Blog
Első fékbetétek cseréje hátsók beállítása.
A hosszú hétvége során a szombat-vasárnapot volt szerencsém Brüsszelben tölteni. Nem Alfával utaztunk, hanem repülővel, de így is volt sok Alfás megfigyelésem. Az első, hogy Brüsszelben rengeteg, már már elképesztő mennyiségű Alfa közlekedik. A Budapesti átlaghoz képest mindenképpen, de tavaly 1 hét olaszországi tartózkodás alatt sem láttam annyi Alfát mint itt egy hétvége során. És nem csak újakat látni, van mindenféle. Fényképnek egy 156-ost teszek be, ami külsőre kicsit szoktatlan látványt nyújt szerintem, és van rajta egy olyan optikai tuning elem amilyet még nem láttam a típuson (spolier).
Egyébként pár szót a Brüsszeli közlekedési kultúráról: hát érdekes. Egy részt a város nagyon autósbarát, elképesztően széles utak, kiváló közlekedés, föld alá vezetett útvonalak, stb. Egyedül talán abból a szempontból rossz, hogy a belváros szinte teljesen macskakővel van borítva. Másrészt viszont sajnos a közlekedési kultúra nagyon tré. A kresz szabályait még be-be tartják, de előzékenység meg hasonló alig figyelhető meg. A gyalogosoknak a zebrán extrém módon óvatosnak kell lenniük akkor is ha zöld van. Velünk kétszer fordult elő az, hogy a zöldön mentünk át, és az autósnak rendesen a fékbe kellett rendesen taposnia hogy meg tudjon állni amikor látta hogy útban leszünk (az egyik le is fulladt). És ami durva, hogy mindkét alkalommal megfigyeltem, hogy a sofőr rögtön ellenőrizte hogy zöldünk van-e. Ha nem lett volna gondolom ráfekszik a dudára :)


A régi Exide 50Ah helyett ma bekerült egy Zap Silver aksi 75 Ah 670 A indítóáram.Remélem ezzel nem lesz több gondom egy darabig.
A bal oldali angyal szem vezérlő megadta magát... nem tudom mi lehet vele. Majd valami hozzáértővel megnézetem... :(
Ma lekerült a kocsi a fényező műhelybe hogy frissítést kapjon a külcsín, mellette megrendelésre került néhány alkatrész, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, gázolajszűrő, termosztát, ventillátor hőgomba, féktárcsák, betétek, motortartó bakok. Az első futóműben is enyhén koppan valami, de azt még meg kell nézni hogy mi is pontosan. Klímáshoz szintén bejelentve jövő hétre.
Karbonozás készen lett, Kipufogó dob és katalizátor átalakítva (Vittorio design). És kapott végre felnit is 225/45 r17, elég ez bár egyszer majd jön 18-as is :D Tervezet: lökösök festése, bőr belső, kicsi ültetés, meg valami matrica de ezt még át kell gondolni.
2012. 04.25-én birtokunkba került ez a gyönyörű 159-es. Imádjuk, azóta alig tudunk kiszállni belőle..
Bár ez már több, mint másfél hónapja volt, a költségek nyomonkövethetősége érdekében dokumentálom az első nagyszervízem. Na meg persze azért, hogy nehogy azt gondolja valaki, hogy én itt polírozom az emblémákat, miközben a kocsi meg szétesik. Szóval: cserélve lett a vezérlés, vezérlésmódosító, vízpumpa, olaj, szűrők, a bal első lengőkar és a gyertyák, illetve a váltó kicsit meg lett simogatva. A fékek a következő körre maradtak.
Itt jegyezném meg, hogy a számítógép megviszgálása során kiderült, hogy a kereskedő, akitől vettem tekerte az órát, hogy lépne legóba.
1
552
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10