, és ha már újak a felnik, kapott Alfa Romeo-s szelepsapkákat is, és hogy ne lógjon ki a rendszámtáblakeret sem, az is Alfa Amorés lett.

4x 17" Speedline felni: 126.000
Szerelés: 4.000
Alfa Amore rendszámtáblakeret: 800
Alfa szelepsapka: 600

 
>> Tuning és extraNyirkos // Alfa 156 Alfa Romeo 156 2.0 TS // 2007-06-17

Poló kollegától vettem egy Alfa 156 V6 rezonátorcsövet. Nem elsősorban tuning miatt, hanem mert kicsit el volt törve a gyári csőrendszerem. Állítólag, ez számít valamennyit az autó dinamikájában, ezt nem tudom, de a hangja kicsit morcosabb lett, kellemesebb. Nem vészesen, csak alig észrevehetően. Hát, első lökhárító le. Sok szenvedés az elején, mert nem is olyan egyszerű megbontani az 5-6 éves csavarokat. Végül azért a helyére került ő is. Szerencsére a felfogatása nem vészes, és használható minden egyébb nem V6-os motorral szerelt 156-hoz. Ha már lent volt az első lökös, volt rajta egy kis javítani való. Elfelejtettem, hogy most már lejebb van az ültetés miatt az alja, és sikerült elrepesztenem az első lököst. Na, akkor már ezt is megcsináltattam. Szépen javította a műanyagos srác...

V6 rezonátorcső: 3.000
Lökös javítása: 2.500

 
>> Szervizkoz // Alfa 145 1,6 TS // 2007-06-17

Ma elvittem a kocsit a szerelőhöz. Dumáltunk egy kicsit, és az lett a vége, hogy lehet, hogy 2,0-s mocit csinál bele. Szerdán hívom, hogy mi a pálya, aztán legalább egy kicsit megnyugszom. Bár ez a köbcenti-növelés eléggé felvillanyozott. Végre lesz igazi értelme a lóheréknek a küszöbön. Meg menni is fog, mint az állat! Tulképp qv-t akartam, csak akkor éppen nem nagyon volt jó állapotú, így viszont lesz egy bejáratós qv-m!!! (amire 1600 ccm után fizetek teljesítményadót!) MUHAHA!!!!!! Csak lenne már kész! Meg jöjjön össze, mert igazából mindez csak pénzkérdés. És ugye a pénz, az a legkevesebb. :)

 
>> SzervizBrezó // Alfa 155 2.0 TS 16V Super // 2007-06-17

2005.06. A megvétel után cserélve:minden folyékony nemü anyag :),fékbetétek,vezérlés mindenestől még a vízpumpa is,szűrők. 89.000 Ft
2006.02.Műszaki vizsga + zőldkártya 20.000 Ft (Ja és minden rendben volt hozzá se kellett nyúlni! )
2006.03.Vezérlésmodosító felújítás,de már az újabb modosítóval (Piri mesternek köszönettel.) 11.000 Ft
2006.06.Olajcsere, légszűrő csere. 14.000 Ft
2006.09.Katalizátor utáni dobok komplett cseréje. 43.000 Ft
Lengőkar csere (köszönhető a 17" felninek) 26.000 Ft
Futómű beállítás 5.000 Ft (Szekszárd Dombi)
2007.02.Gyári alufelni újrafényezve 20.000 Ft, zőldkártya 7.000 Ft
2007.05.Nyári gumi garnitúra Falken ZE512 peremvédős 70.000 Ft