Blog

Reggel útra indult a csapat az olajkályhával hogy elhozza a Spider-t.
Indulás reggel 7 órakor, gyors kaja (gyorskaja, mert ki ér rá ilyenkor?), majd fél egykor megérkeztünk egy Münchentől kicsit keletre lévő Vilsheim nevezetű falucskába.
A régi tulaj minden papírmunkát elintézett (rendszám, biztosítás, átíratás, stb.), teletankolta a kocsit, úgyhogy a téligummákat bedobtuk a hullaszállítóba, a legfontosabb dolgokat átpakoltuk a Spider-be és irány haza!
Először beugrottunk Passauba vásárolni. Sikerült is egy bevásárló kocsit telerakni és mégis minden belefért a csomagtartóba. Szóval nem is olyan kicsi az!
Hazaérve megnyugodva állapítottam meg:
1. Tényleg nem fogyaszt olajat!
2. Üzemanyagból meg 9 liternél kevesebbet kér tartós 140-es autópálya tempó és némi városi jaszkarizás után.
Képek sorban:
1. Közös kép a régi tulajékkal
2. Egy hullaszállító üldöz minket :-)
3. OFF/BMW gyár útközben
4. 133331 km
5. A háttérben a Melk-i kastély
6. Itthon

>> AutóápolásTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2012-10-13

Ma találkozón vettünk részt, és az időjárás bizonytalansága miatt "csak" kézi, gőzborotvás mosóba mentem. Miskolcon a Metroval szembeni Agip kutat ajánlom mindenkinek, aki hozzám hasonlóan csak télen látogatja az ilyen fajta mosókat. Gyönyörűen sikerült lemosni az autót, ami nem csak vizesen látszott tisztának, ugye tudjátok mire gondolok?!:-))

Mosás+ forróviaszos öblítés.

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2012-10-13

2006 augusztusában szereltük be Fritzee és Adrián alfás haverokkal a xenont, jó minőségű 6000 Kelvines Philipset, és idáig bírta a balos izzó! Mivel féltem tőle, hogy más színű lesz, így 2 db szintén 6000K-s izzót rendeltem, és cseréltem ki.

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2012-10-12

Elérkezett az idő, hát cselekedtem!

Alapanyagok: -4,4l Castrol Edge 10 W 40
Champion olajszűrő
Champion levegőszűrő
pollenszűrő

 
>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-13

Helyére került a sportcsomagos box.
Műfa helyett kapott műkarbont. A két rossz közül ez a jobbik :D
Hamutartó nem járt hozzá ,így az carbon fóliát kapott.
Illetve visszakerült a Pioneer P88RS-is nagyon szépen illik a képbe.

Váltógombot,és a kormány szeretném még bőrre cserélni...

 
>> SzerviztheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-13

Teljesen tönkre ment,így megejtettük a cseréjét!

>> EgyébÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2012-10-13

Még a nagy tél eleji őrület előtt idejében lecseréltettem a gumikat. Sajnos ennek az ára is jócskán felment.

>> Tuning és extraPublic Enemy // Alfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2012-10-13

Ma bekerült egy röpke 7 órás munkát követően a Varley Red Top 30-as verseny akkumulátor. Szellős lett a V6 motortere... :-) Kilenc kilóval könnyebb az autó, de ami ennél sokkal fontosabb, hogy javítottunk a súlyelosztásán. Kiköltözött egy huszas a bal elejéből... Folytatás vasárnap a Szlovákiaringen, remélem jó időben és hangulatban telik majd a nap. A korrekt és lelkiismeretes munkáért ezúton is sok-sok köszönet Tomsics Gabinak!!

 
>> Eseményystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-10-12

A két héttel ezelőtti fotózás alatt készült képek pár profi változata, valamint a csapat egy része. :-)

>> SzervizHardy // Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet // 2012-10-12

A mai nap elég mozgalmasan telt autó fronton. Elsőnek az elsősegély csomag helyét, illetve felfogatását csináltam meg. A nagy doboz csúszkált ide-oda, és elegem lett belőle. Meg a másiknál már volt nekem jó kis helyem.
Ehhez ejtettem két kis bevágást a kárpiton, belefűztem a gumit amit hátul összekötöttem, és már kész is. Meg ha már itt szerelgettem gondoltam megkeresem a tanksapka vésznyitóját, mert az el volt tűnve. Persze meglett. Valaki már javította a légzsák csatlakozóját, és nem rakta vissza a helyére, ahogy a légzsák vezetékét se.
A motortakaró egyik rögzítési pontja le volt törve. Ez is orvosolva lett.
Aztán jött ez EGR tisztítás, mivel nagy részt csak városba közlekedett. Az alsó rés a szívósoron el volt dugulva. Úgy kellett kivésni. Közbe értekeztem Csörövel aki mondta, hogy ajánlatos a pillangószelepet is megnézni, meg a szívósort nehogy korom essen bele, mert az belemegy a motorba. Megnéztem! Hát ez a szerencsétlen autó hol kapott levegőt azt nem tudom, de a pillangószelepen keresztül nem az tuti!
Most csak elég a gézpedálra gondolnom, és úgy gyorsul, és húz, hogy az hihetetlen az előzőhöz képest. A képek magukért beszélnek!
Közbe megérkezett András bácsi és megjött a küszöböm is, de ez már egy másik blog lesz.