Blog
A mai napon befizettem a kötelezőt, ha már kijött.
/Fél évre kértem, így decemberig nyugtom van és talán a rendőrök sem kötnek belém emiatt. /
Időjárás jelentés ide vagy oda, nem érdekelt és letakarítottam az autót, mert már nem bírtam elnézni, ahogy kinézett.
Felkerült a 2db Alfa Amorés matrica az oldalindexek fölé, meg a Cuore Sportivo matrica is a hátsó szélvédőre, csak arról elfelejtettem képet csinálni...



Végre jutott egy kis időm a motortér ccsinosítására is! A figyelem most a szívócsonk és a szelepfedélre irányult! Már elég régen lefestettem mindkettőt rosso-ra, csak valahogy sosem volt időm kicserélni őket, de most szakítottam rá! Kapott új szelepfedél tömítést (2490,-) is a kicsike, meg egy kis Berner pasztát alá a biztonság kedvéért! Összerakás és egy kis autókázás után semmi jele a szivárgásnak! ;-)) Nagyon szép lett a végeredmény! Annyi szépséghibája van a dolognak, hogy a szelepfedelet lakkoztam is és még a felrakás előtt megrepedezett a lakkréteg! :-( Ez mondjuk csak közelről látható, de azért nekem így is tetszik! :-)








megérkezet Skull cartárstol a toronymerevitő, ma le is festettem és be is került az autoba, köszönet neki+cserélve lett 1 drb gyujtokábel+pipa.


Május 13 - újra 2 évig érvényes műszaki az autómon. Nem volt semmi gond, jöhetnek az újabb kilométerek! :-)

Lassan végre indulhat a fék kicserélése. A hosszúra nyúlt szállítási idő oka a kiszemelt Goodridge fékcsövek voltak, amiből a gyár nem tart raktáron, minden megrendelést just-in-time gyárt le.. több hetes visszaigazolással. Úgyhogy ezt a részt lemondtuk a megrendelésből, így a fék lényegi része már úton van hazafelé, a fékcsövek pedig ma meg is érkeztek. Köszönet Ollahnak érte.
A fékcső Hel gyártmányú, 'transparent red' színű és gyönyörű. A fékcső belül fémháló, kívül műanyag borítású, így nem tud tágulni, ami pontosabb és fáradás nélküli pedálérzetet ad. Majd és elvileg.



Pár napja elvittem a kocsit Zé mesterhez szervizelésre és ma kész is lett. Vezérlés csere, vízpumpa csere izzitó gyertya csere, hosszbordásszíj csere, hőgomba csere.
A mester megállapított hogy még izzitó gyertya rellét is ki kell cserélni ill. generátoromat is fel kell újítani + a klima kompresszor tengelye is lóg kicsit, szóval ezek még hátravannak, utánna újra száguldhat a vas.
A mai napon sikerült a nevemre íratni, most már hivatalosan is az enyém, van szép új fogalmink is.
Minden rendben zajlott, az adásvételiből 1 példányt megtartottak.
Megjött a biztosítási csekk is és bejelentkeztünk olaj és szűrőcserére Ződi Ervinhez szőregre.
Szerintem ebben a hónapban nem nagyon kell számolgatnom a megmaradt pénzem...
180000-nél olajcsere (Selénia Turbo Diesel) +olajszűrő
Pioneer DEH-1300-as fejegység beszerelése (beépítő kerettel).
1
1042
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- MiTo
- Giulia
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
- Spider
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV