Blog
Mar nagyon durva hangja volt a bal első ajtóhatárolómnak ezert vettem egy újat, kíváncsiságból szét szedtem a régit, nem tűnik egy bonyolult szerkezetnek, ezert mivel a jobb első is kezdi mar a kattogást, kivettem szét szedtem, kipucoltam adtam neki zsírt és ugyan olyan lett mint az új (spóroltam magamnak kb egy 10-est :D) és egyúttal a régi bal elsőt is felújítottam... A hátsó ülés lap bolhait is pótoltam, ez is kész. Elveszett a kis racsnis kulcsom úgyhogy szerkesztettem egyet, érdekességképpen felteszem 😃




Lassan itt a tavasz, kezdődhet a finomhangolás. Pár villamos fogyasztó még javításra vár, a fékrásegítés sem az igazi, azzal visszamegy a szerelőhöz. Utána már csak pár száz bejárató kilométer, egy olajcsere és tényleg készen vagyunk.
Ne maradjon le a tesóka se, ő is megkapta a szép új "szőnyegeket"...ráfér még egy üls felújítás, úgy látom.


Csak, hogy másról is szóljon ne csak a fejegységről
Új szőnyegeket kapott a Car, a régi mindig a pedálok alá csúszott...Nem jó helyen van a B1 rögzítőpatentje...



113 000 km 2016 február:
első két küszöb lakatolás,bal hátsó lengéscsillapító csere,vezérlés csere, gyertya csere,olaj,olajfilter,levegőfilter cserék.
Belekerült:
olaj: Shell Helix Ultra AV-L 5w30 Vw 504\507 (sajnos)
hűtőfolyadék: VW G13\12 (sajnos)
Belevaló lenne: Castrol magnatec10w40 A3\B4 vagy Selénia 20K 10w40 5L olaj kell
Paraflu 11 (kék)
Köv csere:
Olaj: 120-123e km-nél, ha lehet hűtővizet is cserélni!!
Vezérlés: 150-160e km-nél
Decemberbe vettem küszöbspoilert, ami most került fel az autóra.
A színe nem egyezett, így újra kellett fújni, amit egyik ismerősöm festékárba megcsinált.
Sika szélvédőragasztóval került fel, előtte Loctite primer aktivátorral kezelve lett.
Az alsó részt még majd rögzíteni kell csavarokkal, ha lesz rá időm :).
Nagyon tetszik feldobta a gépet :)
A rendszámtáblát újraragasztottam elöl, mert a széle elengedett már.



Króm kerék csavar kupak, hogy a kissé rozsdásak ne látszódjanak!
Embléma csere, plusz QV alu tábla..:D
H7 7500k izzók bepattintva!:)