Blog

Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft

114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)

 

Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km

 

Kicseréltem a középkonzoli (benzin,idő,víz) órák izzóit 6db-ot Poló ; cartárs bejegyzései alapján(köszönet érte innen is) .
A klíma hőfok állító gombom izzója is halott ,ki is bontottam de az izzóig nem jutottam el
:( , az még egy következő menet lesz.........

>> SzervizLiquid // Alfa 156 2.0TS // 2012-05-09

Kitekert kormánnyal elinduláskor illetve Y-onozáskor, főleg ha szintkülönbség is van, koppanást hallok a (valszeg az első) futóműtől. Mivel nemsokára műszaki következik, elvittem egy szervízbe, ahol van "rázópad" futómű ellenőrzésre. Jól megrángatták , nézegették, de nem találták meg az okot, mindenesetre azt mondták, ez így műszaki kompatibilis. Szóval egyelőre valószínűleg marad így. Aztán majd ha legközelebb Csöri felé járok, megnézetem vele is.

>> SzervizMarklar155 // Alfa 155 2,0 16V Sport // 2012-05-10

05.09. szerda
Ma is szereltem egy kicsit:
-Fixre szereltem a QV spoylereket
-pótoltam itt ott még csavarokat, patenteket
-kicseréltem a hátsó emblémát.

 
>> SzervizJack // Alfa 156 SW 2.0 JTS // 2012-05-09

A beesett pedállal nem volt kedvem tovább bohóckodni, megrendeltem az újat. Persze ez sem olyan egyszerű: rossz munkahengert adtak, ami csak a műhelyben derült ki. A unix-ot felhívtam, sajnálják, ezt írja a gép felső munkahengernek.... No comment. Irány vissza, adjanak vmi mást. Az ATE helyett SIMCO(???wtf) volt az ajánlatuk, amit nem vittem el. Gyors telefonálás után Gyuszkó cimborám kelt a segítségemre, délután 2-re hozatott nekem sachs-ot. Kiszerelés után megdöbbentő volt a gyári (állítólag sachs) és az utángyártott közti különbség.Lehet hogy az évek során rájöttek sachs-ék, műanyagból lego-t kell csinálni nem munkahengert?

>> Tuning és extraCsöri // Alfa 147 GTA 3.2 V6 // 2012-05-10

Amióta megvettem a GTA-t gyengének éreztem a Brembo nyergek "szorítását". Erre a gyárban is rájöttek és 2003.12.-től már 330-as fékrendszerrel és nagy nyergekkel szerelték ezeket az autókat, leváltva a kisebb 305-ös szintén 4 dugattyús nyergeket.
A pályautózás döbbentett rá igazán, hogy itt nincs mese váltani kell a nagy fékekre. Az idő most érkezett el arra, hogy egy új rendszer építsünk fel az autóra. Ennek legfontosabb elemei a nyergek ma érkeztek meg a napfényes Itáliából.

 
>> Eseménypettinke // Alfa Montreal 2.6 V8 // 2012-05-10

az Oldtimer Expo, az Oldtimer sokadalom és a Millenáris Velodrom alkalmából Lukrécia 5 napig az utcákat rótta, és becsülettel helyt állt végig - a finomhangolás ideje következik, bővebbet a külsős blogban olvashattok.
fotók: NGC & Péter145 :-)

 

Eddig megtörtént szervizmunkák: 219e km-nél Generátor felújítás 35E, 221e km-nél ülésgarnitúra szett csere fűthetőre 40E, légszűrő pollenszűrő csere, előre 2db használt Bridgestone nyárigumi, 223e km-nél 2db első rugó csere Kayaba 2x13E, jobb első lámpa esztétikai csere mattulása miatt 20E, intercooler javítás, bőrápolás.

Az ülésekkel együtt beszereztem még a gyári emelőt, az ülésfűtéshez a relét.
Valamint kevertettem javítószínt leverődésekhez.
Ja és mindezek előtt kaptam Életem Párjától méretpontos, hímzett Alfa logós szőnyeggarnitúrát, ami tökéletesen passzol a belvilággal.

Ami még hátra van: szelephézag állítás, ülésfűtés bekötés, izzítógyertya csere, termosztát csere?

 
>> SzervizGábor145JTD // Alfa 145 JTD // 2012-05-09

Hát az egy éves lengéscsillapító(Magneti marelli)már csak kutyát dobni volt jó!igy hát szereztem 2 használtat,ami fényévekkel jobb