Blog
2007.03.31. Esztergomba menet három Alfa tört össze,sajna enyém volt a középső!:((
2007.március eleje:vezműszíj csere,görgőcsere,olajcsere,szűrőcserék
Ollah, maga az út hathatós figyelemfelkeltése után, az eBay-en sikerült hozzájutnom a rosso mániám azóta is tartó szerelmének első tárgyához, ehhez a csodálatos rosso bőr műszerfalhoz! A beépítést (ki más:)) Csöri mester hajtotta ismét végre, életét és vérét áldozva a sikerért! :) Ezúton is mégegyszer nagyon köszönöm!!!!
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000376t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000377t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000378t.jpg)
A beltér átalakítása is elindult 2005-01-27-én. Ekkor került fényezésre a középkonzol, váltóbox, műszercsövek, illetve bekerült az első MOMO darabok 2 képviselője, a kézifék kar, illetve váltógomb személyében! :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000368t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000369t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000370t.jpg)
Az Alfa GTV Zenderesítésének kezdő lépéseként felkerültek (szokás szerint a Csörgő autószervíz segítségével) az első Zender cuccok az autóra. Ezek "név" szerint a küszöbök illetve az első lökhárító toldat.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000364t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000365t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000366t.jpg)
2004-05-04. Végre bekerült az autóba amiért érdemes túrós vasat venni! Az első fém Blow Of Valve + a hozzá illő és megfelelő szürcsögést előállító F1-es direkt szűrő! Nagy királyság az már egyszerbiztos! :)))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000360t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000361t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000362t.jpg)
2004-03-27 - Felekrültek az autóra az Azev A felnik, amikért egészen Hamburgig vezettem VViktor kollégával... Kicsit sem vagyunk megszállottak... ááááá... dehogyis... :)))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000356t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000357t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000358t.jpg)
93.000 km érik a vezérlésmódosító csere,ezért Erhard cartárstól rendeltem egyet. Holnap csere,sk,remélem nem lessz semmi gond.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000352t.jpg)
Alakulnak a kilométerek :) Már kezd egy kicsit sok lenni :)))))
Gumik: Dunlop SP SportMAXX, 225/40 R18 (Thanks to Lariva Gumi! :)
Felnik: A GT gyári 18-as felnije (amúgy a Toora csinálja). Szerintem a legszebb a gyári GT felnik közül :) A felniket amúgy 160 ezerért sikerült megszerezni, dobozban :)
Kicsit féltem a 18-as karikáktól, de a 145-ösömön lévő 17-esekhez képest sokkal kényelmesebb :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000344t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000345t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000346t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000000/0000000347t.jpg)