Blog
Bal első kerékagycsapágy cseréje
Csapágy SKF (VKBA6582 71753815) 103.900Ft
114.500km-nél a jobbos csapágy cserélve
118.100km-nél a balos csapágy cserélve (jó magyar utak)


Első 330-as féktárcsa (Brembo) 21.300Ft/db
Első fékbetét garnitúra(LPR) 9.900Ft
(ennyit bírt a gyári tárcsa+betét)
118.100km

Kicseréltem a középkonzoli (benzin,idő,víz) órák izzóit 6db-ot Poló ; cartárs bejegyzései alapján(köszönet érte innen is) .
A klíma hőfok állító gombom izzója is halott ,ki is bontottam de az izzóig nem jutottam el
:( , az még egy következő menet lesz.........



Kitekert kormánnyal elinduláskor illetve Y-onozáskor, főleg ha szintkülönbség is van, koppanást hallok a (valszeg az első) futóműtől. Mivel nemsokára műszaki következik, elvittem egy szervízbe, ahol van "rázópad" futómű ellenőrzésre. Jól megrángatták , nézegették, de nem találták meg az okot, mindenesetre azt mondták, ez így műszaki kompatibilis. Szóval egyelőre valószínűleg marad így. Aztán majd ha legközelebb Csöri felé járok, megnézetem vele is.
05.09. szerda
Ma is szereltem egy kicsit:
-Fixre szereltem a QV spoylereket
-pótoltam itt ott még csavarokat, patenteket
-kicseréltem a hátsó emblémát.


A beesett pedállal nem volt kedvem tovább bohóckodni, megrendeltem az újat. Persze ez sem olyan egyszerű: rossz munkahengert adtak, ami csak a műhelyben derült ki. A unix-ot felhívtam, sajnálják, ezt írja a gép felső munkahengernek.... No comment. Irány vissza, adjanak vmi mást. Az ATE helyett SIMCO(???wtf) volt az ajánlatuk, amit nem vittem el. Gyors telefonálás után Gyuszkó cimborám kelt a segítségemre, délután 2-re hozatott nekem sachs-ot. Kiszerelés után megdöbbentő volt a gyári (állítólag sachs) és az utángyártott közti különbség.Lehet hogy az évek során rájöttek sachs-ék, műanyagból lego-t kell csinálni nem munkahengert?

Amióta megvettem a GTA-t gyengének éreztem a Brembo nyergek "szorítását". Erre a gyárban is rájöttek és 2003.12.-től már 330-as fékrendszerrel és nagy nyergekkel szerelték ezeket az autókat, leváltva a kisebb 305-ös szintén 4 dugattyús nyergeket.
A pályautózás döbbentett rá igazán, hogy itt nincs mese váltani kell a nagy fékekre. Az idő most érkezett el arra, hogy egy új rendszer építsünk fel az autóra. Ennek legfontosabb elemei a nyergek ma érkeztek meg a napfényes Itáliából.




az Oldtimer Expo, az Oldtimer sokadalom és a Millenáris Velodrom alkalmából Lukrécia 5 napig az utcákat rótta, és becsülettel helyt állt végig - a finomhangolás ideje következik, bővebbet a külsős blogban olvashattok.
fotók: NGC & Péter145 :-)


Eddig megtörtént szervizmunkák: 219e km-nél Generátor felújítás 35E, 221e km-nél ülésgarnitúra szett csere fűthetőre 40E, légszűrő pollenszűrő csere, előre 2db használt Bridgestone nyárigumi, 223e km-nél 2db első rugó csere Kayaba 2x13E, jobb első lámpa esztétikai csere mattulása miatt 20E, intercooler javítás, bőrápolás.
Az ülésekkel együtt beszereztem még a gyári emelőt, az ülésfűtéshez a relét.
Valamint kevertettem javítószínt leverődésekhez.
Ja és mindezek előtt kaptam Életem Párjától méretpontos, hímzett Alfa logós szőnyeggarnitúrát, ami tökéletesen passzol a belvilággal.
Ami még hátra van: szelephézag állítás, ülésfűtés bekötés, izzítógyertya csere, termosztát csere?
Hát az egy éves lengéscsillapító(Magneti marelli)már csak kutyát dobni volt jó!igy hát szereztem 2 használtat,ami fényévekkel jobb
0
630
Fórum
Friss topicok
- 159
- Adok-veszek
- Giulia
- Alfa reklám
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10