Blog
Egy hete fura hang jött a motorból de csak időnként félmelegen.
A motortérben kutatva feltűnt egy fagyálló szivárgás nyom a vezérlés alól,kicsit kivert a víz aztán összeállt a kép a visító hang+szivárgás=vízpumpa! Tavasszal cseréltem, alig 3000 km-t bírt pedig gyári vezérlés készletben vettem a tavalyi AC-n. Azonban eltelt több mint egy év a garinak lőttek így kénytelen voltam újra venni egyet. Az Elaforg-nál korrektek voltak ha már a gariba nem fér bele hát kaptam rá extra kedvezményt, köszönet érte. Már rutinosan ment a csere 4 óra ki-be és ezennel felavattam az új garázst is szerelési szempontból.
Összehasonlítva a két pumpának köze nincs egymáshoz már ránézésre sem az újban benne van FPT jelzés és sokkal minőségibbnek néz ki mint a szettben vásárolt. Ezzel remélem letudva ez a rész újabb 5 évre.







Visszakerültek a téli kerekek.
Óra: 40.785 km
A téli kerekekben eddig 13.370 km van.
A gyári nyáriak 13.370 km-nél kerültek fel, eddig 27.415 km-t mentek.


Felújítódott a vezetőülés, új szivacs komplett festés. Hátsó üléssoron is volt itt ott kopás meg feketével belejavítgatva. Valami drót is ki akart jönni az ülés hátsó részén, szét lett bontva és visszahajtogatva a helyére. Elég húzós lett a vége, de szép lett.
2 új Xenon izzót kapott 6000K-est.. Beszerelés elég nehezen ment. Közben kicseréltem a balos magasságállító motort is. 2 dik nekifutásra jó is lett.
Régi olajhütő cserére szorult, elkezdett szivárogni a hűtőbordák között, tehát eljött ennek is az ideje mint ahogy az olaj teknő tömítésnek is. Szervízelés 10.000 km elteltével: Kapott Friss Olajat -olajszűrőt-üzemanyag szűrőt-levegő szűrőt és hogy szépen töröljön kapott új Bosh első ablaktörlő lapátokat ;)



4 db új TRW tárcsafék, elől hűtőt és a hozzávaló TRW fékbetétek és kézifék kötelek cseréje + féknyergek festése. Jobb elől csapágy csere az agyban.






- életkor: 333 nap
- km óra állás: 40.327 km
- össz. menetidő: 567,37 óra (23,64 nap!)
- átlagsebesség: 71 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.426,88 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,87 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 20,22 Ft/km
- átlagos napi futás: 121,10 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,10 %





Van egy hangulata két egyforma autóval vonulni a városban. Főleg, ha az a két egyforma autó feltűnően ritka. Hogy megnézik e a két öreg olasz vasat amit gurulnak hazafelé? Igen. Vasárnap a legjobb.
Olyankor nem olyan nagy a forgalom, mások akadályozása nélkül ténylegesen formációban lehet autózni. Szépen, dinamikusan. Ahol kiadja egymás mellett. Nem kell hozzá 2x2 sáv sem... Ha nem jönnek szemben, elő-elő fordul hogy csak a feeling kedvéért kisorolok és a két 146-os vidáman gurul fej fej mellett. Na ezt meg szokták nézni erősen. És érdekes, de ez még sosem zavart senkit. Inkább csak rácsodálkoznak, nem gyakori látvány.



Ez '16' os Alessio alufelni , et35. A fényezése elkezdett lepatogni, tehát fújjunk akkor :) Felcsiszolás, aluminium alapozó, szín és lakk. Kb 15.000,- körüli az anyagár, nem tudom pontossan, Faternak is fújtam egy szett felnit ez mellé. A szoropisztoly időnként beszivatott az alapozónál, de hál isten később már nem volt vele gond.
A felni ára 35.000,-
A gumik rá szint úgy 35.000,- (Toyo gumik)











