Blog
Életem egyik legfontosabb dátuma: ekkor vettem át a számomra a világon legszebb autó papírjait és kulcsait. Igen, enyém lett ez a szépséges Alfa Romeo 145 1.4 TS. Egyenesen a napfényes Itáliából. 1997-es évjárat, mindössze 85 ezer kilométerrel. Egyelőre teljesen alapfelszereltséggel, de máris tele vagyok tervekkel... Aztán majd meglátjuk mire telik, hogyan alakul a közös életünk ezzel a drágasággal.:)
A képek a kereskedésben készültek, az átvétel előtt néhány perccel; kivéve az utolsó kép, amely néhány órával korábban, még a szervízben készült. Egész nap követtem a kicsikét, kereskedésből szervízbe, szervízből vissza a kereskedésbe..:))




Végre lekerült a téli garnitúra, új nyári gumikat kapott a gép. Falken Ziex ZE-512 205/60 R15
205.000 km. A gép új Champion RC6YCC gyertyasort kapott. Igaz csak egypólusúak, de legalább jobban húz és már nem dadog velük a motor.
Elértük a 200.000 km-t. Selénia 20k motorolaj, olaj-levegő-pollenszűrő csere történt.
Olajcsere Selénia 20K Alfa Romeo olajjal + olajszűrő. Km. állás: 172100
Vadi új nyári gumikat kapott. Barum Bravuris H 195/55 R15
2006. szeptemberétől árultam, mert megtaláltam az új szerelmemet :) A GT mellett három hónapig még az enyém volt, sokat állt egy kereskedésben bizományban, míg végül átvittem a Csiki-Bege használtautó telepére. Aztán 2006. december 11. Koz nevű tagunk vette meg! Remélem sok öröme lesz benne!
A képen: közös kép az 145-ösöm új tulajával AlfaCityben! :)

2006. május 17-én beszerelték a napfénytetőt: itt a nyár :) Igazából úgy volt, hogy majdnem vettem magamnak egy Spidert a 145 helyett, csak végül az ésszerűség győzött. Első számú autónak nem lett volna praktikus. Így kénytelen voltam kárpótolni magam :)
A napfénytető márkája Webasto, teljesen automata volt, kulcskivételnél bezárta magát. De ha nyitva akartad hagyni, csak egy gombot kellett rajta megnyomni, és nyitott tetővel parkolhatott az autó a beélesített riasztó pedig vigyázott rá :)
Itt szerelték be: http://www.gima.hu/

