Blog
Asszem "beteg" a kicsikém... 7 litert fogyasztott... :D Soha nem tudtam még ilyen keveset etetni vele. :)
Breck fékbetétek, de elhasznalodtak a munkahengerek gumiházai és a kézifékbovden is cserés lesz...
km:159500
Kuplung szett csere (még gyári volt benne), váltóbowden csere, lambdaszonda csere, kézifék köteg csere, hátsó ablaktörlő motor és kar javítás, első fényszórók javítása, beállítása, hibakód kiolvasás+törlés.
Helyszín: természetesen Várpalota, Csörgő Autószervíz.
Km: 176.532
Asso Racing 95.7007.12 hátsó dobot kapott az autó (Csöri végezte természetesen a munkát), nagyon tetszik, mind látvány mind pedig hang terén...:)
Km: 166.487
24. 07.2012 , GT leadva . Már csak 2 nap :) és GO....
A fényszórókra nagyon ráfért a rendbetétel, két lehetőség volt vagy szét kell szednem a lököst és a lámpákat vagy elég egy polír(3M pasztával). Utóbbi lett. Képet nézve nem is rossz!
(Újra cserélésről szó se lehet, mert Carello:)
Plusz Osram H7Silverstar izzók csere.


2012.07.14. - Újjá születésem napja. Szinte napra pontosan fél éve rójuk együtt az utakat Julyval és meg kell jegyezzem, volt már sokféle minőségű döntésem, de July választása a top3 -ba bekéredzkedik. Szép is, gyors is, tip top úgy ahogy van, luxusautó elérhető áron. :)
Hozzá kapcsolódik a fent említett dátum óta az egyik legszomorúbb élményem is, mert ezt a fél éves fordulót egy kamion meglehetősen durva oldalról való érintésével "ünnepeltük". Bevallom férfiasan, ezt elb.sztam! Éppen elmélyültem abbéli kétségbe esésemben, hogy hol a rákban lehetek, amikor a jobb szemem sarkából: fa, fa, fa, STOPTÁBLA ; mindeközben bal szemem sarkából: kamion (elég közel). Talán 60 -nal mehettem, próbáltam menteni a menthetőt, de már sok volt, becsúsztam egy jó méterrel és PÁFF, elkaptak. 13 éves jogsis pályafutásom alatt ekkora marhaságot még nem csináltam. Volt egy pár forgatókönyv, de főleg a legdurvábbak, amikre, ha gondolok, hogy történhettek volna, elborzaszt még most is, de szerencsére senkinek nem lett baja. Nekem mondjuk a vállam fáj az ütközéstől, de jobban fáj, ahogy szegény July kinézett. Bal első sárvédő motortérig benyomva, alatta kerék egyben, de felni sorjás - szerencsére szemből kapta a flemmet. Mivel nekicsapódtam kicsit oldalával is a szörnynek, így mind a bal első, mind a hátsó ajtó kicsit sérült, karcolódott, sőt még a hátsó sárvédő elemen is vannak nyomok. Ennyi.
Vérzik a szívem, mit tettem vele... de legalább megvédett. Azóta már kiderült, sem a motor, sem a futómű nem sérült, ami biztosan kuka, az az első sárvédő és a lámpa (ez utóbbi bár ég és egyben maradt, a fülek törtek), úgyhogy ezekre vadászom épp. Némi kalapálás és fényezés után újra a régi fényében fog csillogni a kis Drága. Kicsit irónikus, hogy éppen pár nappal a baleset utánra voltunk előjegyezve egy jó kis polírozásra. :)
Jó kis lecke volt és olcsón megúsztam, de mondom mégegyszer, az a legjobb az egészben, hogy senkit nem bántottam testi épségében a hülyeségem miatt... van mit átértékelni. Ítélkezzetek! :)
Lezárult életem GT-s szakasza. Két és fél év és hetvenezer kilométer.
Az auto elkelt és remélem jó kezekben lesz majd.....
Eljött ismét az olajcsere,természetesen olajszűrővel! Liqui Moly 10W40et kapott!