Blog
Múlt héten megint légzsák hiba jelzés. Laptop, kábel, kontakt spray, és 10 perc. Minden OK.
Elsősegély doboz a lejárt helyett, ilyesmi... Csak a rend kedvéért írom ide.
autó nem megy. miután 5 nap szopás után kifogott rajtam, annyira összetaknyoltam, h elhúzza a belét Zé.-ig. szerinte benzin+öngyújtó...
212825 kmóra állásnál a két hátsó köpenyt is le kellett cseréltetnem, nem számítottam az elkopásukra
tehát négy új papucs van a ménes alatt
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ bazzeg.....
Így pont jól kezdődik ez a blogbejegyzés.
Ma végre letörtem azt a rohadt ágdarabot ami mindennapi utamon kiállt az árokból.
Nem bántottam volna ha nem jelölte volna végig a kocsi mindkét oldalát.
Remélem egy kis polir eltünteti nyomtalanul, mert felgyújtom az egész dzsumbujt ott... :@
Hiába 3 éve nálam van a GT, ezidáig valahogy nem volt hosszabb utam az Alfával.
Most úgy alakult Vele mentünk nyaralni :) De nem bántam meg, hiába a rengeteg beletett kilométernek. Imádtam a horvát szerpentinek minden méterét, igazi élvezetet nyújtott a Q2 előnyeit kihasználni, és közben koptatni a Pirelliket :))
Útvonal: Bp. - Rab - Plitvicei tavak - Zágráb - Bp. - Encs
Megtett Km: 1496 km
Átlagfogyasztás: 6,0 liter
Átlagsebesség: 78 km/h




augusztus 20.-án a hátulkaparos talit választottam igy a 2 nap alatt 700 km-t ment hibátlanul az én kis BYK-fickém.a fogyasztás 80-90-es temponál 6.5 liter lett ez nem rossz szerintem.a találkozo jo volt bár a driften én sajnáltam szegény 75-ösöket kaptak rendesen : ))
Jo volt találkozni figiékkel és a többi hátulkaparos betyárral is : )
Többen is lehettek volna de majd legközelebb.Hazafelé még a balatonba is megmártoztam jo meleg volt az uton.








Szombaton volt egy kis közös program Knoxxx-al és barátnőjével, Piroskával, akinek az új főképem köszönöm hálásan ezúton is! :)
Készült rengeteg fotó, nagyon jók lettek, a 2012-es 147-es naptárba már most van pár jelöltem. :) A képeknél csak a hangulat volt jobb, de most csak a publikus képeket mutogatnám... :D












Multkori diagnosztikán hibát mutatott a kuplunpedál kapcsolónál. Nemis nagyon tulajdonítottam neki jelentőséget, amíg utánna nem olvastam. Az alábbi kisebb iromány után döntöttem úgy, hogy rámozdulok a témára:
"Kuplungpedál kapcsoló
Működési leírás:
A kuplungpedál kapcsoló szolgáltatja a jelet, hogy a kuplungpedál működtetve van-e vagy nincs.
Az Üzemanyag mennyiség szabályozás rendszer komfortfunkciója megakadályozza a motor rángatását.
A kuplungpedál működtetésekor rövid időre lecsökken a befecskendezett mennyiség.
A kuplungpedál kapcsoló> részegység jelét a következő rendszerek használják:
- Üzemanyag mennyiség szabályozás
- Menetsebesség szabályzás
- Motor vezérlőegység
Kihatások a kuplungpedál kapcsoló kimaradása esetén:
- Bejegyzés a hibatárolóba.
- A motor vezérlőegység elindítja a kényszerjárati programot."
Ergo erősebb lesz a motorfékem, az injektorok is lelövik magukat amikor mindegyik pedál felvan engedve. Nameg az egésszel úgy voltam, hogy ilyen kis alaktrészen ne múljon :) Remélem siekrrel járok a cserével. Előreláthatólag a katalizátorral egy időben lesz ez is kicserélve.

Ma ismét felkerült az autó a rázópadra mert még mindig nem tökéletes a hátulja.Meg lett rázatva egy szilent sem mozdul amit viszont cseréltünk hátsó bölcsőt abban kettő szilent igen minimálisat mozdul nem tudom hogy ez lehet-e a probléma.A lengés csillapítókat elől hátul megmérték mindegyik jó.