Blog
Cserélve lett ez-az autón.
Többek között:
-bal első kerékcsapágy
-jobb első féltengely zsírozás
-bal első belső féltengelycsillag
-mindkét oldali kormányösszekötő
-mindkét oldali felső lengőkar
-mindkét oldali első stabpálca
-motorolaj
-olajhűtő tömítőgyűrűk
-összes szűrő
-egr takarítás
-hosszbordás rugós feszítő
Óra állás:198.100
A motortakarómat is lefényeztem ,holott már egyszer megtettem ,csak olajos lett ,és annyira nem szerette a lakk a féktisztítót :-)
A showra meg azért megcsináltam minden apróbb részletet amit csak tudtam, meg nem volt horribilis összeg.
Grafitszürke lett, a feliratot fehérrel húzkodtam ki ,így elmosván ecsettel, tehát nagyon érdekes ,és különleges, viszont lehet átfestem rendes fehérre, majd meglátom!
Kapott 2 réteg lakkot, megszáradt, felraktam. Kész!



A tápkábelek saruinak csiszolgatása közben egy újabb nem várt akadályba ütköztem.
Mégpedig, az ICS életre kelését követően kérte a kódot,ez csak azért jelentett problémát,mert semmiféle kódkártyát nem kaptam az autóhoz,így sem a clima része,sem a radio nem működött...
pettinke cartárs segítségével jutottam el egy lengyel sráchoz,aki nagyon korrekt volt és minimális juttatásért megadta az én ICS-emhez tartozó Navi és Radio kódot is,ami bepötyögése után természetesen hibátlanul működik a rendszer.
Mindezt kb egy óra alatt.
Sikerült végére járni a dolognak miszerint,kb 1 volt-al kevesebb jutott hátra az akku-hoz,mint amit a generátoron mértem.
Megtakarítgattam az összes sarut biztit,tápelosztót,test pontokat és láss csodát megjavult :)
Volt az elején pár kisebb hiba, így lefényeztem, fényes lett, xirallic szemcsékkel (barna és kék) , 2nap száradás után visszacsiszoltam az egészet 2000-es vízpapirral,majd kapott egy 2 lépcsős 3M polírt, aztán egy wax réteget.
Üvegtető feeling ON.





Már tavaly is szerettem volna lefújni őket, szerintem sokat dob a kocsi kinézetén. :) Hétvégén volt is rá egy kis időm foglalkozni vele.
Alapos tisztítás és zsírtalanítás után kicsit megcsiszoltam, majd lefújtam két réteg fehér alapozófestékkel utána pedig szintén két réteg piros féknyereg festékkel. Szerintem űber király lett. :)
Km: 130 450






Reggel neki álltam lemosni az autót, utána pedig a féknyereg lefestésének, és a téli gumi lecserélésének. Brutális ez a TI felni, főleg a pirosra festett féknyergekkel :)! Rendeltem szál csiszolt mintázatú fóliát. Tervezem, hogy az egész középkonzolt lehúzom vele, egyenlőre csak a váltónál sikerült megcsinálni, jól néz ki.






Műszaki 2 évre letudva ¡¡¡ Km állás: ★196.238★ (piros)
Kedd este ügyesen kijátszottuk a generátort nagyobb bontogatás nélkül, szerdán reggel átvittem Balatonlellére Mészárovics László autovill. szerelőhöz, ott megállapította, hogy a dióda sor adta meg magát, valószínűleg a sok állástól, ezt a párával magyarázta. Alkatrész hiányában, csak csütörtök délelőttre készült el, illetve a 2 csapágyat is cserélte benne, ha már egyszer leszenvedtük az autóról, azzal se legyen gond a jövőben. Még aznap este felkerült a helyére, csináltunk egy hibatörlést és prímán működik azóta is!

