Blog
Egyenlőre tervezési státuszban. Póló( Jó minőségű nem kínai) Beszerzési áron 1300 Ft.
Feliratozás: Kis méret (képen) 1820 Ft
A4 méretű minta a hátára(opcio) 3000 Ft kb.
Gyártásra kerültek a pólók. A végleges az Fekete lett a többség választása miatt.
Aki utalni szeretné az erre a számlaszámra utalja:
Megjegyzés rovatba a Nicknevet írjátok köszi.
Árak: Galléros Póló: 1590 Ft
Sima Póló: 790 Ft
Nyomtatás: 1820 Ft
Az utalandó összegek: GT +
Zsolt155 +
Bendzsi33 +
Sprint83 +
Marklar155 +
Pityukoma
Elkészűlt az első nyomtatás. :o)
Akkor az elkészült pólók. :o) Kicsit csalóka mert a valóságban feketébb mint így vakuval.












Olajcsere,olajszűrő,légszűrő és gyertya csere!
113000 km-nél elvittem műszaki vizsgára a kicsikét. Minden hibátlan, simán átment, csak a balos fényszóró testjét kell majd megnéznem, mert kicsit kisebb a fényereje, mint a másiknak. Up: Kiderült, semmi gond az autóval, csak az égő fáradt el a bal oldalon 1 év alatt. Új égők 7000-ért , s mint az új.
A csatolt file ok tartalmazzák a teljes szervíztörténetét az autónak (az előttem birtokló 2 tulajdonosnál elvégzetteket).


Helyzetjelentés a lilára.
Hibalista:
1) kicsit benzinszagot áraszt az eleje, valahol szivároghat az üzemanyag, meg kell nézetni
2) Kicsit üt a jobb első futómű, a futóműves mindent rendben talált, én azért megnézetem máshol is
Egyéb: kurva jó ez a verda, hatalmas élmény vezetni, soha nem adom el :)

Muszáj néha értékelni a helyzetet. A lényeg: el kell adnom sajnos a szürkét, mert nem tudom kihasználni így második autónak.
Hibalista most:
1) jobb első kerékagy csapágy hangos, megvettem az újat, csak ki kell cserélni
2) légzsák visszajelző világít, állítólag csak a spirál a kormányban, meg kell nézetni
3) Ablaktörlő gumi csere kéne, filléres tétel
4) Klímát fel kell tölteni
ennyi. Még mindig nagyon megbízható a kocsi, aki megveszi, nagyon jól fog járni ezzel a kocsival.

Tegnap este béreltem P rendszámot és elvittük NKH telepre az autót cimborámmal. Ma sikeresen vette az egyedi forgalomba helyezés próbáját, így meg van a 2 év műszaki. A vizsga elnöknek kifejezetten tetszett a hangja :P
Ez is megvolna hát! Jövőhéten megyek NAV-hoz regadót befizetni aztán okmányiroda. Szerintem ez egy széééép egész napos történet lesz.


Újra fényeztem a vasat!
Nagyon jó állapotban volt, szinte semmit nem kellett javítani.
A géptető sarkán egy aprót, a tetején egy picit, meg a jobb hátsó sárvédőíven volt egy rozsdapötty. Horpadások nincsenek, így elég hamar végeztem.
A színe, Astra OPC gyöngyházbordó mattlakkozva.
Tető, tükrök meg még ahova még kitalálom Vajszínűek . Mobihell 240 (nehogy elfelejtsem)
Nincs még teljesen kész, az ajtók belsejét, és a falcokat is krémre szeretném kifújni, illetve a motortérben is ez a két szín fog feltűnni.
Ja meg egy jobbos küszöbspoiler csere lesz, már megvan az új, fényezésre vár, aztán ezt a töröttet lecserélem arra.
Egy picit szeretnék majd letekerni a gewinden kb -10mm-t hétköznapira.
Ha isten is úgy akarja ott lesz az AMTS (Auto Motor És Tuning Show-n) kiállított autóként. Sajnos nagyon későn kezdtem el szervezkedni,így már szinte minden klubb tele van. Hát max. kimarad.
Szerintem elég vagány lett, és megint csak elmondhatom, nincs még egy ilyen!!!
Szerk. Erőt vettem magamon, lefényeztem ,és felraktam a jobbos küszöböt, így már az is tökéletes!




Meg volt az első szerviz, amit természetesen Németh Misi végzett el.
A következőket kellett cserélni:
Első féktárcsák + betétek (Brembo + textar)
Két szelepfedél tömítés
Felső motortartó bakok szilentjei
Kormányösszekötő gömbcsukló.
+ A rosso bőrülések beszerelése.
Misi ezek mellett átnézte rendesen és azt mondta, hogy egyben van. Alja nem rohad. Összegezve Neki tetszik. Ennél több meg nekem nem kell. :)