Blog
Kinyaraltuk magunkat,úgyhogy hazaindultunk hát. Hogy ne érjünk haza túl hamar kerültünk egyet Verpelét felé,ahol egy régi vulkánt néztünk meg és Tarnaszentmárián egy templomot,ami állítólag Magyarország legrégibb temploma. Már akkor is megvolt,amikor István királyunk csattogós lepkét tologatott :)) A következő látványosság csikó-korú volt ahhoz képest:a siroki vár. Az még 800 éves sincs :)) Igaz már kétszer voltam fent de sohasem elég.
Mostanára építettek utat,alig kell gyalogolni. Hazafelé még átvágtunk a Mátrán Recsk felé és Pásztó felé és még megnéztük a tari árpád-kori templomot is :)
Azután már siettünk és megállás nélkül robogtunk hazáig :)












Ma megkaptam Phon kollégától a lengéscsillapítókat. Innen is nagy köszönet érte :)) Mint kiderült sport lengéscsillapítók voltak alatta, a képen is elég jól látszik, hogy 3-4cm rövidebb mint a gyári, és sűrűbb a rugó is...
Még elszakadt a jobbos kézifékkötél is...
Illetve tegnap kaptam Balázs156SW kollégától egy szuper állapotú szerszámtartók a pótkerékhez, ez is bekerült.
Helyet kapott a szivargyújtó csatlakozó is, a csomagtér világítás vezetékét sajna nem találtam meg, így az még várat magára, és most csináltam képet is arról, hogy bekerült a xenon a ködlámpákba :)












Az oldalnak régóta látogatója vagyok, és mindenkinek csak gratulálni tudok az összetartáshoz. Autóban sosem szerettem az egyszerűt mindig próbáltam olyan típust választani ami egy kicsi más mint a többi. Ha ez nem is sikerült, akkor magam tettem azzá. A 166-ost amit most már magaménak tudhatok egy ismerősöm révén találtam meg. Gyors vétel volt, mert ebben az ár kategóriában kevés ilyen állapotú autó van. Mivel szerelő vagyok , így elsődleges szempontot a kasztni képezett. Az autó nem festés mentes, de a két lökösön, illetve a gépháztetőn és a bal első sárvédőn kivül gyári fénye van. A beltér szép megkímélt, úgyhogy jöhetett.
Vasárnap (22-én) Knoxx-éknál felkerült a régóta áhított, és aznap Halesztól megvett Amorés rendszámkeret, nagyon szép. :) /Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy újabb köszönetet mondjak Piroskának és Norbinak az ellátásért!:)/
Ahogy a ma bekerült, hosszú keresés után megvett ledes helyzetjelző izzók. Először megijedtem, hogy kékek, de csupán kékes fényük van, de nagyon szépek. :)
Ezek mellett vasárnap hozzám került még nagy doboz is, Someztől, de erről majd részleteket akkor, ha kész van, addig nem kiabálom el, bár már sokan tudnak róla... :)


Jelenleg így van a "falnak támasztva". Ma kiderült hogy a vezérlés a helyén van. Úgyhogy még1x kompresszió mérés lesz, ha nem az első készülékkel volt baj és most is 6-os értéket mérünk, úgy leveszem a hengerfejeket. Még jó hogy van tartalék.. :S






Kis szmötyi volt a tankban,de ez is még valamikor áprilisban.Orvosoltam egy takarítással,csak előre megvettem a gázolajszűrőt amit végül is nem kellett cserélnem mert a tankban a finomszűrő megfogott mindent. Wixx gázolajszűrő: 1650Ft
Lusta vagyok vezetni a vas blogját,de így utólag leírom hogy áprilisban került bele zene,az összetevők a jellemzőknél fel vannak sorolva.Költség:25000Ft
Emellett került be 2db csomagtér gázteló mert a régi fáradt volt.Költség : 5850Ft
Végre sikerült futóművet állítatnom.Voltak pici problémák,gőrgős fékpadba beleestünk-lehasaltunk,emelőre rá kellett emelni.A kormányösszekötő rá volt rohadva,volt némi anyázás mire megindult.De sikerült:)
8-ra ment szerelőhöz az Alfa.
Kicserélték a lengőkar silenteket, a féltengely gumiharangot és az első fékbetéteket, a stabilizátorkarokat elől-hátul. A történet du 4-ig tartott.
A végeredmény tökéletes suhanás. ;)
2 éve van nálam az autó ,ezzel az aksival vettem most megadta magát,a régi kuka az új bele,Banner 74Ah