Blog
Kasztni 4 éve lakatolva, igénytelenül, de korrigálhatóan+megjelent néhány rozsdafolt, de kezdetlegesek, javíthatóak.
Fékek elég jók, majdnem újak.
Motor brutális karetergázt nyom, de a megbízhatósága még így is tűrhető.
Váltó 2-es szinkron siralmas. többi fokozat elfogadható, de a kuplung+nyelestengely halott.
Belseje embertelenül elhanyagolt: Kárpitok K.O., műanyagok hiányosak.
Elektromosság:
Totál siralmas, teljes káosz. Több a nem funkcionáló berendezés, mint a funkcionáló: világítás kiskapcsolókkal barmolva, hűtőventillátor direktben,
Terv: Súlyosan szabadidőfüggő a dolog, de remélhetőleg mielőbb elkezdődik a szétszerelés+lakatolás+fényezés+összeszerelés.
Az elsődleges cél, hogy serie II.-ből serie I. legyen, kivéve elöl a belső fékeket.
6 hónapnyi keresgélés-kutakodás, lesbenállás-lecsapás taktikával végre megvan a kicsike! A képek most készültek, az állapot elég jó, alapnak tökéletes!
Na akkor szép lassan előtúrom én is a kis memoárjaimat... Kezdjük az első lépéssel:
2003.06.14 - Az első lépés az akutt GTV-éssé válás útján! :) Megvettem az autót! :) Hibátlan full gyári állapot. Minden működik, semmi nem hiányzik, tökéletes összhang.
2006.04.07.-én sikerült hozzájutnom egy középkorú hölgy tulajtól. Az autó kissé elhanyagolt és össze-vissza barkácsolt.
Meglátjuk, mit lehet hihozni belőle...:)
Barum Bravuris 195/50 R15 4db
nyárigumi felszerelés
nitrogén töltés
futóműbeállítás
Komplett riasztó modul csere (Müller Zsolti)
riasztó modulból a zárbetét kiesett, áthidalva ideiglenesen
Kartercső-, és szelepfedél takarítás, szelepfedél tömítés-csere (Schulek)