Blog

>> EseményBgabor // Alfa 156 156 sw 1,9 jtd // 2011-11-03

Családépítő tréning. Kimentünk rokonokhoz Palicsra ,megnéztük az állatkertet és a várost. Nagyon szép főleg a tó melletti utcák és a park a régi kastélyokkal.Érdekesség volt számomra hogy szinte mindenki tud magyarul. Este megnéztük a Szabadkai éjszakai életet ,arról nem készültek képek szerencsére.

 
>> EseményBgabor // Alfa 156 156 sw 1,9 jtd // 2011-11-03

Kicsit lemaradtam a blog írással ,viszont most bepótlom.Elmentünk a gyulai várfürdőbe ,nagyon jó volt,szép a város is, a fürdő az meg egyenesen tökéletes.Mindenki talál magának való medencét és a szolgáltatások is jók.A Diesel szekér lényegesen jobb mint a Benzines ,csak ne lennének azok a rezonanciák.

 
>> EgyébLali75 // Alfa 145 1.6 boxer // 2011-11-03

Ma nekiálltam,és kapott egy festést a szívócső:
Esti fényekben...

 

ma végre felkerültek a téli gumik is az autóra és a gyári dísztárcsáimat is átalakítottam kicsit!
úgy gondoltam fekete autóhoz jól megy a piros és így lett a dísztárcsa piros fekete! igaz kicsit még fura rá nézni a kocsira de tetszik azért! ha esetleg nem tudom megszokni akkor lefújom tiszta feketére a dísztárcsákat! :)

 
>> Eseményfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2011-11-02

Hétvégén kimentünk az asszony kollégáival Prágába. A tótoknál a pálya viszonylag jó, de a cseh oldalon brutálisan szar egészen Prágáig. Én ezt nem nevezném autópályának. Ha jól tudom, akkor az alap hasonló volt, mint nálunk a régi 7-es. Betontáblákból lett kirakva. Aztán ráhúztak egy réteget, ami a fene tudja miért tiszta hullámos lett és sz@rrá rázza az egész autót és a benne ülőket. De itt aztán nem apró kis ütésekre tessék gondolni, hanem akkorákra, hogy a veséd leesik. És ez kb. másodpercenként kétszer, többszáz km-en keresztül. Ezen nagyon felhúztam magam már odafelé. A 4 autóból 2-ről lelopták már az első éjszaka a dísztárcsákat. Az enyémen alufelni volt, azt szerencsére nem vitték. A szállás foglalásakor le kellett adni a rendszámainkat is a parkolóhelyek miatt, erre kiderült, hogy nincs is saját parkolójuk. Maradt az utca, ami állítólag biztonságos, mert a szemközti gumisnál mindig van bakter. Leszögezném, hogy a csehek vendégszeretete erősen konvergál a nullához. Minden méteren ajándékbolt és vendéglők, de sehol nem beszélnek sem angolul, sem németül. Az étlap, kiírások szintén 90%-ban csak csehül íródnak. Bemész valahova, köszönsz angolul, majd megkérdezed angolul, hogy van-e asztaluk x főre és csehül kezdenek visszamagyarázni. És kb. mindenhol ez van, egyszerűen szánalmas! Arról meg ne is beszéljünk, hogy majdnem úgy b@sszák oda az ember elé, amit kér. Azt tudom mondani, hogy a sörön és a látnivalókon kívül semmi pozitív nincs Csehországban. Alfát is alig láttam. Magyar szöveget viszont rengeteget hallottam, bármerre mentünk, úgyhogy sokan látogattak ki tőlünk a hosszú hétvégén. A fogyasztás 7,7 literre jött ki 4 személlyel, sok csomaggal, 90% pályán. Újabb 1050 km-t tettünk meg műszaki problémák nélkül.

 
>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-11-02

Egy ideje kopog az első futóművem, és mivel egyre hangosabb, ma megnézettem. Alfater és Gerissimo megtekintették, és az derült ki, hogy két alsó lengőkar gömbfej, valamint két darab stabilizátor szilent lesz cserés. Ha minden jól megy, akkor erre az akcióra jövő héten fog sor kerülni.

>> SzervizNeoEx48 // Alfa 156 1.6 TS // 2011-08-31

A műszaki vizsgán észrevették, hogy lyukas az a gumicső, ami a légtömegmérő és a motor között van. Ez miatt elvileg lehetséges, hogy fals, ráadásul szűretlen levegő jut a motorba (de mivel a lyuk a harmonika szerűen összeszorított részen volt, ami elég szorosan tart, szerintem nem sok levegő juthatott ott be).

Kicseréltük új, gyári alkatrészre. Nagy különbséget nem vettem észre azóta, de azért mégiscsak jó hogy rendben van a dolog :)

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2011-11-02

Az óra átállítás utáni első munkanap reggelén pára borította az Alfát. De a nap jól indult, mert ahogy láttam, valami manók üzeneteket hagytak az autón :)

>> Tuning és extrape-Ti // Alfa Giulietta 1.4 Turbo MultiAir 170CV Distinc // 2011-11-01

Eljött a szokásos téli átállás ideje kihasználva a kellemes őszi napsütést felkerültek a téli kerekek, bekerültek a méretpontos gumiszőnyegek innen (egyszer már bevált most sem csalódtam) , fagyálló ablakmosó került a tartályba a zárak, zsanérok kaptak egy kis WD40-es kezelést és felkerültek a logós szelepsapik is!
A Ragazzon projekt is új fordulatot vett kikerült a középdob is helyét átvette egy vastagabb rozsdamentes cső is így már sokkal sportosabb lett az orgánuma!
A 18-as felnik nagyon jól viselték az úthibák viszontagságait sérülés nélkül vészelték át a közel 10 ezer km-t most leápolva várják a tavaszt megmérve a profilt kb. 1mm-t koptak ez jó jel így legalább 3 szezont ki fognak bírni!

>> SzervizSKrisz // Alfa 159 SW TI 2.0 JTDm 170 Bhp // 2011-11-01

ideje :)

A tények röviden:
- gyári Alfa Romeo 18" gurulók
- Pirelli snowsport 225/40R18 gumik

Az antracit 19" -es TI felnik elég verhetetlen darabok úgy gondolom, de ezekkel a gurulókkal is eléggé tetszetős az összkép :) Jöhet a hóvihar :)