Blog
Embléma csere, plusz QV alu tábla..:D
H7 7500k izzók bepattintva!:)
Elmentünk pár napra Szlovéniába síelni haverokkal, 830 km került az autóba minden gond nélkül. A BMW és a VW is kibírta az utat. :D


Shhhajnos a lehegesztett kettőstömegü nem volt annyira ász ötlet mint az remélve vagyon vala, így szerezni kell egy bontottat. Elvileg jövő héten már bele is tudjuk préselni a masinériába, mert jelenlegi állapotában úgy rezeg minden mintha egy túlméretezett mákdarálóban akarnék vesekövet hajtani. Ezután remélhetőleg nyárig csak két nagyobb kiadásom lesz:az intercooler meg a nyári gumik. Aztán majd nyár végén lehet cserélni a lendkereket. Jesssz. További hírek a lendkerék csere után!
Gondoltam ki kéne cserélni a szervóolajat, mert még nem volt. Az tartott vissza, hogy nem tudtam hogyan eresszem le az összes olajat belőle. Aztán Pityukoma blogja és Ő maga is segített. Mondta nagy tölcsért használjak mert hamar kimegy belőle az olaj. Kicsi nem jó! Mivel tölcsérem nem volt nagy, így az öntözőkanna feláldozta magát a szerelés oltárán.Összeraktam ahogy nála láttam, de én egyedül csináltam. A kannába beleraktam 1 liter olajat a visszafolyó ágba beletoltam a hosszabbítást 10-15 cm hosszan. Gondoltam rá kéne rakni a bilincset is, de lusta voltam, mi baj történhet. Így nem tettem!
Ami ezután jött azt ahogy Angelo Provolone mondta: " Persze, hogy tudtam, de nem sejtettem". Elindítottam az autót. A hamar kimegy belőle az olaj azt jelentette, hogy a másodperc tört része alatt kiszívta az 1 liter olajat. Persze ami bemegy az ki is jön. A kifolyó ágon..., de mivel a cső leszűkül, így az olaj a csővel együtt jött. Rögtön elmorzsoltam pár könnycseppet a szemem sarkába, aztán mikor megláttam a motorteret, hangos zokogásba kezdtem :-).
Ezek után felraktam a bilincset, és folytattam az átömlesztést. Most már több sikerrel.
Aztán, bár nem vagyok híve, de elmentem egy motormosásra.





Nyári AEZ felnik el, gyári Teledial garnitúra fel (nem bírtam magammal, márc. 3-án föl kellett raknom). :-)


Mainapon kirandultunk egy nagyot a vassal :)
Mentunk a mesterhez egy chip tuningra avagy egy ujprogramra.
A Gt-t is o csinalta es hibatlan volt.
540km-et mentem es az elejen hat kicsit feltem h nem e lesz valami gond,bar eddigis hibatlan volt az auto ahogy most is csak hat penteken mult 2 hete h nalam van :)
Minden adat es grafikon jo volt,kapott dicseretet az auto en meg orultem nagyon neki es plusz orom volt h a KM-allas valos tehat 212300km van benne! Nincs porgetes :)
Egy kis grafikon elotte es utana ;)
Olaj csere es osszes szuro csere mar tervben van es meg is van veve,ha minden jolmegy jovoheten le es ki is lesz cserelve!!


Eljott az ido.
Sajnos furcsa hangokat hallottam kuplung lenyomaskor, ugyhogy elvittem szervizbe.
Kiderult a kuplungom haldoklik, amit mar a kettostomegu lendkerekkel egyutt csereltunk
Km allas 165.000
Kiszedtuk a regi fejegyseget es betettem egy androidost. Mivel nekem boose rendszsrem van, ezerr kicsit komplikalt volt bekotni, de minden megoldodott es remek a navi.
Dpf ki/ egr lezar, teljes rendszer rozsdamentesre cserelve.
A turboleomles szepen hallhato. Neha talan tul hangos is? :)