Blog

Ott leszek! :)

 
>> Tuning és extragergo_155 // Alfa 155 1.8 T.S. Sport // 2016-05-23

A rádió körülő középkonzol műanyag elemet már egy ideje csúnyácska, elkezdett lekopni és ilyen ragacsos csúnya lett a felülete. Ha már azt lefújtam nem maradhatott ki a középkonzolból semmi, mind kapott 3-4 réeg matt fekete festéket, ki lett minden takarítva, és az előző tulaj eléggé kokányúl rakta össze, most minden csavar a helyén minden ott van megfogatva ahol kell, semmi ragasztás. A képek nem adják át annyira, főleg hogy sötét volt, vakúval készültek a képek.

Az olajszint jeladó kábele szintén mocskos módon rá se volt dugva a nívós jeladóra, egy ellenállással megoldották valahol valakik. Rádugva folyamat égett a visszajelző lámpa. Marklarnal volt egy jeladó, kiteker, új berak és müködik. Még azt is megnéztem hogyha nem tekerem rá hanem kihúzom az olajból kigyullad-e, hát kigyulladt a visszajelző. Szóval szuper.
Szintén Marklartól kellett egy balós ködlámpa, megvolt repedve. Szerencsére még egy gyönyörű állapotban lévő, gyári Carello párost siekrült szereznem. Szóval még egy jobbos tartalék is maradt :)
Meglepetés kedvéért Marklartól van a két kipufogó vég is, amiket jövőhéten viszek kipufogóshoz és felrakatom, úgyis kell a flexi csövet csinálni, elkezdett mellette kifújni.

 

Végül beadtam a saját derekam, a külső visszapillantók tükörházborítását krómhatású műanyagra cseréltem.

 

Kicseréltem az első féknyereg kengyelek vezetőcsapjait és betétjeit és friss zsírt kaptak .
Tervszerű volt már a lógás megelőzése és a piszok és kenőanyag csere miatt.

 

Beszereztem szilikonzsírt a későbbiekben esetleg a felső lengőkarok téliesítése érdekében.

 

Csak nem hagyott nyugodni a felújított futómű tekintetében néha bal oldalról inkább kanyarodáskor ritkán alig hallható kip-kop jelenség. Nem is tudom miért nem ezzel kezdtem korábban (vélhetőleg az új alkatrészek miatt), aláfeküdtem és megemelés nélkül megcibáltam a kanyarstabilizátor rudat. És lám kip.kop , mondom de jó ereszthetem le a bölcsőt stb... Aztán megemel , kerék le , megvizsgál , mondom magamnak ránézek a szilentek csavarjaira és egyszerre ledöbbentem és megkönnyebbültem . A bal oldali motor felé lévő amiben merőlegesen van a csavar ki volt tekeredve. Adtam a szájának 13-as krovával és ráraktam még egy önzáró anyát is, az eszem megáll. A stabrúd így már nem kopog (érthető ha nem volt meghúzva a szerencsétlen , de mitől lazult meg? futóműves miért nem sasolta?) betettem egy új kutyacsontot is az a biztos. Öröm és költségmentes kopogásmentesítés.
Ja a stabpálca. 4.700-

 
>> AutóápolásBomi // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-05-23

Pár kép amikor minden szép tiszta...:)

>> EgyébTrombozis // Alfa 156 1.6 // 2016-05-23

Belefogtam a szelepfedél átkókányolásába pirosról feketére...és közben találtam egy ilyet. Hát mi ez?! :D Istenem! Istenem! Isteneeeeeeeeem! "Eriggyen már a f@s.omba..."
Mindjárt elbőgöm magam. Hamarosan szedem le a kárpitokat...félek...

>> EseményTrombozis // Alfa 159 2.4 JTDm // 2016-05-23

Nagyon jó! Fogtam egy szép kátyút, amitől elég keményen szál szakadt lett a gumi belső része. Érdekesség, hogy nem rázta a kormányt, csak elszökkent a nyomás...szóval holnap téli gumi UP és várom a két új gumit...örülök neki, de nagyon...

>> Tuning és extraPiritu - 1.000.000 // Alfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2016-05-23

Anno sikerült vennem egy még használatlan Alfa defektjavító szettet. Használni nem tudtam, mert a folyadék szavatossága lejárt.
Ma meghozta a postás a friss folyadékot, így beletettem. Éppen abba a Vasba kerül a pótkerék mellé, amelyikkel megyünk. Biztos, ami biztos...
2020 júliusig jók vagyunk.