Blog
Benchen működik a Motronic loadbox -al a Megasquirt 3.
Rengeteg mérést és paraméterezést végeztem rajta, melynek eredményeként jelenleg gyújtás és üzemanyag tekintetében tökéletesen másolja a most használt, futó Motornic szoftveremet. (Majd kiderül a motorral mit mutat.)
Az új harness kész fogadni az új vezérlőt, de ML 4.1 -el is kompatibilis marad. (Ha esetleg valami gond lenne, a Motronic a csomagtartóban lesz.)
Az általam hozzá feljesztett kizzoMEGA display modul is szépen teszi dolgát, hasznos lesz, főleg amikor a Tunerstudio nincs kéznél.
A vezérlő tuningjában egy LC1 lesz segítségemre, amely már jó ideje teszi dolgát. (Az LC1 fogja kiszolgálni az MS3 -at is.)
Ha sikerül jól felparaméterezni a vezérlőt, neki lehet állni beépíteni az új Eaton M90 -et.


Műszaki vizsga érvényes 2013. 07. 06.-ig. Előtte jobb első helyzetjelző izzó és refi izzó csere. [Komoly felkészítés! :) ]
A hátsó lökhárító toldat kipufogó melletti részein hatalmas lyuk tátongott, amióta csak felkerült. Valamiért mindig csúszott, hogy rács kerüljön oda is, ahogy a toldat közepén. Ma viszont végre ennek is eljött az ideje. Igaz, már sötétben fejeztük be, de csak felkerült a helyére.

Multkor a szerelőm felhivta a figyelmemet a viz hőfok jeladora, hogy picit raplizik főleg hideg motornál, nagy kánikulában minusz fokokat jelzett a számitogépen, számszerint -46-ot...azt hittük hogy szibériában vagyunk,de nem :D csak kukás a jeladó...lehet megoldja a hideg inditás problémát,ha nem akkor LMM-lesz...:( meglátjuk...



Köszönöm, hogy kedvesen fogadtatok, és köszönöm a sok jókívánságot is. Szomorúan tudatom ugyanakkor, hogy rövid jelenlétem után (egy időre?) elhagyom az alfások közösségét: eladtam piros Spideremet. A jó hír, hogy egy lelkes és szerető gazdit találtam neki.
Mindenkinek nagyon sok élmény teli kilométert és kellemes Alfa Soundot kívánva búcsúzom.
Sziasztok!
Imre

Szeptember 5-én volt egy éve, hogy megvettük Alfredot.
Lacci33 cartárs kicsit korábban átadta születésnapi ajándékomat.... 1 szett xenon izzó, valamint trafó "személyében" így igazi xenonhuszár lettem :) képek később


Szeptembertől egy kényszerű költözésnek köszönhetően az autó átminősült szabadidős autónak. A napi rutin helyett ezután már csak hobbiból falja a kilométereket, így az évi kilométerek száma jelentősen csökkenni fog.
A hardware nem sokat változott, csak minden más. :)
Elugrottam a kipufogóshoz időpontért, javíthatatlan optimistaként az új dobokkal a hátsóülésen. Alig 10 percet kellett várnom, mert éppen egy Alfa volt az emelőn. Régi-új Amore tag 33-asa, ha minden igaz, épp most regisztrál újra.
Maga a szerviz nem tartott tovább, mint a vigyorgásom a hörgő boxertől. Amikor beültem, és végre elfordítottam a kulcsot, hirtelen nem tudtam mire vélni a történéseket. Az első gondolatom az volt, hogy milyen szép hangú autó indult be a szomszéd utcában. :) Amilyen hangosak voltak a régi dobok, annyira civilizáltak az újak. Több motorhang van, mint kipufogó, selymes, mesés, isteni... imádom. Hazafelé épp útbaesett a déli elkerülő. 20 kilométernyi kerülő igazán belefér egy másfél kilométeres úton... Mit mondjak, fordulaton így is istenien szól, ráadásul érzésre sokkal felszabadultabban pörög fel. Mégis utazóautó ez, csak annyi kellett hozzá, hogy ne legyek hallássérült 90-nél. :)
Napi horrornak feltolok két képet a régi hátsódobról. Szigorúan 18+.

