Blog
Unokatesóm Gábor bontásra ítélt Ford Escortjából nullforintos autórádió érkezett. Márkája Trevi, de inkább travi. Két irányú kazetta lejátszással, narancssárga háttérvilágítással. Rettenetesen ronda, elég elavult, viszont újszerű állapotú, és tökéletesen működik. Illetve most még bejön ez a kazettás biznisz, Anyámtól el is hoztam pár gyöngyszemet a gyerekkori gyüjteményemből.


A gyári 702-es típusú injektorokat lecseréltük 701-esekre.
Ezek több üzemanyagot fecskendeznek be.
Ezen kívül beépítettünk egy üzemanyag nyomásszabályzót is, és lecseréltük a benzincsöveket.
Videó is készült a műveletekről:
Szerelgetés

Felkerültek az autóra a gyönyörű szép '18-as "TI"-felnik és kapott egy alapos mosást és polírt is + műszaki vizsga 2011.06.17-én Csöri-mester segedelmével (thx.)!!




Végre megérkezett a Liquid közreműködésével rendelt diagnosztikai kábelem :) Köszönet érte itt is.
Már előre beszereztem a megfelelő programokat, eddig csak a FiatEcuScan-ra volt időm, az első dolgom volt megnézni a Km számlálót, kb 8.000 Km-el kevesebbet mutat,mint a műszerfali számláló, ami azt jelenti, h nem volt visszapörgetve. Sajnos nem sok időm volt nézelődni, de mindenképp hasznos egy ilyen kábel.

Jobb első helyzetjelző izzót cseréltem. Még véletlenül sem volt az izzó készletben...
A műszerfali számláló átfordult a 290.000-n Bábolnánál az M7-esen, a Budapest felé vezető oldalon, mögöttünk az Autobahn Polizei zöld Octaviaja közlekedett.
ismert problémák:
- A kipufogó a vásárlás óta rohadt.
- Kilincsek: BE belülről nyílik, kívülről szorul, JE hibátlan, BH belülről nyílik, külső törött, JH kívülről nyílik, belülről nem, nem néztem mi a baja. Balos cserekilincsek a csomagtartóban várnak beépítésre.
- Az anyós oldali övcsatot fogadó nemtomhogyhívják burkolatát gyorskötöző tartja össze.
- Ajtókéderek vakószínűleg nem egy 155-ösbe valók, ezen felül mind kishibás.
- Csomagtartófedél teleszkópok döglöttek.
- Klímával még nem volt időm foglalkozni, jelen vélemyem szerint valószínű nagyhalott.
- Vezetőoldali kapaszkodó helyén lévő egyik műanyagborítás hiányzik.
- Kell egy normális rádió.
- Kell két 10cm-es hanszóró a műszefalba.
- Az egyik emelési pont takaróműanyagja hiányzik.
- A fűtéskonzol erősség szabályozó gombjai nem mindig működnek.
- A középkonzol LCD-in megfolytak a kijelzők.
- A műszerfal izzókat át kell nézni, kettő biztos kiégett, de félek találok, piros hibát is e módon orvosolva.
- A műszerfali olajnyomás jelző pontatlan, és/vagy nem mér.
- A lengéscsillapítók elől szarok.
- A szilentek mindenfol szarok.
- Nagyon picit jobbra húz.
- A fabetétre valami barom régebben ráragasztott egy immobilizer tartót, jó lenne egy tökéletes,
- A vezetőülés ki van ülve, hempergős ferdére.
- Az A oszlopnál az utastéri tükörtakaró műanyag háromszögeket cserélni kell. A bal oldalinak a tartófülei hiányosak, a jobb oldali manuális tükörhöz dukál.

Pósfán belekerült az általam hajtott 6000. kilométer, egy Bp-Tata-Szombathely út során, majd beletöltöttem 0,5 liter olajat.
Beszerzésre került két fehét színű balos kilincs, előre-hátra. kell kevertetnem festéket, aztán majd jól felszerelni.
Tegnap megtettük együtt az első 1000. kilóméterünket :)
0
503
Fórum
Friss topicok
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Junior
- 4C
- MiTo
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10